Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() je moet in ieder geval niet op wilders en de c-tjes stemmen (incl sgp) De SP zegt dit: Citaat:
Groenlinks: Citaat:
PvdA: Citaat:
Bij de vvd kan ik niks vinden. Vooral niet op het CDA stemmen dus ![]()
|
Dat het CDA nog altijd veel te veel macht heeft was mij al lang duidelijk. Dat je als kleine (linkse) partij in een coalitie met het CDA en de VVD niet zo veel te zeggen hebt lijkt me niet te wijten aan D66 maar aan het bekrompen denken van de 2 bovengenoemde partijen.
Maar goed ik ga nu te ver offtopic en dat is niet de bedoeling. Mocht er iemand op willen reageren staat m'n pm/mailbox tot je beschikking. De vraag is uiteraard hoe er gedacht word over de sluiting van de coffeeshops in Roosendaal en Bergen op Zoom? Ik ben zoals gezegd tegen de sluiting van de shops. Dit is naar mijn idee alleen maar een verplaatsing van het probleem. Toeristen zullen toch wel naar Nederland komen voor drugs ook al zullen ze nu iets verder moeten rijden. Dat verplaatst het probleem alleen naar andere gemeentes die er ook niet op zitten te wachten. Daarnaast denk ik dat dit het begin van het einde is. Als deze 2 gemeentes het doen en het toerisme inderdaad verplaatst naar andere gemeentes zal de rest ook vanzelf aan sluiting gaan denken aangezien het in deze 2 gemeentes ook werkte. Dit creëert een sneeuwbaleffect waardoor de rest wel mee moet en dat is nou precies wat ik niet wil. ![]()
|
Me er echt druk om maken doe ik al lang niet meer, het gedoogbeleid heeft in de praktijk zijn nut bewezen, gefrustreerd raken door vieze politieke spelletjes is alleen maar vermoeiend. Enige waar ik me druk om maak is het vinden van een goeie dealer als het uiteindelijk verboden gaat worden.
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is Nederland ook zonder kroegen waar gerookt mag worden en zonder coffeeshops nog altijd een van de mooiste landen waar je kunt wonen. Er is een volwaardige democratie, een verzorgingsstaat, relatief goede scholen en volop werk te vinden. Er blijft dus nog meer dan genoeg over van Nederland. ![]()
|
|