Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vertellen waarom je trots bent op jezelf mag ook wel, want het is nooit verkeerd om daar even bij stil te staan. |
![]() |
|
Ik heb mijn potentiele vriendje toegevoegd op msn omdat hij nooit op school was. Ik vond het verbazingwekkend dat hij best wel open met me praatte en ik verbaasde mezelf door hem te laten lachen (in de vorm van "Hahaha XD").
En ook dat ik net zo nerveus was voor het hoi-zeggen als dat ik was toen ik een andere keer tegen iemand op msn zei "hoi ik ben verliefd op je". Lolz.
Laatst gewijzigd op 16-01-2009 om 23:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oew oew oew, ik heb iets ontopics!
ik ging gisteren koken en ik had gewoon een recept van ah.nl geplukt. ik wilde een keer linzen eten, dus daar ging ik ook iets mee maken. opeens bleef mijn zusje ook eten, dus toen moest ik ook nog semi mn best doen en ik ging het zo maken en alles klopte, ook mijn eigen aanpassingen en het zag er mooi uit en het was fucking lekker. ik denk dat ik het zondag weer ga eten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik verbaas me erover dat ik zo goed kan praten over mijn werk (op school, re: kunstaka) en dat ik ook meer voor mezelf opkom en meer durf enzo.
ik zit er zelfs aan te denken om naar amerika te gaan voor 9 weken. dat had ik niet van mezelf verwacht. en ik verbaasde me vandaag er ook over dat ik gewoon focking 3 uur lang heb kunnen lopen ZONDER pijn in mijn heup! ![]() |
![]() |
|
Ik verbaasde me er laatst over dat ik na stond te denken over een artikel en ik naar aanleiding van een vak opeens veel meer in mijn opzet ging betrekken, en ik vroeg me af hoe er zo veel in mijn hoofd kon zitten terwijl ik niet eens wist hoe het erin was gegaan.
|
Ik ben op kamers gegaan zonder me er eigenlijk al te druk over te maken, terwijl ik had verwacht dat ik wel behoorlijk heimweeïg zou doen. Ik ben trots op mezelf
![]()
||
Citaat:
![]() toen ik die post erboven las, moest ik meteen aan jou denken, maar je had er al onder gepost ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong Verwijderd | 0 | 14-03-2008 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |