Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2008, 17:35
Verwijderd
Behalve je hart natuurlijk,
een arm, been, heup? Hoe kwam dat en hoe lang duurde het en wat vond je ervan?
Wat zou je nooit willen breken en waarom niet?

Ik heb 2 jaar geleden mijn pink gebroken met volleybal. Dat duurde lang want het was in het gewricht gebroken, dat vond ik kut want ik speel piano.

Ik zou nooit een arm willen breken want dat lijkt me vreselijk onpraktisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2008, 17:36
Swlabr
Swlabr is offline
Nee, gelukkig niet.
Oud 20-11-2008, 17:36
Verwijderd
Nee, nooit. En -> L&G.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 17:37
Verwijderd
Neeee, het publiek hier is leuker voor dit topic .
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 17:40
Verwijderd
Nee, nooit. Dat is ook moeilijk als je het grootste deel van je leven liggend of zittend doorbrengt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, nooit. Dat is ook moeilijk als je het grootste deel van je leven wereldheersend doorbrengt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 17:42
Swlabr
Swlabr is offline
That doesn't make sense.
Oud 20-11-2008, 17:51
Verwijderd
Een arm. Op 1 april.
Maar ik zou wel een keer m'n been willen breken. Niet voor de pijn, maar gewoon, een been in het gips hebben en in een rolstoel zitten (of krukken). Lijkt me best hip.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 18:01
Verwijderd
ja, ik heb twee keer mijn arm gebroken als kind. Ik denk dat de eerste keer was toen ik een jaar of 4 was, ik weet er zelf niks meer van of hoe het is gebeurd, ik ken alleen foto's van mij met een gipsarmpje en mitella. De tweede keer was ik een jaar of 7 en kwam ik met mijn hand tussen een bankje en het speelfietsje waar ik achteropzat en me vasthield aan de zijkanten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 18:03
Swlabr
Swlabr is offline
Helemaal vergeten, maar ik heb mijn neus gebroken!
Oud 20-11-2008, 18:03
Verwijderd
Het is wachten op de eerste tut die 'mijn nagel' gaat roepen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 18:05
Verwijderd
Alleen een stukje van m'n voortand.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 18:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar ik zou wel een keer m'n been willen breken. Niet voor de pijn, maar gewoon, een been in het gips hebben en in een rolstoel zitten (of krukken). Lijkt me best hip.
Verder nooit wat gebroken geloof ik.
Oud 20-11-2008, 18:21
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Oud 20-11-2008, 18:22
Swlabr
Swlabr is offline
Ik heb wel eens een glas laten vallen.
Oud 20-11-2008, 18:32
Verwijderd
Nevah
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 18:50
Verwijderd
geen botten nope
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 18:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vroeger, mijn hiel, tussen mijn moeders spaken. En twee keer mijn bovenkaak; een keer op de plantenbak en een keer, wederom, tussen mijn moeders spaken. Don't ask
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 18:54
flyaway
flyaway is offline
Nee. Wel een pot met knikkers, denderde op de grond. Glas stuk.
Maar geen botten o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 19:17
Verwijderd
Nee. Maar ik heb wel een keer een pot mosterd kapot laten vallen op de drempel tussen de woonkamer en de keuken, en een van mijn tenen heeft ooit klem gezeten onder wc-deur en toen ik hem er onder vandaan wilde trekken liet een stukje van die teen los maar het botje bleef zitten en dat stak dus uit. Dat botje hebben ze toen in het ziekenhuis eraf geknipt. Echt hoe krijg je het voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 20:16
Verwijderd
3 jaartjes geleden mijn neus gebroken door een karateschop, deed niet echt pijnmaar ademen door je neusis dan onmogelijk waardoor je lippen dus ook nog eens helemaal kapot gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 20:38
Verwijderd
Nee, ben nog nooit in het ziekenhuis geweest na mijn keelamandelen knippen sinds mijn 4e ofzo. Alleen vorig jaar de kaakchirurg, maar dat kom tomdat die klote tandarts ze niet zelf wou trekken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 21:03
Verwijderd
Ik heb wel veel meisjeshartjes gebroken!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 21:42
Verwijderd
Geen botten. Ik heb in een dronken bui wel ooit een stukje kies verloren, toen ik probeerde een flesje open te maken. De eerste ging goed, de tweede was minder geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 07:56
Missy
Missy is offline
Nee, nog nooit.
Oud 21-11-2008, 08:53
Melkfles
Melkfles is offline
Ik heb 3 x mijn linkersleutelbeen gebroken, mijn linkerarm ook 2x. Ribben 6x, Rechterbeen 1x. Grote teen links 1x. Ingeklapte long (telt dat ook?), 1x pols gebroken.
En nog diverse kneuzingen en andere blessures.

Toen ik nog wedstrijdwielrennen deed
Oud 21-11-2008, 11:30
Lethe
Lethe is offline
Pols, door iemand anders zijn toedoen.
Oud 21-11-2008, 11:34
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Eén keer mijn rechterpols. Ik was 4 jaar en mijn moeder en ik waren in het zwembad. Het was 5 voor 5. Vijf uur zouden we richting de kleedhokjes gaan om te vertrekken. Ik moest en zou nog één keer van een glijbaan af gaan.
Oud 21-11-2008, 11:35
Verwijderd
Ja, een scheenbeen.
Ik was uitgegleden met fietsen en viel heel onbenullig op de grond, helemaal niet hard. Met ambulance naar 't ziekenhuis. Daar gingen ze m'n been zetten (en dat doet echt pijn, je voelt het bot gewoon rondroeren in je been langs 't andere stuk bot ). Ik geloof in totaal 3 maanden gips gehad (van onder tot boven, dus ik kon m'n knie ook niet buigen), langer dan normaal omdat het heel lang duurde voor er nieuw bot werd aangemaakt. Daarna is m'n knie nog heel lang stijf geweest. Maar ik kreeg wel enorm sterke armen van 't lopen met krukken, echt spierballen (En met krukken lopen is best hip, maar dat kan je ook zonder je been te breken een keer doen Been breken zelf is helaas veel minder hip en gips van onder tot boven is echt heel onhandig met vanalles (douchen bijvoorbeeld, en op de wc zitten lukt ook amper, en op school paste ik met dat been ook niet in zo'n wc-hokje, en andere simpele dingen zijn ook onhandig met zo'n stijf been).)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 3 x mijn linkersleutelbeen gebroken, mijn linkerarm ook 2x. Ribben 6x, Rechterbeen 1x. Grote teen links 1x. Ingeklapte long (telt dat ook?), 1x pols gebroken.
En nog diverse kneuzingen en andere blessures.

Toen ik nog wedstrijdwielrennen deed

Citaat:
Ja, een scheenbeen.
Ik was uitgegleden met fietsen en viel heel onbenullig op de grond, helemaal niet hard. Met ambulance naar 't ziekenhuis. Daar gingen ze m'n been zetten (en dat doet echt pijn, je voelt het bot gewoon rondroeren in je been langs 't andere stuk bot ). Ik geloof in totaal 3 maanden gips gehad (van onder tot boven, dus ik kon m'n knie ook niet buigen), langer dan normaal omdat het heel lang duurde voor er nieuw bot werd aangemaakt. Daarna is m'n knie nog heel lang stijf geweest. Maar ik kreeg wel enorm sterke armen van 't lopen met krukken, echt spierballen (En met krukken lopen is best hip, maar dat kan je ook zonder je been te breken een keer doen Been breken zelf is helaas veel minder hip en gips van onder tot boven is echt heel onhandig met vanalles (douchen bijvoorbeeld, en op de wc zitten lukt ook amper, en op school paste ik met dat been ook niet in zo'n wc-hokje, en andere simpele dingen zijn ook onhandig met zo'n stijf been).)

Ik heb niks gebroken. Wel eens een gat in mn hoofd gehad, nou ja, het bloedde, niks heftigs ofzo, iemand had per ongeluk (jaja) een steen tegen mn achterhoofd aangegooid. Voelde er niks van, maar ik scheen ineens te bloeden, prima.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 12:04
Tink*
Tink* is offline
Het gaat over breken, niet over een gat in je hoofd, wie heeft dat nou niet gehad!

Ik heb nog nooit iets gebroken, echt wonderbaarlijk gezien wat ik vroegah als kindje allemaal deed.
Oud 21-11-2008, 12:06
Biertank 52
Biertank 52 is offline

Boneless!
Oud 21-11-2008, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ik ben een paar jaar geleden een keer achterover gevallen met gym. En toen ving ik mezelf op met m'n linkerhand, waardoor m'n vingers richting m'n pols werden geduwd: ouch! Het deed echt superveel pijn en kon ook 's nachts er niet van slapen. Dus ik dacht dat het wel gebroken zou zijn. En ik ging al helemaal bedenken wat voor kleur gips (ROZE! want hippe altoperiode) ik wilde. En toen bleek het niet gebroken te zijn in het ziekenhuis en dat vond ik heel stom.
Oud 21-11-2008, 15:02
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit iets gebroken
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 15:30
Verwijderd
M'n pols. Ik was flauwgevallen van een klimrekje af en toen brak ik mijn pols (ik was toen 10). En dat moest 6 weken in het gips en was niet zo erg (gelukkig was het mijn linkerpols).
En op m'n 19e ben ik een keer heel stom op de trap gestruikeld, voet dubbelgeklapt, hopsa, middenvoetsbeentje gebroken. Moest ook nog geopereerd worden en ik mocht er 6,5 week niet op lopen. En het was zomervakantie. Dat was behoorlijk kut.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 16:01
Daboman
Daboman is offline
Nog niet. Al heb ik ooit eens een soort barst in m'n voortand gehad. Ik werd toen tijdens een gymles heel hard tegen een muur geduwd, terwijl ik m'n mond om whatever redenen niet dicht had. Het was net alsof ik een hap nam uit de muur, zo kwam ik er ongeveer tegenaan met m'n voortanden. De tandarts heeft het gelukkig makkelijk, snel en voornamelijk pijnloos gefixed, dus het viel allemaal achteraf nog wel mee.
Oud 21-11-2008, 16:15
Balance
Balance is offline
Nee, wel 5x m'n knieschijf uit de kom en een bot in m'n voet gescheurd.
Ik weet inmiddels dat met krukken lopen enorm kut is en je bijzonder afhankelijk wordt van andere mensen, dus ik zou zeker geen been of voet willen breken. Maar eigenlijk ook geen andere lichaamsdelen.
Aan de andere kant, als ik moet kiezen tussen nog een keer iets uit de kom of eens iets breken, dan liever iets breken. Uit de kom wil ik echt nooit meer meemaken.
Oud 21-11-2008, 16:46
Verwijderd
Ik heb mijn neus weleens gebroken in een ruige moshpit, want ik zat zo van 'ha even chillen met mijn gezicht richting een muur' en toen vloog er een dikke punkert tegen mij op. Maar de alcohol en mijn hoge pijngrens waren teh pwn dus ik had zoiets van /care. Ik ben er ook niet mee naar de huisarts geweest en hij is er niet scheef van gaan staan dus uiteindelijk is het goed afgelopen Ik vind het wel leuk, want daardoor is het puntje van mijn neus heel flexibel. Lekker wiebelen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 18:36
Verwijderd
Ik heb nooit iets gebroken, was het ook niet van plan?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 18:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nee, nog nooit iets gebroken. Eén keer had ik geluk, toen ik 5 jaar was ofzo. Blijkbaar heb je dan nog niet echt veel bot in je neus ofzo (snap er niets van). Ik was met volle vaart met m'n neus op de vensterbank geknald (raam bij trap met een vensterbank is niet slim) en ik had alleen een deuk in m'n neus die gehecht moest worden. Er kwam niet eens bloed uit, echt super raar. Als ik dat nu zou doen want m'n neus half verbrijzeld denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 21:09
marrel
marrel is offline
Volgens mij niet, hoewel ik ooit heb getwijfeld over een botje in m'n teen Maar dat zal ik vast wel gevoeld hebben alst echt zo was
Oud 22-11-2008, 08:26
WolterB
WolterB is offline
Nog nooit
Oud 22-11-2008, 15:30
Verwijderd
ja zo vaak, meest recent: mijn rug.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 16:31
Verwijderd
er is wel bij ons ingebroken!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 07:32
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Alleen een stukje van mijn voortand, in de wildwaterbaan op centerparcs. Ik ging met mijn kop tegen de rand aan
Oud 25-11-2008, 11:38
Neko*
Neko* is offline
Mijn staartbotje en mijn pink. Verder niet.
Oud 26-11-2008, 16:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alleen een stukje voortand. Ik heb wel eens mijn pols gekneusd.
Ik zou mijn stuitje niet willen breken, dat lijkt me oncomfortabel zitten. En geen van beiden handen want dan kan ik niet gitaarspelen.
Oud 26-11-2008, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Vroeger, mijn hiel, tussen mijn moeders spaken. En twee keer mijn bovenkaak; een keer op de plantenbak en een keer, wederom, tussen mijn moeders spaken. Don't ask
I have to. Hoe heb je in godsnaam je bovenkaak tussen je moeders spaken gekregen

Ik heb niks gebroken trouwens maar vroeger wilden mijn beste vriendinnetje en ik het heel graag, we gingen steeds hoger van de trap en het klimrek springen om ons been te breken Maar het is nooit gelukt

Oh heel misschien een euh... middenvoetsbotje? In ieder geval ben ik vorige winter van een gebouwtje gesprongen en kwam raar neer, toen deed het een tijdje zo veel pijn dat ik er niet op kon lopen, maar diezelfde dag was het ook wel weer voorbij. Alleen sindsdien doet die voet pijn als ik te lang hardloop of wandel en hij knakt op alle mogelijke momenten Dus ik dacht, er is vast per ongeluk een stukje afgesprongen of scheef geschoten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 15:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik viel met mijn gezicht tegen haar wiel want zij ging rechtsaf en ik links en ik reed tegen haar op en viel van mijn fiets en mijn lip bleef tussen haar spaken steken en werd zo doorgedraaid dat het alles stuktrok en toen kwamen er dus weer scheurtjes in mijn bovenkaak.
en ik heb ook geen bovenlip'toompje' meer. Dankzij dit avontuur.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 15:39
Verwijderd
@fizzle: oh...my...fuckin....god. Wat moet dat pijnlijk geweest zijn.

ontopic: Mijn sleutelbeen. Maar toen was ik zo jong dat ik het me niet kan herinneren en het dus niet meetel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten