ja.. ik ken het gevoel van wantrouwen wel..
Mja, bij mn ex wist ik dat ie bij zijn ex vaak was vreemdgegaan enzow, kwas dus best wel bang dat ie dat bij mij ook zou doen, maar in 20 maandne heeft ie dat nooit gedaan.. Dus das 1 troost, people can change..
Verder heb ik zelf nog nooit iemand bedrogen, dus ben ik zelf het bewijs van dat lang niet iedereen zo is..
Dit helpt jullie allemaal niks, maar mezelf wel..
Goede ervaringen bouwen dat vertrouwen toch weer een beetje op..
Ik ben 1 keertje bedrogen, door een ex van me.. Maar de manier waarop ik daar achter moest komen heeft me veel meer pijn gedaan dan het feit dat ie het had gedaan. Die avond dat ie met ander meisje had gezoend heb ik hem nog aan de telefoon gehad, terwijl ie bij dat meisje was..
Hij heeft et me pas later verteld.. of nouw, ik belde met em.. en toen zei hij dat ie iets heel ergs gedaan had en dat ik heel boos op em zou worden maar dat ie het niet over de telefoon wou zeggen. Volgende dag ging ik naar em toe, en toen hield ie de hele tijd vrienden om zich heen.. We gingen die avond uit.. om 2 uur s'nachts heb ik em toen naar buiten gesleurd en geëist dat ie het zou zeggen..
En weet je.. het deed me geeneens pijn.. Ik weet niet, nog steeds niet als ik dr aan terug denk.. Kweet niet waarom het me geen pijn deed of doet, ms laat ik het niet toe ofzow..
Mja.. dit is allemaal niet echt nuttig