Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Expeditie Robinson heeft zijn tijd wel gehad vind ik, het zal nooit meer zo leuk worden als de eerste 3 seizoenen, toen was het nog allemaal nieuw en spannend, nu hebben ze al die dingen wel gehad.
Vorig jaar was het al helemaal niks, met die 100 deelnemers, ik weet niet eens wie er gewonnen had want ik ben na aflevering 6 al gestopt met kijken. Maar misschien dat het dit jaar wel weer leuk wordt wie weet, ik ga het iig wel volgen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die aziatische praat een beetje vaag en is veel te dominant.
Dat gedoe met dat er altijd de eerste aflevering al iemand uit moet om de groep ergens voordeel van te geven vind ik ook niet eerlijk eigenlijk, doe dan gewoon een eilanddraad ofzo, die er nu dan wel was maar niet op de gewone manier. |
![]() |
|
Het was duidelijk vanaf het begin dat of dat aziatische meisje of Marleen weg zou gaan, die kregen zoveel zendtijd. Van de andere personen heb ik eigenlijk weinig gezien.
Ook die mechanicaman (die een stukje oor mist) was veel in beeld, dus daar zal volgende week wel iets mee zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Overigens vind ik dat Aziatische meisje behoorlijk irritant. Blijkbaar heeft ze zich in de groep niet zo maf gedragen, anders was ze er vast al uitgestemd. |
![]() |
|
Jezus, die leraar mechanica ofzo
![]()
Spoiler
De dagboekstukjes zijn behoorlijk irritant inderdaad, veel te voorlezerig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vond het wel heel tof bedacht dat ze in hun eerste proef elkaar niet konden zien. beetje psychological mindfuck. Die Geert ofzo (leraar mechanica) zal wel nog een hoop drama veroorzaken denk ik zo. Volgens mij is dat best een eikel en is het aan de andere kant niet zo slim om hem weg te stemmen vanwege hij wel sterk is tijdens de proeven denk ik (en hij maakt zich op het eiland zelf ook wel nuttig volgens mij). Maja, blijft dat niet een beetje de eeuwige kwestie bij ER (<-- niet de ziekenhuisserie
![]() |
![]() |
|
Ik moet er ook nog een beetje inkomen en jammer van al die poespas. Ik vond de eerste drie seizoenen erg leuk, gewoon lekker zo houden... maarja.
Verder heb ik nog niet echt een mening over de personen op het eiland, het wordt natuurlijk zo geedit dat je iemand vervelend gaat vinden of niet.
|
Haha wat grappig dat veel mensen vallen over dat vrouwen zwakker zijn. Jeetje, in ER aangelegen zaken zijn we ook gewoon zwakker. We zijn minder sterk, janken sneller, zijn sneller gepikeerd en zijn minder technisch.
En ik vind dat Aziatische meisje ook irritant ja, net als de dagboekstukjes. Maar in het algemeen vond ik de aflevering wél leuk.
|
We hebben ook zo ongeveer maar 2 mensen gezien. De rest is nog niet eens voorgesteld
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 | |
De Kantine |
Expeditie Robinson Knutselsmurfie | 11 | 23-09-2002 12:58 |