![]() |
|
^ Naja, simpel doel, maar wel moeilijk tijdens de eerste keren: samen leren om haar ontspannen te houden. Ga dus heel langzaam naar binnen na lekker lang voorspel.
Offtopic: Volgende keer sneller reageren of F5'en. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-11-2008 om 22:33. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Volgens mijn hoort bij ontmaagding niet zo veel bloed te zien te zijn. Een paar druppels hoogstens. Maarja, als hele lakens onder gaan zitten, zou ik toch een ambulance bellen of naar de heerste hulp gaan. De volgende keer zou ik zeker 112 onder de sneltoets van mijn telefoon zetten.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zo he daar ben ik wer.
Het is ondertussen al een tijd geleden, ze heeft aangegeven om het toch weer eens te proberen. Nu heb ik eigelijk een vraag, ik merk dat als we het willen doen, ik mijn penis niet goed in haar kryg. Het is zeg maar teklein. Iemands tips? Hopelijk lukt het komende keer wel. Ty |
![]() |
|
Ontspanning is belangrijk. Rustig aan, hou het anders bij alleen hand en mond werk, bouw het rustig op. Het kost tijd om je compleet op je gemak te voelen bij iemand, helemaal als je bij elkaar bent wanneer je je kwetsbaar voelt. Tenminste, zo voel ik dat wel als ik verliefd ben op iemand en met diegene naakt ben. Zeker de eerste paar keer. Take your time, bouw het op en jaag haar niet op.
Overigens kan er meer spelen, denk aan issues uit het verleden, maar dat lijkt me nog geen optie.
|
![]() |
het enige dat er aan te doen is is het rustig blijven proberen. En dan nog zal de eerste keer waarschijnlijk moeizaam gaan, als het eenmaal een paar keer gedaan is zijn jullie beide meer ontspannen en gaat het steeds beter.
Wat je misschien nog kan proberen is op haar te liggen terwijl je der vingert, en zo langzaam van 1 naar 2 naar eventueel 3, en dan misschien het 'echte' werk proberen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het kan komisch zijn soms ja.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |