Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee dat mag niet. De docent weet namelijk niet hoe het is gegaan. In andere woorden, wie bij wie heeft gespiekt. Het zou goed kunnen zijn dat persoon A gewoon bij B heeft gespiekt, daar kan persoon A niets aan doen. Daarnaast bestaat er ook de mogelijkheid dat je gewoon letterlijk dezelfde antwoorden geeft.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Tja, ik vind het gewoon eigen risico...
Maar wel een beetje lullig als ook degene bij wie iemand heeft gespiekt (zonder dat die er wat vanaf wist) ook een 1 krijgt. Maar als je elkaar gewoon helpt, vind ik dat het gewoon pech is. Maar je gaat het toch ook niet precies overschrijven?! |
![]() |
|
![]() |
Ik moet je hierin toch teleurstellen, ik ben namelijk ervaringsdeskundige op dit gebied
![]() Ik heb vorig jaar expres laten afkijken (ik weet het zeer dom(A)) de surveillant had niks door, gelukkig. Maar naderhand flink gezeik gehad.. Er werd een mail gestuurd naar alle leerkrachten dat zij hun toetsen nog is goed na moesten kijken. 3 Dagen bij de conrector moeten langskomen, uiteindelijk had ik wel mazzel.. ik had geen 1, ze dachten dat dit wel een waarschuwing was.. Degene die afgekeken had had natuurlijk wel een 1.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|