![]() |
|
1 ben je bi hetero gay lesbi ? *100% hetero*
ben je sex verslaafd ja of nee ? *Nee* ben niet sex verslaafd doe je aan pijpen of beffen ? *beffen zal ik doen ja als ik meid had* wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? * niks ben maagd* en wat is het vervelends ? *Uhm dat een homo aan me kont zat heb je een relatie ? * Nee heb geen relatie scheer jij je geslacht kaal? *nee moet jou partner het geslacht kaal hebben ? *nee hoef ze niet maar zou fijn zijn wat zou je nooit doen op sex gebied ? *poep sex enzo zal je aan one stand doen ? *nee niet voor 1 keer nee wel met vaste partner ben je ooit wel is vreemd gegaan ? * nee zeker nooit vreemd gegaan nog meer info die je kwijt wilt ? *nee wil niks meer kwijt groetjes en bedankt voor infullen ! *graag gedaan.
Laatst gewijzigd op 30-12-2008 om 16:35. |
![]() |
|
1 ben je bi hetero gay lesbi ? Hetero.
ben je sex verslaafd ja of nee ? Nee. doe je aan pijpen of beffen ? Ik doe aan beffen en gepijpt worden. wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? Dat weet ik zo gauw niet. en wat is het vervelends ? Seks met mijn eerste vriendin, toen ik zestien was. Rampzalige onzin. heb je een relatie ? Nee. scheer jij je geslacht kaal? Nee. moet jou partner het geslacht kaal hebben ? Nee. wat zou je nooit doen op sex gebied ? Verkrachten. zal je aan one stand doen ? Ja, zulks heb ik weleens gedaan, al ging dat niet bepaald ver. ben je ooit wel is vreemd gegaan ? Nee.
Laatst gewijzigd op 30-12-2008 om 17:45. |
![]() |
|
Je zegt dat je niets kan eisen wat je zelf ook niet hebt. Dat is onzin, want jij bent een manneke en zij een vrouwtje, dus het is juist de bedoeling dat jullie dingen hebben die de ander niet heeft. Ik neem aan dat je ook liever hebt dat ze haar oksels en benen scheert.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Kunnen jullie men enquete even invullen? Tiglet | 0 | 24-05-2011 18:27 | |
Algemene schoolzaken |
Willen jullie deze enquette even invullen a.u.b? fiffy | 32 | 12-03-2008 11:16 | |
De Kantine |
Kunnen jullie deze poll even invullen? Jannekus | 62 | 12-04-2006 06:24 | |
Werk, Geld & Recht |
enquête over de Arbo -> Even invullen! ~Golvend Badeendje~ | 27 | 05-10-2003 11:04 | |
De Kantine |
HOGE NOOD even kijken please hippie jesse | 12 | 08-05-2003 14:52 | |
Algemene schoolzaken |
DIT maar ff INVULLEN! CrazyIkke | 75 | 24-04-2003 19:01 |