Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de humor zit er iig wel bij, zoals een slogan van president ackerman: "My policy on illegal immigrants? Attack dogs. No walls, no permits. Just dogs, Attack dogs." ![]()
|
Verwijderd
|
Heb hem net even gespeeld, en het speelt op zich wel ok, maar heb wel een flink aantal kritiekpunten. De acteurs vind ik tot nu toe ronduit irritant, vooral de hergebruikte RA2 teksten doen pijn aan mijn oren. En ze willen soms te geforceeerd grappig zijn, ook bij de unit voices of textuele uitleg.
Dat echt alles en iedereen zowel op land als op zee uit de voeten kan vind ik ook maar nergens op slaan, zo is het hele tactische element van water weg. Superpowers a la Generals heb ik het ook niet echt op. Aan de andere kant zitten er ook wel weer leuke dingen tussen. Zo vind ik die Sovjet Bullfrogs wel lachen, een troepentransport-ding die niet gewoon units uitlaadt maar ze per katapult afschiet, waarna de units met een parachute neerkomen. Of de engineer die niet zwemt maar een bootje voor zichzelf fixt. Dat soort kleine dingen maken het wel weer even de moeite waard. Command bar aan de rechterkant is ook weer fijn. Co-op mode moet ik nog bekijken maar verwacht ik veel van. Hoe de 3 facties uitwerken qua balance enzo weet ik nog niet, heb er maar een paar uur inzitten. Ben ook een beetje ambivalent ten opzichte van de special abilities: Op zich zitten er wel een paar aardige tussen, maar waarom moet ELKE unit een of andere activeerbare skill hebben? Het is echt alsof ze alles zo gebalanceerd wilden maken dat ze maar zo min mogelij onderscheid tussen de units hebben gemaakt (zie ook water), en speciale skills de overige verschillen moeten compenseren. Voorbeeldje: Tesla Tank uit RA2 vond ik wel geinig, maar nu is hij een beetje over de top: Het is nu oorspronkelijk een boot, die met poten over land kan lopen, en een soort van EMP puls heeft die voertuigen platlegt. Waarom moet jet allemaal zo moeilijk? Ik wil gewoon een tank die een tank is. Oh, op hard vond ik het meestal vrij makkelijk. Het komt naar mijn mening niet in de buurt van zijn voorgangers, maar je kan er wel wat uren vermaak uit halen. Ik weet niet hoeveel tijd ik er nog aan ga besteden, Fallout 3 klinkt ook wel aantrekkelijk, alhoewel ik voor ik daar aan begin toch maar eerst even kijk hoe die ervaren wordt. Anders kan ik nog altijd naar Fallout 1 en 2 op zoek gaan. |
![]() |
|
Ik heb er nu een aantal missies opzitten.
Ik vind het feit dat missies nooit gewoon klaar zijn wanneer ze klaar zijn maar dat er elke keer weer opeens nieuwe objectives zijn mateloos irritant. Een keertje, prima, maar elke fucking keer... why? Ik vind het opzich wel aardig dat de meeste units nu ook over water kunnen. Of het balanced is weet ik niet, maar het is opzich wel fijn dat je niet voor alles transports hoeft te bouwen om ze eens aan de overkant van het water te krijgen. Een co-commander vind ik opzich wel een grappig extra'tje, maar imho komt het er óf op neer dat hij al het vechten voor me doet, of dat 'ie een beetje achter me aan sukkelt.. beide niet erg handig. De powers zijn apart. Ik vind het opzich een aardig extra'tje, maar het had van mij niet zo nodig gehoeven. Het bouwen moet ik aan wennen. Waarom het hele 'op het veld bouw' gebeuren, in plaats van de usual klik, koop, drop way? Ik zit er ook best vaak fout mee, omdat ik gewend ben dat een gebouw eerst nog gekocht moet worden voor je hem kunt plaatsen.
|
Verwijderd
|
Dat verschilt dus per factie. Sovjets doen dat dus, maar Allies bouwen ouderwets. Ik zit trouwens ook constant fout als ik Sovjets speel, ik klik op bouwen en ga dan rustig wchten tot hij klaar is.
![]() Dat je overal transports voor moest bouwen vond ik juist fijn. Dan was er tenminste een verschil tussen land en water, dat mis ik nu. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wie van jullie kent er C&C, de video game ? master412160 | 3 | 31-10-2010 13:17 | |
Games |
red alert 3? blex | 1 | 14-08-2009 15:06 | |
De Kantine |
I saai a little prayer #483 Verwijderd | 500 | 04-01-2009 12:01 | |
Games |
Van welk spel wil jij nou een vervolg/remake zien? Not for Sale | 180 | 13-07-2005 16:24 | |
Games |
Red Alert 3 .Mpje Dual | 26 | 19-03-2003 20:15 |