Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2009, 16:50
Verwijderd
heyhey kan het nergens vinden dus ik denk ik maak hem maar

Spelen jullie css?
zoja,
steam name:
ingame name:
clan:
skill:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2009, 17:27
Koning
Koning is offline
Voel weinig discussiewaarde..
Oud 02-06-2009, 12:50
Verwijderd
Ik speel het, maar ik zie niet echt een reden om mensen die ik niet ken op friends te adden om daarna met het grootste gemak headshot door de muur te geven.

oh en btw, 1.6 > *
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 14:24
Verwijderd
hm ja ik snap je angst.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:32
Verwijderd
ik heb best veel cs gespeeld maar ben er nu een beetje overheen gegroeid en heb t te druk om t serieus te doen...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 23:33
Verwijderd
Goed topic.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 08:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
cs :')
Oud 03-06-2009, 08:36
Koning
Koning is offline
Citaat:
Fout.
Oud 03-06-2009, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Beste fps ooit
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 11:59
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Beste fps ooit
Lawl, nee. Zijn we Deus Ex, Half-Life, Shadow Warrior, System Shock 2 etc. al vergeten?

En on-line shooters zuigen sowieso aars.
Oud 03-06-2009, 14:50
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik kan zo 20 shooters die ik beter vind opnoemen.
Oud 03-06-2009, 15:02
Verwijderd
Dit is wel het CS topic hè. Als je wilt discussieren over de beste (online) shooter moet je dat ergens anders doen .
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik kan zo 20 shooters die ik beter vind opnoemen.
ik wacht.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Lawl, nee. Zijn we Deus Ex, Half-Life, Shadow Warrior, System Shock 2 etc. al vergeten?
Absoluut niet. Alhoewel ze natuurlijk allemaal niet te vergelijken zijn met cs.

Het ding wat cs zo goed maakte was de skillcurve. Makkelijk in te stromen, jaren speeltijd om het te perfectioneren. Wars, zeker als ze op Lan waren waren tof en mits je op een bepaald niveau zat ook tamelijk winstgevend.
Citaat:
En on-line shooters zuigen sowieso aars.
It's ok. Not everyone can handle non-AI :')
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 23:33
Verwijderd
CS lang geleden alweer, zal wel een redelijk goede clan nog ooit 3e van Nederland geworden.

Maargoed je wordt ouder en gaat andere dingen doen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 23:34
Verwijderd
Heb trouwens anderhalf jaar nog 1 keer gespeeld tegen mijn kleine schoonbroertje (14) die beweerde mij compleet van de mat te spelen.

Hard geownd die jongen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 11:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Absoluut niet. Alhoewel ze natuurlijk allemaal niet te vergelijken zijn met cs.

Het ding wat cs zo goed maakte was de skillcurve. Makkelijk in te stromen, jaren speeltijd om het te perfectioneren. Wars, zeker als ze op Lan waren waren tof en mits je op een bepaald niveau zat ook tamelijk winstgevend.
Maar het is ook lelijk, wisselvallig ontworpen en overdreven actiegericht. Je laten opzuigen door de battlegrounds is er in CS gewoon niet bij.

Citaat:
It's ok. Not everyone can handle non-AI :')
Splitscreen ftw.

Bovendien zijn racers, fighters en strategiespellen veel leuker om on-line te doen dan shooters.
Oud 04-06-2009, 12:06
Koning
Koning is offline
Citaat:
Maar het is ook lelijk, wisselvallig ontworpen en overdreven actiegericht. Je laten opzuigen door de battlegrounds is er in CS gewoon niet bij.
Dus je zoekt wat totaal anders in een spel, pakt alle criteria die voor jou een spel goed maken, projecteert dat overal op en probeert dan objectief te beweren dat een spel kut is..
Oud 04-06-2009, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Sinds het op de half life 1 engine loopt is het inderdaad niet moeders mooiste meer. Des te meer props voor een spel wat al lang over de houdbaarheidsdatum is en nog steeds door een groot aantal mensen wordt gespeeld! Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met wisselvallig ontworpen en bij wars komt er een stuk meer bij kijken dan simpel headshots geven tot het andere team dood is.

Citaat:
Splitscreen ftw.
True, maar niet toepasbaar op fps.

Citaat:
Bovendien zijn racers, fighters en strategiespellen veel leuker om on-line te doen dan shooters.
Niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 12:42
Verwijderd
Citaat:
pakt alle criteria die voor jou een spel goed maken, projecteert dat overal op en probeert dan objectief te beweren dat een spel kut is..
Dat doet iedereen hier toch?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Dit is wel het CS topic hè. Als je wilt discussieren over de beste (online) shooter moet je dat ergens anders doen!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 19:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Sinds het op de half life 1 engine loopt is het inderdaad niet moeders mooiste meer. Des te meer props voor een spel wat al lang over de houdbaarheidsdatum is en nog steeds door een groot aantal mensen wordt gespeeld! Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met wisselvallig ontworpen en bij wars komt er een stuk meer bij kijken dan simpel headshots geven tot het andere team dood is.
Nee, ik bedoel niet dat de graphics gedateerd zijn. Ik bedoel dat ze lelijk period zijn. Lelijke animaties, debiele physics etc. Dat is natuurlijk niet het ergste, maar in die tijd had je zelfs op consoles al beter presterende shooters op die gebieden.

Met wisselvallig ontworpen bedoel ik de level design en wapens. Maar misschien stel ik me op dit punt ook wel een beetje aan

Citaat:
True, maar niet toepasbaar op fps.
Hoezo niet? Time Splitters en Goldeneye/PD

Citaat:
Niet.
Wel.
Oud 04-06-2009, 19:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dus je zoekt wat totaal anders in een spel, pakt alle criteria die voor jou een spel goed maken, projecteert dat overal op en probeert dan objectief te beweren dat een spel kut is..
Mijn schtick in een notendop.
Oud 07-06-2009, 17:13
Mephisto
Mephisto is offline
Ooit. steamname? Geen idee. Skill: kut

Ik vond Day of Defeat een stuk leuker, lekker amerikanen knallen als nazi.
Oud 08-06-2009, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik bedoel niet dat de graphics gedateerd zijn. Ik bedoel dat ze lelijk period zijn. Lelijke animaties, debiele physics etc. Dat is natuurlijk niet het ergste, maar in die tijd had je zelfs op consoles al beter presterende shooters op die gebieden.
Helemaal niet. Half life was destijds koploper -juist- met graphics etc. Wat er op de consoles toen afspeelde kwam echt niet in de buurt bij het niveau wat halflife toen had neergezet. Uiteraard duurde het niet heel lang voor het weer overtroffen werd maar daar gaat het niet om.

Citaat:
Met wisselvallig ontworpen bedoel ik de level design en wapens. Maar misschien stel ik me op dit punt ook wel een beetje aan
Nouja, de wapens zijn allemaal heel anders om te gebruiken. Spray of burst, lange of korte afstand, door muren of niet. Misschien zegt het je niet zoveel als je het spel nooit intensief hebt gespeeld maar juist de manier waarop je met een bepaald wapen om kon gaan maakte op hoog niveau het verschil. Level design zit juist heel goed en zorgt voor diversiteit per rondje. Niet alle maps waren voor 'serieuze' matches geschikt nee. Wat bedoel je trouwens precies met wisselvallig?

Citaat:
Hoezo niet? Time Splitters en Goldeneye/PD
meh. controllers.

Citaat:
Wel.
Non.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten