Ik voel me Onaanraakbaar.
Niet zo verlaten, maar juist het tegenovergestelde.
Ik heb het gevoel dat ik alles kan wat ik maar wil.op dit moment. Misschien is er toch een God. Ik zou het bijna weer gaan geloven. Maar het is dat ik weet dat het niet kan. Het is niet bewezen, Het is onmogelijk. Maar toch bestaan er wonderen. En de mooiste daarvan ben jij.
Of ik heb een beschermengel of het is mijn eigen kracht die me zo laat voelen. Mun gevoel is niet meer wat het geweest is. Ik voel me zo anders. Altijd ben ik dingen kwijt. Tot op het moment dat ik het werkelijk nodig heb. Maar hetgeen dat ik het hards nodig heb is er niet.
Het vergieten van tranen doet me goed. Ik liet ze maar lopen, niemand was er voor me om me te troosten. Ook jij niet.
Ik besloot om naar boven te gaan omdat ik me anders voelde dan anders. Ik voel me verbonden met je. De band die wij delen is als een beschermengel en een god voor me. Het is de liefde in mijn hart voor jou die me deze gevoelens geven. De tranen die over mijn wangen rollen zijn voor jou. Ik mis je zo…
De sleutel tot opgeschreven verhalen, gevonden door onze liefde. Ik was hem kwijt en samen konden we hem niet vinden, maar nu jij hier niet bent voor me heb ik m gevonden. Jij wist al die tijd al waar hij was. Maar vond dat de tijd er nu pas rijp voor was om hem aan mij te laten zien. Nu ik weer toegang heb tot de verhalen kwam ik er achter dat ik hem helemaal niet nodig heb. Ik had al die tijd de sleutel al tot mijn bezit. En die sleutel dat ben jij.
Ik zou nooit meer een dag zoals deze willen leven. Nog een dag meer zonder jou en ik zal het loodje leggen. Gedreven door opium en slechte invloeden blijft onze liefde nog bestaan. Ik voel de band met jou, je bent er voor me. Het is de kracht van ons samen die me zegt te stoppen waar ik niet verder kan. Ik ken mijn grenzen niet. Want grenzen zijn overbodig. En toch zijn ze er. Maar ik merk ze niet. Door onze liefde zijn we verbonden, jij verteld het me tot waar ik kan gaan. De alcohol stoomt door mijn lever en verder en verder. Toch veranderd onze band niet. Want hij zal nooit verbroken worden. Ik voel wat jij voelt. En hopelijk andersom. Mijn wereld draait in tegengestelde richting, Met blauw gras en een groene lucht.
Ik weet waarom ik op aarde ben, ik ben hier voor jou. Wij zijn hier om elkaar te helpen, om elkaar in evenwicht te houden. Om elkaar door het leven te zeulen. En om het aangenaam te maken. Slechte invloeden zijn niet meer nodig, en toch… Ze beïnvloeden mijn leven. Maar nooit zal iemand of iets invloed hebben op de band die wij samen delen. Jij bent mijn beschermengel en mijn god. In mijn hart weet ik het. Maar hoe vertel ik het je…