Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nooit zomaar iets veronderstellen. een nieuwe simkaart aanvragen betekent niet dat de oude geblokkeerd wordt, tenzij dit expliciet vermeld staat. volgens mij hebben alle providers een nummer wat je kunt bellen voor het blokkeren, dit zal ook niet via internet kunnen.
ik weet niet of je hier aangifte van kunt doen -je hebt hem immers zelf achtergelaten - maar dat geld zal je iig niet terug krijgen vrees. vraag evt om een gespecificeerde rekening en probeer bij debitel aan te tonen dat jij op die tijden niet hebt kunnen bellen (omdat je de telefoon niet had). verwacht alleen niet dat ze zoiets accepteren zonder een proces verbaal van de politie.
|
je kunt proberen dit uit te leggen bij debitel en zeggen dat je had vermeld dat je sin geblokt moest worden, maar die gesprekken worden (bijna) allemaal opgenomen. dus dat is balen.
Wat je ook kunt doen is eerlijk zijn en misschien is er dan wel een oplossing (50-50)
|
![]() |
verzekering zullen volgens mij ook niets uitkeren zonder enig bewijs. in het geval van diefstal (want je abo is min of meer gekaapt zeg maar) is dat dus een proces-verbaal. then again, als je je huisdeur niet op slot doet, krijg je ook geen rooie cent na inbraak, dus een telefoon vergeten is - vrees ik - een gevalletje dikke pech.
|
Ehm.. je kan toch ook meerdere simkaarten hebben? Nogal achteraf gepraat natuurlijk, maar iedereen weet toch dat je dat soort dingen gelijk moet laten blokkeren.
Anyways, ik denk eigenlijk dat je er niet onderuit komt en toch zal moeten betalen. Bel iig gelijk op dat je telefoon gestolen is (heb je aangifte gedaan?) en misschien dat ze je dan nog kunnen helpen. |
![]() |
|
Betaalt inmiddels
![]() Debitel heeft een regeling dat zodra je telefoonrekening ongebruikelijk hoog is (mijn telefoonrekening is normaal 1/10 van wat nu in twee dagen is weggebeld) ze je simkaart blokkeren. Alleen had ik de pech dat er nieuwjaar tussen zat dus zagen ze het pas op 2 januari. Nouja, zonde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|