Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja ze vind je geweldig je bent de liefde van haar leven jullie gaan trouwen en heel veel baby'tjes krijgen en jullie leven nog lang en gelukkig!
Positief genoeg? Jongen, wake up and smell the rejection. Ze moet je niet, zoek een andere chick.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is echt serieus bedoel en niet als geintje! Tja, het is hoop en het kan ook echt zo zijn. Maarja de kans is klein. Aangezien je de liefde aan haar hebt verklaard, zou ik nog één keer keihard recht op de man afvragen of ze je leuk vind en aantrekkelijk vind. Zegt ze nee, of weet ik niet dan zou ik je droom maar laten varen. |
![]() |
|
Kom je hier voor een aardig of een eerlijk antwoord?
Mensen hier proberen je echt wel te helpen, het is alleen niet wat je wil horen. Begrijpelijk. Toch is het (zoals jij de situatie beschrijft) waarschijnlijk beter om de hoop op te geven, voor zover dat mogelijk is als je echt verliefd bent op iemand. Ik heb ook weleens gehad dat een jongen/vriend me "de liefde verklaarde" en ik daarna dichtklapte en hem ging vermijden. Dat was omdat ik zijn gevoelens niet deelde en me erg ongemakkelijk voelde bij het feit dat hij iets van me wilde dat ik hem niet kon/wilde geven. Ze weet nu dat jij haar leuk vindt, dus de bal ligt bij haar toch?
|
Als zij jou heel leuk zou vinden, dan zou je dat wel tegen je zeggen. Zeker nadat jij gezegd hebt wat je van haar vindt. Het is dus waarschijnlijker dat ze geen relatie met je wil, dat klinkt misschien niet aardig maar je moet jezelf ook geen valse schijn voorhouden. Als je zeker wilt weten wat je van je vindt, dan kun je toch gewoon aan haar vragen waarom ze je nu ontwijkt? Dan weet je tenminste zeker waar je aan toe bent.
|
Verwijderd
|
waar ik aan moet denken, is dat ze misschien bang is dat je heel verliefd op dr bent.. en je je er misschien ook zo naar gaat gedragen.. T kan ook zijn dat ze je idd leuk vind, en je daarom negeert.. maar net zo goed dat ze liever niks van je wil.. en dan is iemand die jou leuk vind iets wat 'eng'
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken me best wel in dat meisje, omdat ik dat zelf ook welles heb gedaan toen een jonge zijn liefde verklaarde aan mij. Ik wist dan zelf niet goed wat ik mee aan moest, wist niet of ik iets wou of juist niet.
En dan ga je die gene een beetje ontwijken, omdat ik geen valse hoop wou geven door wel bij hem te zijn enzoo, omdat ik bang was dat die jonge echt helemaal tot over z'n oren verliefd zal worden, en ik uiteindelijk niets van 'm hoefde. tja kweet et niet. ook beetje dom van dat meisje als dat zo zou zijn, want ik vind et ook dom van mezelf dat ik er voor weg liep. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoofdstuk 1 van een boek waarmee ik ben begonnen... Bikinie-meisje | 10 | 26-06-2002 09:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odyssee! Pholon | 7 | 04-04-2002 18:19 |