Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar helaas is de attitude van Metallica nu nogal... stom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nothing Else Matters is inderdaad maar een saai werkje.
Zelf zou ik op mijn begrafenis graag Horney '98 van Mousse T en Hot N Juicy hebben. Maar een iets serieuzer antwoord: iets van A Love Supreme van John Coltrane lijkt me wel leuk. Niet dat ik in al die spirituele onzin geloof, maar de muziek heeft wel de juiste sfeer voor een begrafenis. Of anders gewoon Jimi Hendrix- All Along the Watchtower.
||
![]() |
Citaat:
ik zou denk ik kiezen voor bleu in green van Miles Davis of Looking up van Michel petrucciani
|
![]() |
Wat jullie saai vinden, noem ik geniaal, want juist iets wat niet zo ingewikkeld in elkaar zit, heeft soms de meeste kracht. Mijn mening. Nothing Else Matters is gewoon een goed nummer, niks mis mee. Niet zo zeiken dus, moet het allemaal weer geweldig knap zijn om te spelen? Vind ik bullshit.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik word sowieso niet begraven, maar gecremeerd. En ik heb liever dan dat mijn omgeving een muziekje kiest waar zij zich prettig bij voelen dan dat er één of ander nummer voorbijkomt dat niemand kent en waarbij dan op de gok gezegd wordt "dat vond hij altijd zo mooi" en het dan drie minuten wachten is tot het afgelopen is. Zonder muziek vind ik verder ook best, dat moeten mijn nabestaanden maar beslissen, ik ben er toch niet bij.
|
Verwijderd
|
http://www.youtube.com/watch?v=bBeGmjtumSg
Deze nummer zou ik op men begrafenis willen, maar weet nog niet ceker of ik begraven wil worden xD |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Waar erger jij je aan in het Openbaar Vervoer? $omeone | 160 | 25-12-2005 16:20 | |
De Kantine |
Wat is er irritant aan de plek waar je woont? WishfulDreaming | 91 | 19-09-2004 08:38 | |
Muziek |
Elizabeth Anka Vajagic machina82 | 2 | 25-03-2004 10:21 | |
Muziek |
'Moderne muziek' die jij beluistert, die je ouders ook wel zeer kunnen waarderen DigitalStorm | 72 | 18-05-2003 20:54 | |
Psychologie |
Maatregelen om het aantal zelfmoorden terug te dringen. SugarBox | 38 | 08-12-2002 11:05 |