Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 11:32
Kayla
Kayla is offline
Sorry ik weet niet of dit onderwerp al eerder is geweest dus zoja,mijn excuses.
Ik ben een dik meisje en zou graag wat willen afvallen.
Ik sport nu veel en eet wat gezonder maar ben bijna niet afgevallen.
Ik hoorde dat er afvalpillen bestaan en dat je die gewoon kunt kopen bij een drogisterij of apotheek.
Weet iemand de naam hiervan?of heeft er iemand ervaring mee?
Ik ben nogal wanhopig so please help me!!!
Oud 08-08-2002, 12:09
Verwijderd
Ik zou het je niet aanraden. Afvalpillen zijn heel slecht. Volgensmij kun je ze niet eens krijgen in de apotheek (ik werk er nu). Er zijn laatst 4 vrouwen overleden (weliswaar in china) omdat ze afvalpillen hadden gebruikt. Ik hoop dat dit genoeg overtuiging is om ze niet te gebruiken. het is namelijk echt troep!

Wat ik je wel zou aanraden is meer sporten en bewegen en gezond en regelmatig eten. Ook kan je huisarts je doorverwijzen naar een diëtiste. Jullie kunnen samen een dieet samenstellen.

heel veel succes en begin alsjeblieft niet aan die rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 08-08-2002, 15:53
ekki
ekki is offline
Ik zou het idd eerder anders aanpakken. Je kunt beter naar een diëtist ofzo gaan. Of zelf proberen geen tot weinig suiker meer te eten, veel te drinken (1,5 - 2 liter per dag), gewoon bruin brood eten, max. 3x per dag eten, zo weinig mogelijk tussendoortjes, je niet opwinden over hoe zwaar je (volgens jou) wel niet bent, enz.

Maar die afvalpillen kunnen nooit goed zijn (als ze al bestaan).
Oud 08-08-2002, 17:06
Drizzt
Drizzt is offline
Of bestel fat burner / fat blocker.
Oud 08-08-2002, 17:24
Vice
Vice is offline
Afvalpillen werken alleen als je ook wat voor doet. Dus je moet wel blijven eten en sporten. Veel mensen weten dit niet en daarom krijgen ze een slechte naam, omdat ze niet goed gebruikt worden. Maar het is beter om naar een diëtist te gaan. Hij/zij kan je persoonlijke tips geven en een passende dieet.
Om je gewicht moet je minder druk maken. Je vetpergentage is belangrijker en die kan je meestal bij de sportschool laten opmeten.

Veel succes
Oud 08-08-2002, 22:39
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
Ik zou het je niet aanraden. Afvalpillen zijn heel slecht. Volgensmij kun je ze niet eens krijgen in de apotheek (ik werk er nu). Er zijn laatst 4 vrouwen overleden (weliswaar in china) omdat ze afvalpillen hadden gebruikt. Ik hoop dat dit genoeg overtuiging is om ze niet te gebruiken. het is namelijk echt troep!

Wat ik je wel zou aanraden is meer sporten en bewegen en gezond en regelmatig eten. Ook kan je huisarts je doorverwijzen naar een diëtiste. Jullie kunnen samen een dieet samenstellen.

heel veel succes en begin alsjeblieft niet aan die rotzooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad het is troep. Ik geloof sowieso niet in die afslankdrankjes enzo. Een diëtiste lijkt me idd veel verstandiger.
Oud 08-08-2002, 23:17
funest
funest is offline
voordat je aan die zooi begint kijk dan voor de grap eens de film : 'Requiem For A Dream'

ok hier word wel meest slechte kant van afvalpillen afgebeeld, maar ik denk dat die film je wel keer iets beter over na laat denken

ik denk dat je beter gewoon op een andere manier kan afvallen, door gezonde voeding en beweging
Oud 09-08-2002, 10:41
Snufje
Snufje is offline
Dit past prima in het lijntopic. Volgens mij is het ook rommel ....
Topic gesloten

Regels voor berichten