Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2008, 21:36
amoblaz
amoblaz is offline
Hoi,

Ik heb net voor het eerst geprobeert om met mijn vriendin sex te hebben.
Het ging niet echt allemaal volgens plan, volgens mij had ik net mij eikel erin, toen ik merkte tot ze erg begon te bloeden. We zijn daarna opgehouden, en ze is direct na de badkamer gegaan, waar het bloed letterlijk uit haar liep, gelukkig hield dit na een tal van minuten weer op, maar ik vraag me nu af wat dit was?
Ik weet dat er bloed vrij komt bij sommige meiden als ze ontmaagd worden, maar zoveel?

Ze had erna nog pijn.

Dankje
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 21:45
Changshan
Changshan is offline
Er kán bloed vrijkomen bij ontmaagding ja. De hoeveelheid bloed verschilt heel erg per meisje; bij jouw vriendin is het dus kennelijk wat meer. Het kan zijn dat het vanaf nu al verbetert; dus ik zou me pas na een keer of 3, 4, als er echt helemáál geen verbetering optreedt, zorgen gaan maken.

Houd dit topic maar open voor als je vragen hebt na de volgende keer met je vriendin.
Oud 19-11-2008, 21:46
Kitten
Kitten is offline
Waarschijnlijk is er iets stuk gegaan in haar vagina. Dat kan het overgebleven perituneum (sp?) van haar buikwand (ook wel maagdenvlies genoemd) zijn, maar met alleen een eikel lijkt me dat niet. Het kan komen door spanning oid, waardoor haar schede snel beschadigde. Ik denk dat als je voorzichtig (!) kijkt je misschien iets kan ontdekken.

Wat ze nat genoeg? Was ze gespannen (viel dit te merken)? Deed de penetratie van de eikel op zichzelf pijn? etc.
Oud 19-11-2008, 21:46
amoblaz
amoblaz is offline
Hmm, ja ik weet niet wat het normale aantal is dat er vrijkomt, er kwam redelijk wat vrij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 21:49
amoblaz
amoblaz is offline
Citaat:
Waarschijnlijk is er iets stuk gegaan in haar vagina. Dat kan het overgebleven perituneum (sp?) van haar buikwand (ook wel maagdenvlies genoemd) zijn, maar met alleen een eikel lijkt me dat niet. Het kan komen door spanning oid, waardoor haar schede snel beschadigde. Ik denk dat als je voorzichtig (!) kijkt je misschien iets kan ontdekken.

Wat ze nat genoeg? Was ze gespannen (viel dit te merken)? Deed de penetratie van de eikel op zichzelf pijn? etc.
Ze zei tot ze wel erg gespannen was ja.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 21:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Misschien dat een langer voorspel verschil mag maken? En dan eventueel eerst ietsjes oprekken en gebruik maken van wat glijmiddel, wil soms wonderen doen. Oh, en ga voorzichtig te werk
Oud 19-11-2008, 22:04
Changshan
Changshan is offline
^ Naja, simpel doel, maar wel moeilijk tijdens de eerste keren: samen leren om haar ontspannen te houden. Ga dus heel langzaam naar binnen na lekker lang voorspel.

Offtopic: Volgende keer sneller reageren of F5'en.

Laatst gewijzigd op 19-11-2008 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 22:07
Busje
Busje is offline
Citaat:

Het is peritoneum, dit is inderdaad het buikvlies, maar heeft niets met het maagdenvlies te maken. Het maagvlies is het hymen. Bij de eerste keer kan dit vlies erg stug zijn, waardoor het kan bloeden. Dat is vrij normaal. Er bestaan ook verschillende variaties van het hymen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Hymen.JPG (30.3 KB, 96x gelezen)
Oud 19-11-2008, 22:34
amoblaz
amoblaz is offline
ik vroeg me eigelijk ook af hoeveel bloed er kan vrykomen bij de ontmaagding? Is dit vry weinig of kan het tog veel zijn
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 22:34
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Het is peritoneum, dit is inderdaad het buikvlies, maar heeft niets met het maagdenvlies te maken. Het maagvlies is het hymen. Bij de eerste keer kan dit vlies erg stug zijn, waardoor het kan bloeden. Dat is vrij normaal. Er bestaan ook verschillende variaties van het hymen.
Mijn excuses
Oud 20-11-2008, 20:37
Verwijderd
Volgens mijn hoort bij ontmaagding niet zo veel bloed te zien te zijn. Een paar druppels hoogstens. Maarja, als hele lakens onder gaan zitten, zou ik toch een ambulance bellen of naar de heerste hulp gaan. De volgende keer zou ik zeker 112 onder de sneltoets van mijn telefoon zetten.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2008, 22:10
amoblaz
amoblaz is offline
Citaat:
Volgens mijn hoort bij ontmaagding niet zo veel bloed te zien te zijn. Een paar druppels hoogstens. Maarja, als hele lakens onder gaan zitten, zou ik toch een ambulance bellen of naar de heerste hulp gaan. De volgende keer zou ik zeker 112 onder de sneltoets van mijn telefoon zetten.
nou lakans vol met bloed was t niet, t druppelde tog best behoorlijk gelukkig hield het vanzelf op. Vandaag had ze wel een beetje pijn bij bepaalde bewegingen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 09:10
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
nou lakans vol met bloed was t niet, t druppelde tog best behoorlijk gelukkig hield het vanzelf op. Vandaag had ze wel een beetje pijn bij bepaalde bewegingen.
Dat ze pijn heeft is niet zo gek als er iets is gaan bloeden. Geeft niks, gaat vanzelf over . Volgende keer gewoon wat meer tijd uittrekken om haar te laten ontspannen, dan gaat het vast beter
Oud 21-11-2008, 09:33
Verwijderd
ligt vast aan mij, maar ik moest lachen bij het stukje "tijd uittrekken" ;'(
Met citaat reageren
Oud 21-11-2008, 12:23
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ligt vast aan mij, maar ik moest lachen bij het stukje "tijd uittrekken" ;'(
mja khad t zelf ook wel gezien, maar ik bedacht dat alleen verdwaalde onzinners dat zouden opmerken
Oud 15-12-2008, 21:35
amoblaz
amoblaz is offline
Zo he daar ben ik wer.
Het is ondertussen al een tijd geleden, ze heeft aangegeven om het toch weer eens te proberen.
Nu heb ik eigelijk een vraag, ik merk dat als we het willen doen, ik mijn penis niet goed in haar kryg. Het is zeg maar teklein.
Iemands tips? Hopelijk lukt het komende keer wel.
Ty
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:01
Mono-racer
Mono-racer is offline
Kan heel goed nog steeds de spanning zijn, waardoor ze haar spieren rond de vagina te hard aanspant en de opening dus kleiner is. En dáárdoor het dus moeilijker is in haar te gaan.
Oud 15-12-2008, 23:33
kareltje17
kareltje17 is offline
ze moet zich inderdaad lekker gaan ontspannen en dan kan het niet anders dat het goed komt!
Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 15:16
I C U
I C U is offline
Ontspanning is belangrijk. Rustig aan, hou het anders bij alleen hand en mond werk, bouw het rustig op. Het kost tijd om je compleet op je gemak te voelen bij iemand, helemaal als je bij elkaar bent wanneer je je kwetsbaar voelt. Tenminste, zo voel ik dat wel als ik verliefd ben op iemand en met diegene naakt ben. Zeker de eerste paar keer. Take your time, bouw het op en jaag haar niet op.

Overigens kan er meer spelen, denk aan issues uit het verleden, maar dat lijkt me nog geen optie.
Oud 16-12-2008, 23:10
amoblaz
amoblaz is offline
Nee in haar verleden is niks voorgekomen.
Ik zal julie tips eens proberen, ik merk trouwens ook dat ik maar met een vinger erin kan, twee vind ze toch al wat pijnlijker.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 23:38
amoblaz
amoblaz is offline
Weet niemand iets?
We hadden het er vandaag nog over, ze zei dat ze zich niet goed kan ontspannen, vanwegen zenuwen rn bang dat ze iets fout doet.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 09:12
strigoii
strigoii is offline
het enige dat er aan te doen is is het rustig blijven proberen. En dan nog zal de eerste keer waarschijnlijk moeizaam gaan, als het eenmaal een paar keer gedaan is zijn jullie beide meer ontspannen en gaat het steeds beter.
Wat je misschien nog kan proberen is op haar te liggen terwijl je der vingert, en zo langzaam van 1 naar 2 naar eventueel 3, en dan misschien het 'echte' werk proberen.
Oud 28-12-2008, 15:27
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Geef d'r een bčtablokker ofzo, dit zal d'r hartritme en d'r zenuwen verminderen en hierdoor zal de kans op ontspanning hoger zijn.

Al vraag ik me wel af in hoeverre je hartritme dan nog omhoog kan door de opwinding...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 20:49
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Geef d'r een bčtablokker ofzo, dit zal d'r hartritme en d'r zenuwen verminderen en hierdoor zal de kans op ontspanning hoger zijn.

Al vraag ik me wel af in hoeverre je hartritme dan nog omhoog kan door de opwinding...
Voldoende. Er van uitgaande dat je hartslag niet naar 180 vliegt.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 23:12
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Voldoende. Er van uitgaande dat je hartslag niet naar 180 vliegt.
Iemand met ervaring?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2008, 10:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Iemand met ervaring?
Nee, maar ik weet wel hoe beta-blokkers werken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 10:08
francisco
francisco is offline
nee geen ervaring !
Oud 30-12-2008, 22:58
amoblaz
amoblaz is offline
Ook andere oplossingen, zonder die dinge?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 13:17
Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Begin eerst eens met wat voorspel.... friemel en frutsel een beetje aan mekaar.
slagroom en ijsblokjes willen ook nog wel eens helpen.

en glijmiddel is natuurlijk DE oplossing.... (misschien)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 15:39
francisco
francisco is offline
Citaat:
Begin eerst eens met wat voorspel.... friemel en frutsel een beetje aan mekaar.
slagroom en ijsblokjes willen ook nog wel eens helpen.

en glijmiddel is natuurlijk DE oplossing.... (misschien)
ik heb geen glijmiddel !!!!!!!!!!!!!!!
Oud 31-12-2008, 15:50
Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Citaat:
ik heb geen glijmiddel !!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het toch ook niet tegen jou!
Oud 01-01-2009, 00:50
amoblaz
amoblaz is offline
Denk tot het wel een oplossing is, alhoewel, als ik de condoom einderlijk om heb is de spanning er ook bijna af, die dinge zyn niet echt mn sterkste kant.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 14:49
Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
En als je het meisje vraagt om het condoom om te doen dan? dan blijft de spanning er voor jullie allebei!
Oud 01-01-2009, 18:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb even wat berichten weggehaald zodat er niet veel onzingepraat is in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even wat berichten weggehaald zodat er niet veel onzingepraat is in dit topic.
Dan doe je er beter aan fransisco te bannen, want overal waar hij post, gaat het hilarisch bergafwaarts....

Bij nader inzien, ban deze gozer maar niet
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 19:12
Lfj
Lfj is offline
Citaat:
Dan doe je er beter aan fransisco te bannen, want overal waar hij post, gaat het hilarisch bergafwaarts....

quoted for truth

Het kan komisch zijn soms ja.
Oud 01-01-2009, 19:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:

Ja tja, hier op seks zie ik niet echt een reden om hem te bannen. Hij is gewoon irritant, dus als iedereen niet veel op 'm ingaat vindt hij er vanzelf niets meer aan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 18:53
justlovehim
justlovehim is offline
Dat kan gewoon, of dat ze net ongesteld isgeworden hea. Ik bloede niet, maarja, ik gebruik ook altijd tampons enzo.
probeer het nog eens, en als het dan nog niet lukt, ga naar de huisarts.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten