Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moet helaas soms toegeven dat het wel even slikken is, als je dingen hoort over een ex of de "mindere" periode in zijn leven. Maar dat is zijn verleden en het gaat erom hoe hij nu is.
Als hij een strafblad zou hebben, in een hele rare/criminele wereld zou zitten/hebben gezeten, zou ik wel gaan twijfelen of diegene wel bij mij past. Want met dat soort mensen wil ik zelf eigenlijk liever niets te maken hebben. Als ik heel eerlijk ben, heb ik meer vertrouwen in iemand die juist wel over zijn verleden verteld dan iemand die dat niet doet. Ben wel voor open en eerlijkheid over alles, daar horen dit soort dingen dan ook bij. En sommige dingen kun je beter snel te weten komen dan pas heel laat.. |
![]() |
|
Zolang ik er niet teveel van weet, maakt het me niet uit, hij kiest nu voor mij. Maar soms heb ik de ongezonde behoefte opeens wel meer info te willen, waar hij dan eerlijk op antwoordt en ik dingen te horen krijg die ik niet wilde weten...
Laatst gewijzigd op 04-01-2009 om 19:43. Reden: spelfoutje... |
![]() |
|
![]() |
wij hebben er ook gewoon over gepraat.en ik vind dat het eigenlijk beter is.want hij heeft een naare ervaring gehad en ik ook.dan kun je erop een of andere manier rekening meehouden.mss begrijpen jullie dat wel.ik vind het in ider geval alleen maar fijn.
|
![]() |
Ik weet niet alles en wil denk ik ook niet alles weten. Ik weet wel dat veeeel vrouwen mij voor zijn geweest en dat maakt me wel eens onzeker... Hij praat er altijd heel luchtig over (ow, ja daar ben ik een keer mee gegaan bladiebla) en heeft met veel ook nog gewoon contact geloof ik. Ach, hij heeft nou eenkeer meer vriendinnen dan vrienden, dus ik snap wel dat daar hier en daar wat is voorgevallen.
|
![]() |
|
Aangezien mijn vriend een kind met zijn ex heeft, word ik nogal betrokken in zijn verleden. Maar meer dan het hoognodige wil ik er niet van weten. Ik heb er niks aan om het te weten en ik zou alleen maar het idee hebben dat ik moet concurreren met exen als hij gaat vertellen over zijn verleden met hen.
|
Ik vind het soms ook lastig om dingen over zijn ex te horen...
Hij heeft één serieuze relatie gehad voor mij en hij was wel echt verliefd op dat meisje. Toen het uit ging is het ook een hele periode slecht met hem gegaan. Ik vind het op de één of andere manier toch moeilijk om te weten dat hij zoveel om iemand anders heeft gegeven. Terwijl ik wel 100% zeker weet dat hij er overheen is en echt niks meer voor haar voelt. En ook dat wij een veel serieuzere relatie hebben (hij was toen pas 18 of zo) maar toch, soms blijft het moeilijk. En ook seksuele dingen wil ik vaak niet weten. Ik heb er weleens naar gevraagd en sommige dingen had ik toch liever niet geweten.... (nu vraag ik er dan ook niet meer naar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maja is niks aan te doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Liefde & Relatie |
De factoren die een rol spelen bij een relatie die uiteindelijk leidt tot trouwen Verwijderd | 39 | 20-06-2007 20:52 | |
Liefde & Relatie |
help, mijn vriendin is een huisgenote met moeilijk verleden Shivaree | 22 | 17-12-2006 15:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel weten jullie van elkaar? Verwijderd | 42 | 21-02-2006 22:31 | |
Liefde & Relatie |
Verleden MoonFairy | 14 | 08-05-2005 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |