Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2009, 16:08
noury
noury is offline
hey allemaal ik wil graag jullie mening ff horen...
ik ga binnekort met ong 14 vrienden op examenreis maar de ene helft wilt graag naar turkije en de andere helft gewoon naar spanje.
zijn jullie wel is in 1 van de 2 landen geweest voor examenreis en wat zouden julie ons aan kunnen raden ?! want wij komen er zo echt niet uit.
de plan van de andere was dus om in een all inclusive hotel in turkije te gaan zitten omdat je daar dus onbeperkt kan drinken maar voor zo ver ik weet kan je daar totaal niet uitgaan..

laat t me weten aub ! tnx alvast ..

noury
Advertentie
Oud 16-01-2009, 18:17
Nyawa
Als je vooral voor uitgaan en drinken gaat zou ik naar de Costa Brava gaan, naar een plaats als Lloret de Mar. Kun je eventueel ook nog een dagje naar Barcelona, als je een keer wat anders wilt dan alleen maar strand. In Spanje hebben ze trouwens ook wel all inclusive hoor, alleen wel inderdaad minder dan in Turkije. Informeer gewoon eens bij een reisbureau of google wat jongerenreisorganisaties.
Oud 17-01-2009, 08:48
Cooper
Cooper is offline
Als ik je mag aanraden zou ik naar Spanje gaan en dan met name een van deze bestemmingen: Blanes, Callela, Lloret de Mar, Malgrat de Mar of Salou (gevonden op Jongerenreizen Spanje in google). Ik ben zelf ooit naar Lloret de Mar geweest en was echt super. Ik heb nog even voor je opgezocht waar je all inclusive vakanties vindt en dat is op de volgende url te vinden: All inclusive bij Beachmasters.

Veel succes met je reis, helaas heb ik nooit als eindexamen zo'n reis gemaakt, had ik beter wel kunnen doen
Oud 17-01-2009, 13:05
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
de plan van de andere was dus om in een all inclusive hotel in turkije te gaan zitten omdat je daar dus onbeperkt kan drinken maar voor zo ver ik weet kan je daar totaal niet uitgaan..
Nee, je hebt inderdaad in heel Turkije geen enkele plek om uit te gaan

Verder: tja, zo'n reis lijkt me echt verschrikkelijk kut, maar zover ik weet heb je in Turkije én Spanje een hele hoop ontzettend lame badplaatsen waar duizenden jongeren komen, alleen maar om te drinken en op het strand te liggen. Enige verschil is waarschijnlijk dat Turkije net iets goedkoper is.
Oud 17-01-2009, 14:09
remy476
remy476 is offline
Let wel op dat als je met beachmasters gaat je toch duurder uit bent dan wanneer je met boosten reizen of solmar gaat (althans dat was toen ik ging). Als je all-in wilt, dan ben je in Turkije veel meer opties voor dat geld. Of er wat te doen is in turkije weet ik niet want ik ga in de zomer voor de eerste keer.

In lloret ben ik al 4 keer geweest (ook na mijn examens, toen 2 juni voor 200 euro volpension hotel samba) daarna 2x hotel astroria park (zeer goed bevallen) en cleopatra (ook goed).
Malgrat is minder uitgaan dan lloret maar ook heel gezellig om gewoon ff paar dagen te relaxen.

Mja zoals al gezegd zou ik gewoon ff een reisbureau inlopen.
Oud 17-01-2009, 14:53
Cooper
Cooper is offline
Citaat:
Let wel op dat als je met beachmasters gaat je toch duurder uit bent dan wanneer je met boosten reizen of solmar gaat (althans dat was toen ik ging). Als je all-in wilt, dan ben je in Turkije veel meer opties voor dat geld. Of er wat te doen is in turkije weet ik niet want ik ga in de zomer voor de eerste keer.

In lloret ben ik al 4 keer geweest (ook na mijn examens, toen 2 juni voor 200 euro volpension hotel samba) daarna 2x hotel astroria park (zeer goed bevallen) en cleopatra (ook goed).
Malgrat is minder uitgaan dan lloret maar ook heel gezellig om gewoon ff paar dagen te relaxen.

Mja zoals al gezegd zou ik gewoon ff een reisbureau inlopen.
goedkoper met solmar? ik was zelfs duurder uit als ik toen met solmar zou gaan.. wanneer ging jij met solmar?
Oud 18-01-2009, 13:55
remy476
remy476 is offline
Ik ben toen 2 juni gegaan, dus tussen de examens en de uitslag in. Met boosten reizen. Met solmar ben ik altijd in de zomer geweest, die hebben meer all-in hotels

Regels voor berichten