Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.travelactive.nl
o, hier ben je te jong voor. |
![]() |
|
www.be-more.nl. Ook hier moet je minimaal 18 of 21 zijn, maar misschien heb je er volgend jaar wat aan.
|
![]() |
De organisatie waar je ook 17 mag zijn!!!
www.projects-abroad.nl Ik ben zelf met deze organisatie meegegaan naar Afrika toen ik 17 was. Er zijn zelfs 2-week sprecials. Dus je kunt vanaf 2 weken al mee tot een jaar. Echt een aanrader...ze bieden zelfs begeleiding ter plaatse. Dit was zeker een belangrijk punt voor mijn ouders toen ![]() Veel succes en laat nog even weten wat je keus is geworden! |
![]() |
|
Kijk eens op http://cambodjaproject.hyves.nl! Is een vrijwilligersproject in Cambodja voor een maand van Stichting En Route in Rotterdam
![]() Weliswaar voor een maand en geen Afrika, maar misschien vind je het wel wat, het is geschikt voor jouw leeftijd, je doet echt wat nuttigs en het is betaalbaar! Het is van de zomer, er gaan groepen in juni, juli en augustus Het project is een mooi en eerlijk project waarbij je samen met andere jongeren aan de slag gaat en de cultuur echt beleeft! Zo verblijf je bv bij een Cambodjaans gezin met zn allen. Cambodja is arm maar een bijzonder land met vriendelijke mensen. Van tevoren en na het project ben je bezig met geld inzamelen en draagvlak activiteiten. Tijdens de reis ga je aan de slag met een mooi project in een dorp en zie je ook nog wat van het land, zoals de eeuwenoude tempels van Angkor Wat, de hoofdstad Phnom Penh en de mooie kust met vele stranden!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bezuinigingen Ontwikkelingshulp mpul13 | 24 | 26-04-2013 17:45 | |
Stelling:Landen waar vrouwenbesijdenis is toegestaan krijgen geen ontwikkelingshulp PreCiouZ | 92 | 25-08-2008 20:49 | |
Ontwikkelingshulp zinvol? CaptainCaveman | 99 | 30-07-2007 23:16 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaartje ontwikkelingshulp Jane says | 16 | 27-09-2005 18:07 | |
India wijst Nederlandse ontwikkelingshulp af DeGexxte | 2 | 05-12-2003 18:12 | |
De Kantine |
Ontwikkelingshulp... PoepKakScheetje | 1 | 20-06-2002 20:23 |