Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2009, 02:52
Verwijderd
'Het hele heelal' of 'alles wat er bestaat' telt niet. Anders zou ik dat ook wel doen, maar dat is gewoon flauw. Het zijn teveel dingen. De hele aarde zijn mag ook niet, want die bestaat ook uit teveel dingen. Maar andere planeten mag je wel zijn, als je wil. Je moet wel specifiek zeggen welke planeet, want gewoon zeggen 'een planeet waar aliens zitten want dan kan ik kijken hoe zij leven' is een beetje saai. Een zon of andere ster mag je ook wel zijn, maar dan wederom wel een specifieke.

Ik zou graag water zijn, want dit:

Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:15):
Het is zo gaaf dat je in de bergen overal kleine waterstroompjes hebt. Dan kijk je ernaar en je hebt zoiets van 'Awww, jij komt helemaal uit die hoge dingen daar en je gaat helemaal naar beneden en dan eindig je samen met al je beekvrienden bij mij in Amsterdam als de Amstel.'
Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:15):
hahaha, ja
dat is een bijzonder gegeven
waar al dat water vandaan komt
Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:16):
maar ze eindigen natuurlijk niet in de amstel
Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:16):
want daarna gaan ze weer terug naar de bergen
Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:16):
Ja, uiteindelijk wel. Maar dan komen ze weer teruggggg.
Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:16):
De hoeveelheid water op aarde is altijd constant geweest.
Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:17):
Dat is ook raar.
We hebben nu hetzelfde water als in de prehistorie.
Als je nu een glas water pakt dan is het 't zelfde water als die in een rivier waar een bever ten grootte van een grizzlybeer ooit zijn dam heeft gebouwd.
Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:18):
Dat water is ook in een dinosaurusbuik geweest.
Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:19):
Ik zou wel graag water zijn, dan wist ik alles wat er gebeurd is.

Volgens mij is het ook heel gezellig om water te zijn. En je kunt dan soms ook vliegen/zweven en allerlei gave dingen zien en je kunt patsen met dat al het leven is ontstaan (in en) uit jouw aanwezigheid en soms word je even iets anders als je aan een stel andere moleculen gaat hangen. Dan maak je even onderdeel uit van een prehistorisch gaaf beest of van een mens of een gave plant, waardoor je ook dingen kunt zien die je niet meekrijgt als je gewoon in een rivier zit. Je kunt dan ook niet dood, als mensen je proberen te verbranden of dood te vriezen doe je gewoon 'haha sukkels ik word wel waterdamp' of je gaat chillen als ijsblok. En als mensen je proberen neer te steken heb je zoiets van 'wat is dit voor butjesstreek, ik ga wel aan je zwaard zitten en dan gaat het roesten hahaha'.

Op zich mag je ook wel een natuurkundig verschijnsel zijn, zoals warmte of de zwaartekracht. Maar dat is een beetje vreemd.

[edit] Voordat Kazet heel pragmatisch komt met 'ik wil zwaartekracht zijn, want dan wist ik waar ik door veroorzaakt werd en daarna zou ik terugveranderen en een boek schrijven over mijn werking en dan zou ik een Nobelprijs innen en ah ah ah' - je blijft wel voor de rest van je leven dit ene ding.

Laatst gewijzigd op 22-01-2009 om 04:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2009, 05:02
Verwijderd
Een hamer
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 17:12
Verwijderd
tvp'tje
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 09:29
Missy
Missy is offline
Een vogel.
Oud 23-01-2009, 11:29
Verwijderd
Jullie moeten wel uitleggen waarom, anders is er niks aan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 11:33
Verwijderd
God, dan zou hij tenminste bestaan.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 11:33
geen punt :|
geen punt :| is offline
Een tattoo van Chris Carrabba.
Oud 23-01-2009, 12:50
Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat ik wel graag een mooi bibliotheekboek zou willen zijn. Al die mensen die je dan meemaakt, en huizen die je ziet en al die mooie dingen die in je staan beschreven doorgeven aan mensen. Ja, dat lijkt me wel wat. Ook al zou niemand me lezen, dan zou ik bij mezelf denken "nou en, ze weten niet wat ze missen!". En genieten van de rust en die typische bibliotheeklucht.
Oud 23-01-2009, 18:21
Verwijderd
Ik zou wel een sigaret willen zijn. Kijken hoe de stemming is als het pakje open gaat. Of ze dan allemaal 'kies mij, kies mij!' schreeuwen, of juist proberen weg te komen, maar dat dat niet gaat omdat ze zo dicht opeengepakt zitten. En geen benen hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 18:22
Verwijderd
De computer van Para. Gewoon, omdat ik dan snel ben, veel leuke spelletjes doe, vaak gebruikt wordt, er grappige plaatjes enzo te zien zijn. ja.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 18:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zou wel een sigaret willen zijn. Kijken hoe de stemming is als het pakje open gaat. Of ze dan allemaal 'kies mij, kies mij!' schreeuwen, of juist proberen weg te komen, maar dat dat niet gaat omdat ze zo dicht opeengepakt zitten. En geen benen hebben.
Ja, dat lijkt me ook wel wat ja
Oud 23-01-2009, 19:14
Verwijderd
Citaat:
De hoeveelheid water op aarde is altijd constant geweest.
Dat klopt niet, daar er ook water de ruimte mee in is genomen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 19:15
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Dat is significant te verwaarlozen. Maar je hebt gelijk, dat wel.
Oud 23-01-2009, 19:18
Verwijderd
Eigenlijk zou dat wel dé oplossing zijn als het waterpeil stijgt. Maar dat is weer een ander onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
En uit de ruimte op aarde is beland; daarnaast is water een reactieproduct van talloze reacties en wordt het verbruikt in talloze reacties.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 19:22
Verwijderd
Dat is te moeilijk voor een simpele scholier.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is te moeilijk voor een simpele scholier.
Nee hoor, fotosynthese wordt wel behandeld.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, fotosynthese wordt wel behandeld.
Ja, dat heb ik al gehad, vorig jaar. Maar wel in het Engels.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 21:01
Verwijderd
Op dit moment zou ik wel heel graag een verwarming willen zijn.

Edit: oja, OMDAT het zo gruwelijk koud is hier ;\
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 22:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een kernexplosie. Ik weet niet hoe dat zou moeten, maar ach. Dat lijkt me een bizar gevoel, zo'n allesvernietigende VOEF.
Oud 23-01-2009, 22:22
Verwijderd
ik zou soms wel graag gewoon niets willen zijn. dat lijkt me best rustig. de hele dag lekker niksen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 06:10
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Een BH, dan kan ik de hele dag aan tieten zitten. Het moet wel een BH zijn met een grote cupmaat, anders is de lol er natuurlijk snel af.
Oud 24-01-2009, 10:29
Sens.
Sens. is offline
Een vulpen, want:

- Ik reis met mijn 'baasje' mee in een gezellige warme pennenzak. (Het mag wel geen te grote zijn & er mag niet teveel inzitten )
- Ik schrijf allemaal interessante dingen op. (Hopelijk doet mijn baasje dan wel een interessante studie )
- Ik zie heel veel plaatsen
- Aangezien ik hervulbaar ben, ga ik dus heel lang mee. En uiteindelijk word ik aan de kleinkinderen gegeven.
En dan begint alles weer van voor af aan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 11:38
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Het liefst wat ik nu ben gewoon .
Maar 'n dagje een vogel zijn lijkt me ook wel leuk .
Oud 24-01-2009, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik wel graag een mooi bibliotheekboek zou willen zijn. Al die mensen die je dan meemaakt, en huizen die je ziet en al die mooie dingen die in je staan beschreven doorgeven aan mensen. Ja, dat lijkt me wel wat. Ook al zou niemand me lezen, dan zou ik bij mezelf denken "nou en, ze weten niet wat ze missen!". En genieten van de rust en die typische bibliotheeklucht.
Al die mensen die de vloeken door gaan strepen in je, je ergens laten slingeren, kwijtmaken en dat het dan niemand iets kan schelen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2009, 23:34
Verwijderd
Een ketting of ring of ander sieraad dat van generatie op generatie overgaat. For obvious reasons: geschiedenis op micro niveau kunnen volgen kunnen volgen.
Een goede kop koffie lijkt me ook wel wat, omdat je dan net even dat kleine geluksmomentje in iemands dag kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 08:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een BH, dan kan ik de hele dag aan tieten zitten. Het moet wel een BH zijn met een grote cupmaat, anders is de lol er natuurlijk snel af.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 20:51
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Al die mensen die de vloeken door gaan strepen in je, je ergens laten slingeren, kwijtmaken en dat het dan niemand iets kan schelen
Die reactie had ik al verwacht. Daarom ook een mooi bibliotheekboek. En zelfs al zouden mensen me laten slingeren en kwijtmaken, dan zie je echt briljante dingen. Lekker in dat ene hoekje van dat vergeten kamertje zitten met alle andere spullen die kwijt zijn en roddelen.
Oud 25-01-2009, 20:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oeh, een sleutelbos zou ook leuk zijn. Dan zie je ook allemaal plekken en mensen raken je weleens kwijt en raken ze vreselijk gefrustreerd en dan zit jij in een hoekje te grinniken, hihi, ik zit hier.
Oud 25-01-2009, 23:34
flyaway
flyaway is offline
Leuk topic
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 23:39
Verwijderd
Ik zou een pixel op forum.s.com willen zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 23:52
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
knip
doet me denken aan dit:

(je moet wel tegen een stukje techno kunnen )
Oud 26-01-2009, 00:44
Verwijderd
Citaat:
doet me denken aan dit:
[filmpje]

(je moet wel tegen een stukje techno kunnen )
Ik kan prima tegen techno - hoewel ik bepaald geen kenner ben - maar ik kan niet zeggen dat ik dit een muzikaal hoogstandje vind. Hoewel ik de link wel zie, natuurlijk.

Citaat:
De computer van Para. Gewoon, omdat ik dan snel ben, veel leuke spelletjes doe, vaak gebruikt wordt, er grappige plaatjes enzo te zien zijn. ja.
Wacht maar tot je op 18+ mag, dan weet je met wat voor ranzigheid ik mijn pc volstop en wil je 'm gelijk niet meer zijn Hoewel ik wel heel aardig ben tegen m'n pc'tje. Ik aai hem af en toe, kijk vaak of hij het niet te warm heeft en ik heb 'm een tijdje terug nog verhuisd naar een mooie nieuwe kast. Hij heeft ook een Lian Li-rekje voor de harde schijven. En een mooie CPU-koeler, hij wordt maar verwend. Maar dat mag ook wel, met zulke trouwe dienst.

Citaat:
Hier ben ik ook heel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 13:47
Nona
Nona is offline
Ik zou wel aids willen zijn. Eerst jarenlang ongemerkt in apen rondzweven en hun natuurlijke habitat bestuderen, in afwezigheid van semi-stoere discovery mensen en geflipte fotograven. En dan een keer een reisje gaan maken, en in een mens terechtkomen. En dan precies zien wat de overeenkomsten en verschillen tussen die apen en mensen zijn, dan snap ik meer van de origine van het menselijk brein dan het grootste evolutiebiologie-genie.
Vervolgens ga ik een reisje om de wereld maken. Ik kom in miljoenen verschillende huiskamers in honderden landen. Eerst word ik ervan beschuldigd een faghag te zijn, maar al die drama om die relnichten heen is natuurlijk alleen maar mooi om te observeren. Dan wordt duidelijk dat ik geen seksuele voorkeur heb maar wel op iedereen over wil springen met wie ik in contact kom, of dat nu junks zijn die naalden met mij op zich naar binnen werken, homootjes die in een steeg onbeschermde seks hebben, of burgerlijke types die een keertje een seksuele uitspatting ondergaan hebben en niet weten dat ze besmet zijn.
En niemand kan me lekker uitroeien, want ik blijf lekker muteren. Uiteindelijk word ik wel wat afgeremd, maar dat maakt me niets uit want tegen die tijd zit ik lekker op mijn luie reet mensen met mij in zich te observeren.

Oud 26-01-2009, 14:20
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Ik zou wel een mooi meisje willen zijn. Er is zoveel meer voor meisjes dan voor jongens. Ik zou het geweldig vinden. Leuke kleertjes kopen etc. en me helemaal uitleven. Maar niet met jongens btw. Ik sterf wel eenzaam maar kan me niet schelen, de eerste 30 jaar ga ik gewoon uit mn dak. Daarna zoek ik wel weer een ander doel in het leven.
Oud 26-01-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kan prima tegen techno - hoewel ik bepaald geen kenner ben - maar ik kan niet zeggen dat ik dit een muzikaal hoogstandje vind. Hoewel ik de link wel zie, natuurlijk.

Wacht maar tot je op 18+ mag, dan weet je met wat voor ranzigheid ik mijn pc volstop en wil je 'm gelijk niet meer zijn Hoewel ik wel heel aardig ben tegen m'n pc'tje. Ik aai hem af en toe, kijk vaak of hij het niet te warm heeft en ik heb 'm een tijdje terug nog verhuisd naar een mooie nieuwe kast. Hij heeft ook een Lian Li-rekje voor de harde schijven. En een mooie CPU-koeler, hij wordt maar verwend. Maar dat mag ook wel, met zulke trouwe dienst.

Hier ben ik ook heel benieuwd naar.
Kan je voorbeelden daarvan pmen? Ik ben wel benieuwd enzo.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 01:36
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik zou de mascara die in een tester zit in de winkel willen zijn. Dan ga ik op de wimpers van heel veel mensen, en kan ik op heel veel plaatsen tegelijk zijn, en alles meemaken wat mensen doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten