Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik je mag aanraden zou ik naar Spanje gaan en dan met name een van deze bestemmingen: Blanes, Callela, Lloret de Mar, Malgrat de Mar of Salou (gevonden op Jongerenreizen Spanje in google). Ik ben zelf ooit naar Lloret de Mar geweest en was echt super. Ik heb nog even voor je opgezocht waar je all inclusive vakanties vindt en dat is op de volgende url te vinden: All inclusive bij Beachmasters.
Veel succes met je reis, helaas heb ik nooit als eindexamen zo'n reis gemaakt, had ik beter wel kunnen doen ![]()
|
Let wel op dat als je met beachmasters gaat je toch duurder uit bent dan wanneer je met boosten reizen of solmar gaat (althans dat was toen ik ging). Als je all-in wilt, dan ben je in Turkije veel meer opties voor dat geld. Of er wat te doen is in turkije weet ik niet want ik ga in de zomer voor de eerste keer.
In lloret ben ik al 4 keer geweest (ook na mijn examens, toen 2 juni voor 200 euro volpension hotel samba) daarna 2x hotel astroria park (zeer goed bevallen) en cleopatra (ook goed). Malgrat is minder uitgaan dan lloret maar ook heel gezellig om gewoon ff paar dagen te relaxen. Mja zoals al gezegd zou ik gewoon ff een reisbureau inlopen.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
examenreis moniekx | 1 | 26-01-2015 20:29 | |
Vrije tijd |
Waar gaan we in zomer 2011 allemaal heen? Tazer | 81 | 01-08-2011 21:05 | |
Vrije tijd |
Goedkoop op vakantie in NL naar de zee? deptofpureblue | 3 | 06-05-2011 08:56 | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #238 Lethe | 500 | 12-06-2008 13:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
inzichten in de praktijk lovetear | 10 | 15-06-2003 21:07 | |
Eindexamens 2003 |
Meteen na examens op vakantie Knutselsmurfie | 5 | 12-05-2003 21:16 |