Advertentie | |
|
![]() |
|
Alcohol drink ik voornamelijk omdat ik het lekker vind. Denk aan speciaal biertjes in de kroeg en een goede wijn bij lekker eten. Als het gezellig is wil ik nog wel eens wat te veel drinken, niet om het gezelliger te maken, maar omdat het al gezellig is en het dan veel sneller gaat. Bijvoorbeeld op feestjes/partijen of een goede zaterdagavond in de kroeg. De donderdagavond van Lowlands is voor mij ook de drankavond en meestal zuip ik dan in een avond meer dan dat ik normaal in een maand doe.
Als ik alleen ben drink ik zelden tot nooit alcohol. Eigenlijk alleen als het over is gebleven van een feestje maar zelfs dan in beperkte mate. Drinken om mijn problemen te vergeten doe ik niet.
||
Citaat:
![]() ![]() Daarbij kan het leuk zijn om teveel te drinken maar het wordt al veel minder leuk wanneer je na afloop kotsend buiten het café of boven de wc-pot moet worden geholpen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals bOOMbap zegt: om zat te worden.
Om gek te doen, te schreeuwen, leip te doen en soms ook om te kosten. Alleen als ik vrolijk ben en in feeststemming ben en er een feestje gebouwd moet worden drink ik alcohol. Als ik me kut voel of niet goed, dan drink ik niet; geen druppel; heb dan geen zin. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik drink om dronken te worden. Een tijd geleden zou ik mensen die dit zeiden ontzettend lame hebben gevonden, maar het is gewoon zo. Ik vind alcohol wel lekker, maar niet zo ontzettend veel lekkerder dan gewoon drinken dat ik er de calorieën of het geld voor over heb. Ik lust ook geen bier of wijn, de dingen die je meestal voor het lekker drinkt en de dingen die meestal nog wel een beetje te betalen zijn. Ik drink dus ook nooit één glaasje, want dat vind ik zonde. Als ik drink wil ik dronken worden, of nouja aangeschoten (echt dronken word ik niet, of ik ben het igg nog nooit geweest, omdat ik daar echt heel veel alcohol voor nodig heb), omdat het soms wel eens leuk is om aangeschoten te zijn. Ik drink ook alleen als ik uitga of met feestjes ofzo, maar lang niet altijd hoor. Ik gok dat ik zo een derde tot de helft van alle keren dat ik uitga drink en dus aangeschoten ben.
|
Verwijderd
|
Meestal omdat het lekker/gezellig is, soms om dronken te worden. Want eens in de zoveel tijd moet je op je sokken door het centrum van Amsterdam lopen met een klein groepje vrienden, af en toe een nieuw euroshopperbiertje pakkend uit een op mysterieuze wijze verkregen picknickmand, 'Warriors of the World' van Manowar zingend en positieve waardeoordelen tegen elkaar brallend. Om de dag erop op één of ander brak luchtbedje wakker te worden met een tong die aanvoelt als schuurpapier en dan kreunend en steunend met diezelfde vrienden richting het koffiezetapparaat te kruipen. Dat is gezond. Behalve als je tijdens die wandeling aangereden wordt door Commando die dronken terugrijdt van het uitgaan, dat is minder bevorderlijk voor het welzijn.
![]() |
![]() |
|
Vroeger in mijn jonge jaren wel eens geprobeerd om mijn problemen te vergeten door alcohol te drinken of iets anders te roken maar ik kwam er vrij snel achter dat het niet erg goed of zelf averechts werkte
en nu doe ik het alleen om los te komen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik drink mijn dagelijkse biertjes omdat ik geniet van elke pislauwe euroshopper die ik naar binnen spoel.
En ik drink om aangeschoten te worden maar dat wordt steeds lastiger.
||
Citaat:
||
Citaat:
schijnt wel effectief te zijn. wodka verhitten in een steelpannetje en erboven hangen met een handdoek over je hoofd ook trouwens.
||
Citaat:
Wat ook prima werkt is om je glas sterke drank aan te steken, afdekken met een bierviltje en daarna met een rietje boven het vloeistofniveau hangen als je het viltje een klein beetje optilt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Mooie lyrics pourlesyeux_ | 128 | 31-07-2004 21:51 | |
Muziek |
Mooiste liedje ooit. Sjoerd | 139 | 28-03-2004 15:21 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Liefde & Relatie |