Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn beste vriendin mailde dat ze de halve dag buiten de deur had doorgebracht, zonder jas en op pantoffels, omdat haar deur was dichtgewaaid! Niemand in de buurt (waaronder ik dus) was thuis. Gelukkig is ze uiteindelijk gered door haar huisbazin. Maar damn, hoe ze het beschreef, slapstick gewoon, geniaal.
![]() |
![]() |
|
Ik zat in een vergadering van de onderwijscommissie, en terwijl ik mijn standpunt zat te verdedigen begon de docente van M&S opeens heel hard op de verwarming te meppen.
Bleek dat dat de tip van service en onderhoud was, omdat hij lawaai maakte.
||
Citaat:
Den helen aflevering... ot: The Clement Peerens Explosition - Geft Da Kaska Na Is Hier Eagles Of Death Metal eat your heart out!
Laatst gewijzigd op 12-11-2008 om 00:06. |
![]() |
|
om wat ik las in een boek van corrie ten boom.
iets als: ze leek nog verbaasder dan ik was, maar ja, ze had misschien nog nooit een wonder meegemaakt. ze zegt het zo droog alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je regelmatig wonderen meemaakt. en ik moest de hele tijd lachen om een familie waar ik bij aan tafel zat te eten, iedereen was druk en praatte ontzettend veel en iedereen praatte door elkaar en iedereen was dominant. Was grappig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel flauw, maar ik en mijn broer hadden aan tafel enorm veel pret met een zelfgemaakte versie van een Samsonliedje: 'Als je bang bent in het donker moet je fluiten'. Maar we hadden 'fluiten' vervangen door 'kakken'. En dan maar zingen:" Op de zolder, in de kelder, in de gang!!"
![]() Mijn broer is trouwens 6 jaar ouder dan mij. Op toilethumor staat geen leeftijd ![]() |
![]() |
|
Een vriendin en ik moesten voor tekenen wat uitprinten en dat kon maar met de computers van 1 lokaal want het ging om een lettertype dat op geen enkele andere computer staat. Dat kon wel, maar de printer daar had geen papier, kwamen we achter na op "afdrukken"te hebben geklikt en het wachtwoord te hebben ingevoerd. Toen liep ik naar de mediatheek om daar de 2 velletjes die ik nodig had uit de printer te vissen.
Ik stop ze in de goede printer, voer de afdrukprocedure nog eens uit, en jawel, er wordt wat geprint maar het is niet van ons. In plaats daarvan is het een klein stukje van een tekst met een kaart van Groot Brittannië. Na het ene papiertje uit te hebben gekotst, houdt hij het weer voor gezien. Ik zie een los leeg blaadje in het lokaal liggen, stop het erin, druk opnieuw af en weer komt er maar 1 blaadje uit. Vervolgens loggen we maar af in het lokaal en gaan naar de mediatheek in de hoop dat de lettertypes daar weergeven kunnen worden. Dit blijkt niet het geval te zijn. Dan gaan we weer naar het lokaal, met een stapel papier, aan ons geschonken door de receptioniste. Daar stoppen we de lading in de papierlade en drukken af. Er komt maar 1 pagina tekst over het Verenigd Koningrijk uit. Dit doen wij zo'n 2 of 3 keer erna nog, afgewisseld door gefrustreerd op annuleren en doorgaan drukken en iedere keer opnieuw het wachtwoord invoeren. Uiteindelijk print het ding meer dan 1 pagina, het print zelfs 5 pagina's over het Verenigd Koningrijk en daarna komt onze tekst. Ongeveer 14 pagina's komen eruit. Onze tekenles hadden we gemist, toen we aankwamen bij de les hadden we nog 10 minuten over. Dat was heel grappig vonden we.
||
Citaat:
Heb vanmiddag heel z´n liveshow gekeken en hij is grof beyond grofness. Dat mag ik wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Wraak Blondfun | 34 | 10-01-2005 20:37 | |
Muziek |