![]() |
Ligt eraan welk profiel je hebt, denk ik.
|
![]() |
Verwijderd
Suuzel schreef op 06-06-2004 @ 14:10 :
Nare man... Na de mavo ben ik naar het MBO gegaan, maar daar ben ik mee gestopt omdat alles mis ging bij de klote kut stage ![]() Er zijn nog veel meer mensen die net zo oud zijn als ik of zelfs ouder die alsnog hun vmbo/havo of vwo willen halen. Op mijn school zijn er zelfs mensen van in de 50. Ik vind mezelf helemaal niet te oud voor het VWO. Ik kan straks mijn hele leven nog werken! Suuzel |
![]() |
nee nee....ik wou mijn lange 'schoolcarriere' even uitleggen!!!
Suuzel schreef op 06-06-2004 @ 14:37 :
Bij mijn stage moest ik elke dag om 6.00 uur op en was om 19.30 thuis. Ik was 's avonds kapot. Op de vavo ben ik 3 keer in de week om 11.45 uit!!! ![]() ![]()
Ik heb allerlei tests gedaan en het enigste wat ik leuk vind is Engelse Taal & Cultuur op de universiteit. Ik wist eerst niet wat ik beter kon doen: een HBO-propedeuse halen of naar het VWO. Hier is al een topic van mij over:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=837491 Ik heb dus voor het VWO gekozen.
Wat je het leukst lijkt, komt dus voort uit tests? correct me if I'm wrong.
![]() |
![]() |
Ik ben overal geweest: open dagen, meeloopdagen, studiebeurs, adviesbureau's...alles.
Verwijderd
Ik denk dat vrijwel iedereen die HAVO kan VWO ook kan.
Het is niet alsof het VWO hoge eisen stelt... |