Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 11:48
steve liekens
steve liekens is offline
Ik heb al enkele relaties achter de rug en ben het vertrouwen kwijt.ik wil zo graag een vriendin maar ik heb schrik dat ze me gaan bedriegen en zo van die dingen?wie kan me helpen het vertrouwen terug te vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2002, 12:01
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik snap wat je bedoelt dat gevoel heb ik zelf ook. En mensen zeggen altijd maar dat je vertrouwen terug komt maar ik merk er niets van word alleen maar erger
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 12:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k heb precies hetzelfde en denk iedere keer dat ik deze jongen wel vertrouw. maar dat blijkt toch anders te werken.
ik heb nu bijv. een vriend die echt zijn best doet en echt lief is. hij zegt vaak tegen me dat hij me niet kwijt wil, is nog nooit vreemd gegaan en wil dit ook niet etc. maar toch blijf k bang. als hij ook maar 1 dag niet smst of ik moet zelfs tot die avond wachten, dan word ik al gek. waarom smst ie me niet?
k heb 2 keer meegemaakt dat een jongen niks meer van zich liet horen, daar ben k nu steeds bang voor. ook is een vriend een keer vreemd gegaan. ook ben ik simpelweg door de verkeerde jongen ontmaagd.
naja, door die dingen lukt het gewoon allemaal niet meer.
geen idee hoe je dit weer terug krijgt. dat vertrouwen dus. mij lukt t niet.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 12:55
Verwijderd
ik heb dit ook !!

ik ben in mijn vorige relatie enorm hard bedrogen ; hij had nog 4 andere meisjes !!

en jah , et vertrouwen was helemaal weg , ik verkeer nu bijna 4 maanden en ik moet eerlijk toegeven dat ik hem nu pas begin te vertrouwen ... gewoon omdat hij mij overtuigd met zijn hart en ziel dat hij me niet wil bedriegen en hij heeft véééél aanbidsters dus hij heeft het kunnen doen .. gewoon , je vriend moet je helpen , en laten zien dat hij je vertrouwen waard is . mijn vriend blijft soms van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bij me zodat ik weet dat hij geen ander heeft . dus het hangt ook wel van je vriend af . verder moet je altij als er weer zo'n gedacht opkomt van "bedriegt hij me " ofzo gewoon tegen jezelf zeggen " doe niet zo dom , hij houdt van me .. "
ik hoop dat het een beetje een goede raaad is
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 13:11
Verwijderd
ja.. ik ken het gevoel van wantrouwen wel..

Mja, bij mn ex wist ik dat ie bij zijn ex vaak was vreemdgegaan enzow, kwas dus best wel bang dat ie dat bij mij ook zou doen, maar in 20 maandne heeft ie dat nooit gedaan.. Dus das 1 troost, people can change..

Verder heb ik zelf nog nooit iemand bedrogen, dus ben ik zelf het bewijs van dat lang niet iedereen zo is..

Dit helpt jullie allemaal niks, maar mezelf wel..
Goede ervaringen bouwen dat vertrouwen toch weer een beetje op..

Ik ben 1 keertje bedrogen, door een ex van me.. Maar de manier waarop ik daar achter moest komen heeft me veel meer pijn gedaan dan het feit dat ie het had gedaan. Die avond dat ie met ander meisje had gezoend heb ik hem nog aan de telefoon gehad, terwijl ie bij dat meisje was..

Hij heeft et me pas later verteld.. of nouw, ik belde met em.. en toen zei hij dat ie iets heel ergs gedaan had en dat ik heel boos op em zou worden maar dat ie het niet over de telefoon wou zeggen. Volgende dag ging ik naar em toe, en toen hield ie de hele tijd vrienden om zich heen.. We gingen die avond uit.. om 2 uur s'nachts heb ik em toen naar buiten gesleurd en geëist dat ie het zou zeggen..

En weet je.. het deed me geeneens pijn.. Ik weet niet, nog steeds niet als ik dr aan terug denk.. Kweet niet waarom het me geen pijn deed of doet, ms laat ik het niet toe ofzow..

Mja.. dit is allemaal niet echt nuttig
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:37
girl18
girl18 is offline
vertrouwen kun je alleen terug krijgen als je de goede vind.. maar als je vertrouwen weg zijn kan het altijd nog terug komen. maar ze komen niet spontaan terug zoals dat ze tegen de raam aankloppen en zeggen van we zijn weer terug maar je moet ze zelf weer gewoon opbouwen.. maar bij sommige mensen blijf het weg
Oud 02-08-2002, 15:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
[B]Mja, bij mn ex wist ik dat ie bij zijn ex vaak was vreemdgegaan enzow, kwas dus best wel bang dat ie dat bij mij ook zou doen, maar in 20 maandne heeft ie dat nooit gedaan.. [B]
Hoe weet je dat zo zeker?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten