Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ben vandaag heel dom geweest
![]() Ik zag haar vandaag op school, normaal doet ze heel verlege enz en kijkt ze snel blozend weg... alleen deze keer wou ik dus gwn naar haar toe gaan. Alleen toen ik haar zag lopen zag ze me niet, dacht ik... vond ik wel beetje vervelend maarja dacht ik. Toen keek ze me opeens aan en liet ze egt de liefste glimlach die ik ooit zag opeens zomaar uit et niets zien... Ik smolt bijna letterlijk, en et enige wat ik deed was snel een beetje flauwtjes lache ![]() Was wel een fijn gevoel maar voel me heel erg dom en wou haar eigelijk meevrage voor gala ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-12-2008 om 22:49. Reden: Ik was iets vergeten neer te zetten |
![]() |
|
![]() |
Kwil die zogenaamde vriend een F*cking headshot geve!!!
![]() Ik wou naar haar toe gaan vandaag en komt die zogenaamde *vriend* eerder aan en komt ie kapot veel flirten met haar! ![]() ![]() Zr vond et nog leuk ook ![]() hij zat de hele tijd een beetje aan haar en haar vriendin te frunikken enz! kapot irri! en toen trok hij ze mee en toen kwam ze langs mij en ze zag me niet eens... ze speelt een spelletje met m'n gevoelens denk ik zo, en ik vind et nie eens erg eigenlijk ![]() ![]() wat wil ze nou ![]() ![]() eerst doet ze normaal, dan opeens heel verlege. en dan komt ze heeel lief kijken en flirten ![]() ![]() IK BEN NU ERG IN DE WAR!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Misschien liet die *vriend* duidelijker merken dat hij aan het flirten was. Als meisjes daarop ingaan hoeft dat niet perse echt iets te betekenen. Het kan ook zijn dat ze het gewoon leuk vinden om aandacht van een jongen te krijgen.
|
![]() |
Kann, wil het zelfs heel graag
![]() maar, eerlijk gezegt moet ik niet zomaar gelijk zogenaamde vrienden gaan slaan... geweld helpt ook niet altijd =.= en geeft niet egt goeie meningspunten ofz bij dat meisje als ik hemzomaar ga slaan ![]() ps: duurde 2dagen voor ik dat bedacht, maar heb nix gedaan ![]() Laatst gewijzigd op 12-12-2008 om 18:17. Reden: correctie in zin |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaaltje: verliefdheid Vogelvrij | 8 | 25-11-2003 18:35 | |