Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was pas in de winkel waar ik mijn mp3 heb gekocht om te vragen hoe het kan dat ik mijn mp3 speler niet via het stopcontact opgeladen krijg. Na een tijd bleek dat een creative zen alleen opgeladen kan worden door de officiele opladers. De oplader die ik heb is niet de officiele maar wel een waar op stond dat ik er een creative mee op kan laden.... nou, niet dus.
|
![]() |
|
Als ik op internet zoek zie ik inderdaad berichten dat creative zen + de eerste 3 generaties van ipods niet met elke lader op te laden zijn. Van philips kan ik dit echter niet vinden.
Oh, en voor de volledigheid: het schermpje gaat wel branden als ik hem op het stopcontact aansluit, maar hij laadt dan alleen niet op. Dus blijkbaar heeft hij wel door dat hij met een stroombron verbonden wordt, maar hij kan er niks mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had idd bij mijn Creative Zen hetzelfde, 't werkt alleen met een officiele lader. Dat zal met jouw mp3-speler ook wel zo zijn, neem ik aan? Misschien dat sommige andere laders toevallig ook werken, maar dan moet je maar net geluk hebben dat je die hebt of dat je weet welke wel werken en dat ze ook nog goedkoper zijn dan de officiele van Philips...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat zit er allemaal in je tas? snowflakes | 28 | 22-07-2010 19:01 | |
Werk, Geld & Recht |