Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2011, 18:37
deptofpureblue
deptofpureblue is offline
Hoi,

Ik wil met mijn vriendinnnengroepie van plusminus 14/15 jaar graag op vakantie naar bijvoorbeeld zeeland of terschelling.
Weet iemand een (jongeren)camping waar wij toegelaten worden, liefst dicht bij zee en stad voor de feestjes. Beetje goedkoop mag ook?

Danku!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2011, 19:48
T_ID
T_ID is offline
Appelhof op Terschelling. Maar of je tussen al die straalbezopen luidruchtige boeren wilt zitten is een vraag die je je dan moet stellen.

Vergeet niet dat ze sinds kort twee veerdiensten hebben. Wie weet is eentje goedkoper?
Oud 12-04-2011, 14:01
Simone18
Simone18 is offline
Op Terschelling heb ik op Terpstra gestaan, was een erg goede camping waar je tenten met een koelkast kunt huren, maar je eigen tentje meenemen kan ook. Is alleen wel een stukje lopen naar zee, of met taxibusje Jaar eerder in Renesse op Elzenhof gestaan (http://examenreis.net/renesse ) maar Duin & Zand is ook een aanrader en niet duur.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 08:56
j00st
j00st is offline
Volgens mij heeft Stortemelk op Vlieland ook een veld voor jongeren. Wel een aanrader, erg leuk eiland en leuke camping.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten