![]() |
|
Bekijk maar even mijn reply in deze topic: http://forum.scholieren.com/showthre...laasontsteking
||
Citaat:
Als je het gevoel hebt dat het minder wordt zou het kunnen dat je er langzaam maar zeker van af begint te komen, maar het is in ieder geval een goed idee om voor alle zekerheid je huisarts te raadplegen.
|
![]() |
Je hebt twee soorten blaasontstekingen:
eentje waarbij je telkens het gevoel hebt te moeten plassen, maar er bijna niets komt en het echt pijn doet. de andere is dat ineens uit het niets je onwijs nodig moet plassen, soms loopt het er gewoon uit... Je kan ook een beetje van beide hebben... Ik heb een paar keer gehad dat ik het gewoon niet op kon houden, de ene seconde hoefde ik niet, de volgende seconde stond ik in mijn broek te plassen ![]() Het hoeft dus nog geen nierbekkenonsteking te zijn. Wanneer je last hebt van pijn onder je navel en koorts, is het wél een nierbekkenontsteking... Drink een week lang veel sinaasappelsap, cranberrysap en water. Als je voelt dat je naar de wc moet, meteen gaan. Is het na zeven dagen nog niet weg, en ook niet enorm minder geworden, ga dan naar de dokter. Bij mij bleek dat ibuprofen ook hielp (ik had ook last van wat maandelijkse rugpijn etc, daarom slikte ik dat)... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van hevige sex niet echt maar door de bacterien, tenminste dat las ik. Vandaar dat je het best dan ook daarna een glas water moet drinken en daarna even plassen. Anyway, volgens mij kan het niet echt veel kwaad al ie diep gaat ofzo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |