Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
T_ID ik bedoelde TOT 6-7 uur s avonds leren
![]() ![]() Briseis dan gaat het leren jou dus erg gemakkelijk af. maar sommige mensen moeten wel hard hun best doen om het jaar zo te eindigen dat ze overgaan naar de volgende klas VWO. ok tot nu toe ben ik nog niet met een onvoldoende overgegaan maar zoals het er op dit moment bij mij voorstaat mag ik hopen dat dat ooit weer zo aan het eind van het jaar zal zijn. ik weet niet hoe jij in 1 kwartiertje alle stof kan leren/maken. maar dan heb jij 5 armen om mee te schrijven ofzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sommige mensen moeten op het vwo drie uur per dag huiswerk maken om proefwerken te halen; de meesten kunnen het met een uurtje per dag af; sommigen hoeven niets uit te voeren. Dat geldt voor elk schoolniveau. Het is een combinatie van makkuit je hoofd leren, inzicht in de stof en hoe gemotiveerd je bent om je best te doen. Zit je nu in groep acht, topicstarter? Als je niet zeker weet of jij vwo kan doen, is het een idee om naar een havo/vwo brugklas te gaan; dan kom je er vanzelf achter of je op de middelbare school net zo sllim blijkt als op de basisschool.
|
![]() |
|
Het ligt voornamelijk aan de school, wat het hele vwo voorstelt. Zulke enorme verschillen ..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||