Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2008, 18:50
Verwijderd
Omdat sinds gisteravond seizoen 4 weer te zien is op Net5.

Ik heb genoten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2008, 20:33
ac3000
ac3000 is offline
Vooral toen hij ineens een pompoen onder zijn schaaltje te voorschijn haalde. Wat is dit? Ik noem het kip in een pompoen!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 22:50
Uice
Uice is offline
Het is wel leuk, maar Ramsey is zo'n verschrikkelijke mongool. Wie denkt ie wel niet dat ie is. Hij is een fucking kok, ga eten maken, sukkel. Een tuinman gaat toch ook niet overal op lopen schelden. Doe eerst eens iets van intellectueel belang voordat je je zo'n arrogantie aanmeet, arbeider. Maar ja. Wel een aardig programma verder.
Oud 04-12-2008, 22:54
Verwijderd
Dat is toch gewoon zijn tv-image denk ik? Hoort er allemaal bij, bij zijn hele show. Volgens mij was hij toen hij eerst op tv kwam veel vriendelijker. Toen schold hij vast ook wel, maar niet zo erg en veel. En nu blijkt dat dat kijkers trekt en dan wordt het steeds extremer. Ik denk dat hij privé wel een beetje leuker is hoor Dat hoop ik tenminste voor zijn vrouw/kinderen/familie/vrienden...

Toevallig zag ik gister een stukje, maar eigenlijk kijk ik het verder nooit.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 23:18
Uice
Uice is offline
Natuurlijk kan het een image zijn, maar het blijft irritant.
Oud 05-12-2008, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Het is wel leuk, maar Ramsey is zo'n verschrikkelijke mongool. Wie denkt ie wel niet dat ie is. Hij is een fucking kok, ga eten maken, sukkel. Een tuinman gaat toch ook niet overal op lopen schelden. Doe eerst eens iets van intellectueel belang voordat je je zo'n arrogantie aanmeet, arbeider. Maar ja. Wel een aardig programma verder.
Schelden heeft niks met je beroep te maken.
Ik hou van zijn schelden, en hij scheldt niet zomaar, altijd terecht.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 12:23
Uice
Uice is offline
Het is ook niet zijn taalgebruik, maar zijn attitude. Dat hij rondloopt alsof hij iemand is.
Oud 05-12-2008, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch gewoon zijn tv-image denk ik? Hoort er allemaal bij, bij zijn hele show. Volgens mij was hij toen hij eerst op tv kwam veel vriendelijker. Toen schold hij vast ook wel, maar niet zo erg en veel. En nu blijkt dat dat kijkers trekt en dan wordt het steeds extremer. Ik denk dat hij privé wel een beetje leuker is hoor Dat hoop ik tenminste voor zijn vrouw/kinderen/familie/vrienden...

Toevallig zag ik gister een stukje, maar eigenlijk kijk ik het verder nooit.
Nee hoor, ik geloof zelfs dat hij vroeger nog wel een stukje lomper was. Nu heeft hij zelfs nog wel eens momenten dat hij complimenten geeft. Dat was vroeger, in dat programma waarin hij als chefkok een Michelinster wilde krijgen, absoluut niet het geval...

Het is inderdaad een botte lul met grootheidswaan, maar ik vind het programma wel amusant.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Het is ook niet zijn taalgebruik, maar zijn attitude. Dat hij rondloopt alsof hij iemand is.
Vind ik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 14:25
Carn
Carn is offline
Het feit is wel dat hij iemand is die een redelijk imperium heeft opgebouwd en daar echt wel hard voor heeft gewerkt. Zijn scheldwerk zit gewoon in zijn karakter, en natuurlijk steekt Hell's Kitchen natuurlijk wel weer dusdanig in elkaar dat dat goed benadrukt wordt. Wat ik overigens begrepen heb zijn er veel 'extremere' chefs dan Ramsay, dus tja. het blijft showbiz.
Oud 07-12-2008, 00:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het feit is wel dat hij iemand is die een redelijk imperium heeft opgebouwd en daar echt wel hard voor heeft gewerkt.
Verdonk ook.
Oud 07-12-2008, 19:21
PV
PV is offline
zonet was dan blijkbaar de herhaling van de pompoen-aflevering op tv, prima vermaak
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 14:38
Verwijderd
Die neger mag er wel uit van mij, grote praatjes.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 15:39
Verwijderd
Jason eruit. Ik ergerde me de vorige aflevering al erg aan zijn seksistische opmerkingen.
Die Corey mag ik ook niet trouwens, achterbakse bitch.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 21:03
niqui
niqui is offline
Had eigenlijk wel verwacht dat Corey gisteren op zijn minst genomineerd zou worden maar helaas...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 10:15
Verwijderd
Ik niet, dan zou die nomineerster net als Corey zijn. ;p
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 17:21
Verwijderd
Tis toch altijd weer voorspelbaar wie dr uit gaat. Ik trap niet in die "Rosann, ga maar terug in de rij staan".
Leuke ep.
Verder had Bobby dat kalfsvlees lekker zelf moeten houden. Zn gerecht was al stront, dus dat kon er wel bij. Louross had gelijk!

Volgende week dubbele ep, vanaf 21:30 neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 18:22
Verwijderd
En hij nam een beslissing die hij nooit eerder genomen had ... zou hij stoppen met de serie? Ik vind eigenlijk iedereen te wisselvallig of te slecht om zo'n toprestaurant te kunnen leiden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 18:37
Verwijderd
Ja, ik denk ook elke keer: wil hij echt een van hen voor zijn grootste restaurant?

Bobby of Jen zou ik doch voor gaan, denk ik.

Ik zie dan wel weer wat die beslissing is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten