in mijn schooltas verschijnt altijd na een paar weken/maanden(afhankeliijk hoeveel geld ik op het moment heb) op mysterieuse wijze een gigantische laag snoeppapiertjes, snoeoverpakkingen etc
en als ik dat uitruim vind ik regelmatig er nog een niet opgegeten droptoffee tussen(nog in papier), dus af en toe eens uitruimen kan ook nog leuk zijn

verder alleen de standaarddingen, boeken, laptop, muis, laptopoplader, agenda en etui vol met dingen die ik zelfs in de 1e al niet gebruikte(passer, die ondertussen half kapot is trouwens den die ik vooral gebruik om in schriften te prikken als ik me verveel, mareerstift, allerhande pennenonderdelen etc)
en als ik genoeg heb heb ik ook bijna altijd wat wiet in mn tas zitten, zitten vaak ook wel wat verdwaalde tipjes in, af en toe heb ik longvloei bij me, een potje waar ik de opgerookte eindjes in kan doen als ik even geen plek bij de hand heb om ze weg te gooien, en wat ook de goeie maat heeft om al gerolde joint in te doen zonder dat ze helemal knakken enzo
mn mobiel stop ik ook vaak in mn tas maar diee haal ik er dan thuis weer uit
stencils hebben ook de neiging aan te koeken onderin mn tas
en soms heb ik m'n vaporizerpijpje bij me