Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2008, 21:45
Verwijderd
Vanaf zondag 31 augustus kun je gaan kijken naar het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

om 20:30, RTL 5

de toffest sjoow!

Laatst gewijzigd op 23-08-2008 om 22:25. Reden: promo filmpje:p
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2008, 21:46
Balance
Balance is offline
Leuk, de promo ziet er goed uit!
Oud 24-08-2008, 11:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet het niet hoor... Het wordt wel erg uitgemolken en rtl5-erig gemaakt. Die vreselijke voice-over en die promo op tv dat ze stukken vlees met hun tanden verscheuren, ik heb mijn twijfels.

Maar aan de andere kant: het is wel expeditie robinson In de Triv van volgende maand staat trouwens een stuk over de (emotionele) gevolgen voor de kandidaten als ze weer thuis zijn. Lijkt me wel interessant.
Oud 24-08-2008, 13:52
ganralph
ganralph is offline
heb voorgaande seizoenen nog wel eens gekeken, maar het lukte mij niet echt om er in mee te gaan. zoveel zaken waar je uiteindelijk toch gewoon doorheen prikt. wel jammer, want het idee was ooit leuk.

maar goed, ik zal de pret niet bederven hier
veel plezier er mee iig
Oud 24-08-2008, 21:22
PV
PV is offline
ik ga wel weer kijken
alleen dat 'terug naar de basis' roepen ze elk jaar...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet hoor... Het wordt wel erg uitgemolken en rtl5-erig gemaakt. Die vreselijke voice-over en die promo op tv dat ze stukken vlees met hun tanden verscheuren, ik heb mijn twijfels.

Maar aan de andere kant: het is wel expeditie robinson In de Triv van volgende maand staat trouwens een stuk over de (emotionele) gevolgen voor de kandidaten als ze weer thuis zijn. Lijkt me wel interessant.
en talpa dan?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 10:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je hebt gelijk, talpa was ook behoorlijk eng
Oud 26-08-2008, 14:52
Giles
Giles is offline
Hmmmm.. even kijken hoe de opbouw nu is
Oud 26-08-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
heb voorgaande seizoenen nog wel eens gekeken, maar het lukte mij niet echt om er in mee te gaan. zoveel zaken waar je uiteindelijk toch gewoon doorheen prikt. wel jammer, want het idee was ooit leuk.

maar goed, ik zal de pret niet bederven hier
veel plezier er mee iig
vertel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 22:17
Verwijderd
Expeditie Robinson heeft zijn tijd wel gehad vind ik, het zal nooit meer zo leuk worden als de eerste 3 seizoenen, toen was het nog allemaal nieuw en spannend, nu hebben ze al die dingen wel gehad.
Vorig jaar was het al helemaal niks, met die 100 deelnemers, ik weet niet eens wie er gewonnen had want ik ben na aflevering 6 al gestopt met kijken.

Maar misschien dat het dit jaar wel weer leuk wordt wie weet, ik ga het iig wel volgen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 09:07
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ekspedietiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii roppinzeeen

Oud 31-08-2008, 16:06
Balance
Balance is offline
Vanavond!
Oud 31-08-2008, 19:50
Verwijderd
Ik zou willen dat ze "back to the basics" van het programma zouden gaan :/ Ik vind het zo jammer, alles wat er zo nodig aan toegevoegd moet worden. Het was al interessant genoeg zonder die 100 mensen of ketenpoespas, vind ik persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 20:20
PV
PV is offline
wat heb ik nu al een hekel aan die aziatische, hopelijk moet ze er straks uit edit: helaas, Marleen er uit.
dat hele 'dagboek' idee irriteert me, en die filmpjes van wat ze in Nederland voor beroep hebben ook, dat interesseert me geen drol.

Laatst gewijzigd op 31-08-2008 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 20:43
Verwijderd
ja, wat vreemd dat die aziatische de hele tijd aan het woord is! slim is ze ook niet echt
en wat jij zegt ook, pv, die dagboeken zijn zwaar ruk
en denk dat marleen nog wel terug komt met haar mooie drol
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 20:47
Verwijderd
Die aziatische praat een beetje vaag en is veel te dominant.

Dat gedoe met dat er altijd de eerste aflevering al iemand uit moet om de groep ergens voordeel van te geven vind ik ook niet eerlijk eigenlijk, doe dan gewoon een eilanddraad ofzo, die er nu dan wel was maar niet op de gewone manier.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 21:06
PV
PV is offline
het kwam ook een beetje raar over, toen het in eerste instantie gemeld werd dacht ik dat ze nog een keuze hadden; óf iemand er uit en de kettingen mogen af, óf iedereen blijft en de kettingen blijven ook.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 21:41
Giles
Giles is offline
Pfoe, ik ben blij dat die kettingen niet te lang bleven. Verder weet ik het nog niet zo.
Oud 31-08-2008, 22:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat aziatische meisje is zo gruwelijk irritant en schreeuwerig en dom. Weg ermee.
Oud 31-08-2008, 22:28
Verwijderd
Eerste aflevering kan heel spannend zijn of heel saai, dit was duidelijk een saaie IMO, maar als het goed is komen er nog 12 ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 06:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het was duidelijk vanaf het begin dat of dat aziatische meisje of Marleen weg zou gaan, die kregen zoveel zendtijd. Van de andere personen heb ik eigenlijk weinig gezien.
Ook die mechanicaman (die een stukje oor mist) was veel in beeld, dus daar zal volgende week wel iets mee zijn.
Oud 01-09-2008, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Het was duidelijk vanaf het begin dat of dat aziatische meisje of Marleen weg zou gaan, die kregen zoveel zendtijd. Van de andere personen heb ik eigenlijk weinig gezien.
Ook die mechanicaman (die een stukje oor mist) was veel in beeld, dus daar zal volgende week wel iets mee zijn.
In die kleine tussenstukjes werd behoorlijk veel verklapt:

Spoiler

Overigens vind ik dat Aziatische meisje behoorlijk irritant. Blijkbaar heeft ze zich in de groep niet zo maf gedragen, anders was ze er vast al uitgestemd.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 08:28
Verwijderd
De laatste paar rondes maar weer gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 10:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, die leraar mechanica ofzo In dat stukje wat er volgende week komt zei hij
Spoiler
En ook echt het eerste wat hij zei in de aflevering was dat hij zo'n lekker uitzicht had op de kont van Yin. Tja, dan is de toon wel gezet lijkt me.

De dagboekstukjes zijn behoorlijk irritant inderdaad, veel te voorlezerig.
Oud 01-09-2008, 11:03
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik vond het leuk , maar ik ben een onbewoond ieland fan, dus wat ze doen interesseert me niet zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2008, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Jezus, die leraar mechanica ofzo In dat stukje wat er volgende week komt zei hij
Spoiler
En ook echt het eerste wat hij zei in de aflevering was dat hij zo'n lekker uitzicht had op de kont van Yin. Tja, dan is de toon wel gezet lijkt me.

De dagboekstukjes zijn behoorlijk irritant inderdaad, veel te voorlezerig.
Zoals Ernst-Paul zei: "bij Expeditie Robinson leer je de mensen heel goed kennen in een hele korte tijd", ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 11:37
Verwijderd
nou idd, hij zei deze afl. ook iets over de zwakkeren, de vrouwen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 13:55
Giles
Giles is offline
Ik vond het wel heel ranzig dat ze die drol in beeld deden.
Oud 01-09-2008, 15:13
Verwijderd
Wat waren die dagboekstukjes gigantisch irritant, met name als je alleen de stem hoorde. Alsjeblieft zeg. Ik moet er wel echt nog inkomen, maar dat komt misschien ook doordat je ze nog niet goed kent.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 18:57
Shandy21
Shandy21 is offline
ik vond het wel heel tof bedacht dat ze in hun eerste proef elkaar niet konden zien. beetje psychological mindfuck. Die Geert ofzo (leraar mechanica) zal wel nog een hoop drama veroorzaken denk ik zo. Volgens mij is dat best een eikel en is het aan de andere kant niet zo slim om hem weg te stemmen vanwege hij wel sterk is tijdens de proeven denk ik (en hij maakt zich op het eiland zelf ook wel nuttig volgens mij). Maja, blijft dat niet een beetje de eeuwige kwestie bij ER (<-- niet de ziekenhuisserie ) : stem je op de eikel of op de zwakkeling?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 21:34
Giles
Giles is offline
Die voiceover van iedereen mag wel weg ja.
Oud 02-09-2008, 14:20
flyaway
flyaway is offline
Die drol was ranzig, de dagboekvoorleesstukjes irritant, Yin mocht van mij er wel uit, jammer dat Marleen weg is, die mechanicaleraar zal vast heel handig zijn om mee op een eiland te zitten maar hij moet wel z'n kop houden over wat hij vindt van vrouwen, jemig wat een eikel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 14:22
Marcade
Marcade is offline
lol, aflevering 1 en alle vrouwen hier zijn nu al gepikeerd vanwege Geert's opmerking over dat vrouwen het zwakke ras zijn. En dat was nog maar een preview van next week zonder context

En ja Yin heeft een lekkere kont; oog wil idd. ook wat.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 21:47
PV
PV is offline
ach een soort Bjorn, dat houdt het tenminste leuk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2008, 12:03
*oma*
*oma* is offline
Ik moet er ook nog een beetje inkomen en jammer van al die poespas. Ik vond de eerste drie seizoenen erg leuk, gewoon lekker zo houden... maarja.
Verder heb ik nog niet echt een mening over de personen op het eiland, het wordt natuurlijk zo geedit dat je iemand vervelend gaat vinden of niet.
Oud 07-09-2008, 13:15
palindrome
palindrome is offline
Gadverdamme, die drol
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 14:16
Balance
Balance is offline
Haha wat grappig dat veel mensen vallen over dat vrouwen zwakker zijn. Jeetje, in ER aangelegen zaken zijn we ook gewoon zwakker. We zijn minder sterk, janken sneller, zijn sneller gepikeerd en zijn minder technisch.

En ik vind dat Aziatische meisje ook irritant ja, net als de dagboekstukjes. Maar in het algemeen vond ik de aflevering wél leuk.
Oud 07-09-2008, 19:45
Verwijderd
ja, maar dan hoeft die man het er nog niet zo in te wrijven
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 21:10
Verwijderd
Ik dacht er komt een hele ruzie vandaag omdat die Geert zegt dat vrouwen niet kunnen overleven op een eiland.
Stelde het helemaal niks voor
Net zoals de rest van de aflevering eigenlijk, beetje saai
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 22:30
Vinniebar
Vinniebar is offline
Na 30 min kijken vond ik het te saai en ging ik maar "A Bronx Tale" kijken...

Die seizoenen met die neger (Judge ofzo) en die Belgische kok vond ik top, maar 't wordt steeds minder en ik verwacht dat ik van dit seizoen niet veel ga kijken
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 07:45
Verwijderd
Ja, ik vind de persoonlijkheden tot nog toe weinig boeiend.. Maar, misschien moeten ze nog een beetje "tot bloei" komen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 09:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
We hebben ook zo ongeveer maar 2 mensen gezien. De rest is nog niet eens voorgesteld Ik word een beetje zat van dat Chinese meisje en die Geert enzo. Er zijn toch ook nog andere mensen??
Oud 08-09-2008, 09:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
We hebben ook zo ongeveer maar 2 mensen gezien. De rest is nog niet eens voorgesteld Ik word een beetje zat van dat Chinese meisje en die Geert enzo. Er zijn toch ook nog andere mensen??
Ja, dat heb ik dus ook. Er zijn constant dezelfde mensen in beeld. En ik weet de twee teams niet eens uit elkaar te houden
Oud 08-09-2008, 21:08
Verwijderd
Nee dat heb ik ook! Bij die Eilandraad zaten mensen die ik nog niet eerder gezien had...

Ik vind het saai tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 19:20
Verwijderd
Beetje raar ook dat je in de flashfowards zag dat ze op Geert stemde maar dat niemand dat uiteindelijk deed.

Ik denk dat ze nieuwe editors hebben aangenomen ofzo die nog in hun stage periode zitten, het is echt (nog) niks dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:07
Verwijderd
zo al een tijdje geleden dat er in dit topic is gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:30
cenerentola
cenerentola is offline
dit programma is zo uitgekauwd, we kennen het inmiddels wel en waarom doen die belgen in godsnaam ook mee?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:35
Verwijderd
Het is saaier dan ooit.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:41
Verwijderd
het is idd erg saai, en die mensen zijn schijnheilig. vooral die huppeltutjes uit noord
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:43
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
het is idd erg saai, en die mensen zijn schijnheilig. vooral die huppeltutjes uit noord
dat geldt per definitie voor alle mensen die uit noord komen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten