Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga niet zo vaak uit maar als ik uitga dan mis ik damestoileten. Ik woon in Den Haag en daar zetten ze in het weekend op een aantal plekken in het centrum urinoirs neer. Maar voor vrouwen is er niks! Niet dat ik sta te juichen om op een vieze dixie te gaan, maar dat is goed genoeg als je nodig moet.
En ik mis verwarming op ieder station. Verwarmde bankjes in het ov zou fijn zijn. |
![]() |
|
Ik woon in Den Helder en ik wil wel:
- een discotheek/dancing - een gezellig plein met restaurantjes en cafeetjes - nachtbussen - meer treinen - snellere treinverbindingen - winkels als (lady)sting, vero moda etc. - meer evenementen - verwarmde treinhokjes - overdekte bushokjes mét verwarming
|
Mijn moeder vertelde net hoe slecht het allemaal gaat met Vathorst! Wat een toeval.
Allemaal bouwprojecten die worden gestaakt en gecancelled enzo.
|
mijn dorpje waar ik woonde mist alles behalve rijtjeshuizen, wat boerderijen, een kerk, een basisschool en een café.
for example: sportclubs muziekschool middelbare school supermarkt muziekwinkel leuke cafétjes allochtonen andere mensen dan er al wonen een normale dienstregeling voor busvervoer een treinstation een metronetwerk mooie gebouwen
|
Verwijderd
|
Oh en het ov richting de uithof is ronduit slecht. Allemaal in losse busjes
![]() ![]() ![]() Ze mogen op zijn minst buslijnen maken die alleen op 1 eindbestemming stoppen en daarbij hadden ze direct, toen ze besloten de uithof 20 minuten vanaf centraal te leggen mogen bedenken hoe ze duizenden mensen elke dag kunnen vervoeren. Tramlijn. Whatever. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
haha ^^
spijkenisse - brug naar Oud-Beijerland, fatsoenlijke muziekwinkel, mediamarkt (die komt er wel), afhaalchinees, supermarkten in het centrum, ME om idioten te verdrijven, fatsoenlijke bovenburen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel idee: de vampier Eye of Sauron | 17 | 20-02-2012 15:32 | |
Software & Hardware |
Nieuwe PC Verwijderd | 33 | 22-11-2007 00:32 | |
Software & Hardware |
Nieuwe monitor kopen Allochthony | 19 | 07-08-2006 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |