Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wu tang is wel beest hoor ![]() Zat jij toevallig met mij bij rotterdam-zuid bij de plantenkas van het GAB.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rotterdam zuid? Ik was afgelopen maandag in blaak maar ik weet niets van plantenkassen en GAB's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn stem gaat ook naar Pink Floyd. Overigens niet omdat het zogenaamd 'psychedelisch geniaal' is ![]() |
![]() |
|
Queen, want keihard jeugdsentiment en liedjes die makkelijker in het gehoor liggen. Voor Pink Floyd moet ik echt in een bepaalde stemming zijn en die stemming heb ik eigenlijk vrij weinig.
Die Avatar van Tar Anarion is ook jeugdsentiment trouwens. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ach, overgewaardeerd. Als je invloed hebt gehad op grote bands van Anthrax en Metallica tot Nirvana, Muse, Radiohead en Yngwie...Daarnaast hebben ze nu eenmaal 30 jaar lang dikke hits gebouwd, en hoeveel nummers zijn er nu uiteindelijk gemaakt die in een stadion door 60000 man meegeblérd kan worden? Niet rocken en niet raken is een kwestie van smaak denk ik (Dont Stop Me Now rockt en Who Wants To Live Forever raakt, volgens velen). Over knap spelen kan ik niet echt oordelen aangezien ik zelf geen instrumenten speel. Nou ben ik het vooral eens dat Roger Taylor en John Deacon inwisselbaar zijn, maar Brian May schijnt toch wel behoorlijk geniaal te pingelen. Uiteraard ben ik behoorlijk bevooroordeeld omdat ik echt met Queen opgegroeid ben, maar om nou te zeggen dat het niksmuziek is, doe je ze toch wel een klein beetje te kort.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee, Queen rockt absoluut niet. Het is allemaal heel netjes binnen de lijntjes gekleurd, en nog in saaie kleuren ook.
||
Citaat:
En nee, een pakkende melodie is inderdaad niet altijd gemakkelijk, maar ik vind het op zich ook geen verdienste. Wat heb je nou aan alleen maar pakkend. Trouwens, vrijwel alle popmuziek die in de top40 staat is in de eerste plaats pakkend. De hook is het belangrijkste ingrediënt van een popliedje, en meestal werkt ie ook wel en blijft zo'n ding even in je hoofd zitten, maar je gaat me niet vertellen dat alle schrijvers van top40-nummers briljante componisten zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
De Kantine |
blaat Meneer Kat | 5 | 20-10-2004 18:37 | |
Muziek |