Advertentie | |
|
![]() |
|
wij hebben ook zo n regel tot een bepaalde tijd moet je met school bezig kunnen zijn. sorry maar dan heb je dus pech dit keer met paardrijden. (als je overigens het paardrijden op hoog niveau doet kan het mischien weer bij het onderdeel topsport horen. dan heb je mischien wel uitsluiting van school. bij ons op school is dat wel zo in ieder geval. als iemand in de topsport hoort kan hij/zij daarvoor vrij krijgen voor school om naar trainingen te gaan. als dit niet het geval bij jou is heb je waarschijnlijk gewoon dikke pech.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar misschien kan er wel wat geregeld worden met school dat je de paardrijles als sport uren kan gebruiken? Is toch ook een sport? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben echt blij dat ik daar nooit last van heb gehad zeg ![]() ![]() |
![]() |
|
Kijk eens in de schoolstatuten hoe lang van tevoren een nieuw rooster bekend gemaakt moet worden en vergelijk dat met hoe ver van tevoren je dit wist. In principe moet je de uren vrij houden voor school, maar natuurlijk moet je wel binnen alle redelijkheid je eigen plannen kunnen maken. Sport is simpelweg een belangrijk onderdeel van de levens van veel jongeren, ik denk ook niet dat scholen daar bewust tussen willen komen (zie hoe veel sport gepromoot wordt de laatste tijd, het is zelfs een politiek issue aan het worden), mits de lesuren normaal gesproken gewoon bijgewoond worden.
Op mijn school kregen een aantal leerlingen trouwens zelfs vrij voor Pinkpop. Dat was dan wel weer vrij belachelijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
haai,
ja me moeder heeft al met school gebelt en hun vinden het nog steeds niet goed. de directeur zal nog met ons contact op neme maar nooit meer iets van gehoord. het was pas aangekondigt die woensdag middag dat het verschoof 2 x naar 7e en het 8e . tja dan kan ik paardrijden niet meer afbellen. |
![]() |
||
Citaat:
De les daarna is wel op tijd aangekondigd en daarmee verplicht als alle andere lessen.
|
|