Hallo!
Aan het begin van dit jaar kwam ik in een nieuwe klas, 5havo. En er was een meisje dat me meteen opviel. Ze is heel aantrekkelijk en dat vinden wel meer mensen... na een tijdje sprak ik haar een keertje en ze was eigenlijk best verlegen, wat ik niet had verwacht bij haar. Ik dacht dat is vast zo'n populaire kwaak.
Inmiddels ken ik haar best goed en ze is echt een heel tof meisje, gewoon als vrienden, want ze is nog niet echt met jongens bezig heb ik het idee. (Jongens durven op de één of andere manier ook niet echt zo snel op haar af te stappen, blijven stille liefdes, ik weet niet waarom dat zo is, ervaring mee?)
Maar ik maak me soms gewoon zorgen, want ze kan soms heel stil zijn in de klas en dat ze gewoon heel erg weinig praat. Ze heeft gewoon een bepaalde mysterieusheid om zich heen, want velen kunnen niet echt hoogte van haar krijgen en dat is jammer en vind ik ook niet fijn voor haar. Maar wat zou er aan de hand kunnen zijn? Ze is echt zo leuk en mooi dat het nergens voor nodig is. Je zou het ook helemaal niet denken als je haar voor het eerst ziet, ik zou zo graag willen dat iedereen kan zien hoe ze echt is...
een bezorgde vriend
|