Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg daar altijd de kriebels van. ![]()
||
Citaat:
Maar dan wens ik je succes. ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, als je vriendin tegen hem gaat zeggen dat jij hem leuk vindt is het logisch dat hij geen interesse uit, hij denkt óf "WTF moet ik daar nou mee" óf "Wat een kinderachtig spelletje om mij uit te lokken".
Tip: ga zelf eens naar hem toe. Als je dat niet durft heb ik een andere tip: zet hem uit je hoofd. Want dat zijn toch je opties hoor. Je moet hem de kans geven om jou te leren kennen, of je moet accepteren dat het niets wordt. Niks doen en dan hopen dat hij op een dag ineens wakker wordt en denkt "he verrek ik ben verliefd op Anoniem91" heeft geen enkele zin. |
![]() |
|
ok, zorg gewoon dat je op een of andere manier in contact met em komt.
msn of hyves weet ik veel. praat met hem en toon je interesse. kijk of hij ook interesse in jou toont. daarna zien we wel verder. btw hoezo denk je dat ie homo is eigenlijk? niet iedere jongen is zomaar homo. succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() I second this. |
![]() |
|
Ik snap niet waarom meisjes maar blijven volhouden dat ze in álles voorlopen op jongens qua ontwikkeling, terwijl ik dit soort shit zo vaak meemaak.
![]() Verder raad ik je aan om initiatief te nemen, met dat staren heb je iig een reden om hem aan te spreken. Initiatiefloosheid is in ieder geval niet aantrekkelijk, zoals hierboven aangegeven. En ik zou me ook nog maar geen zorgen maken over evt. homoseksualiteit. Dat komt dan wel. Tenzij het echt een nicht is en je dat altijd al vanaf de overkant van het schoolplein hebt gezien...
|
Zoek hem op op hyves/facebook/msn en vraag of hij wat met je wil doen in de kerstvakantie. Dan zet je hem voor het blok om met jou alleen op stap te gaan en dan merk je vanzelf wel of hij echt interesse heeft of niet.
Tot nu toe was constant zijn vriend of iemand anders er bij. Dan snap ik ook wel dat hij stoer doet en niets laat merken.
|
![]() |
Nee, je staart idd niet zomaar iemand aan..
Maar het probleem is dat ik hem voor de herfstvakantie een berichtje via hyves heb gestuurd.. om t te laten weten.. maar daar reageerde hij niet op... Daarna heb ik hem ook al uitgenodigd heb op hyves, maar hij accepteert niet.. (mijn hyves is prive, maar dan nog).. Ik weet het echt niet.. Misschien kan ik ook beter wachten tot na de vakantie en dan wat tegen hem zeggen en afwachten wat zijn reactie is? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hyves en facebook? hou is oppppppp. zoals mijn opa zou zeggen, waar is de tijd gebleven zonder sms, hyves en facebook, de tijd waarin seks nog vies was en schaamhaar de trend, de tijd waarin je doodnerveus de huistelefoon belde en eerst haar vader kreeg, de tijd waarin je het moest doen als je haar in het vizier had....
met andere woorden; of je spreekt hem aan en leert hem daadwerkelijk kennen of je houdt op met deze toestand.. hoe kun je sowieso helemaal hoteldebotel zijn zonder een woord gewisseld te hebben.... drama |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg, dit heb ik ook meegemaakt, toen ik in de brugklas zat
![]() (Behalve dan dat homo stukje). Vervolgens heb ik daar nog ongeveer een jaar last van gehad, want die jongen was een ontzettende eikel. Terwijl ik hem pas leuk ging vinden nadat hij mij eerst ging overladen met interesse/vragen. Dat hij je aankijkt terwijl hij je eigenlijk dus al heeft afgewezen zegt niks hoor. Het kan wel zijn dat je zijn aandacht nu hebt en dat het daardoor de goede kant op gaat, maar het kan ook zijn dat hij je aanstaart op een irritante, lullige manier. |
![]() |
|
Nou, als je wilt weten of hij homo is, zou ik ff naar zn hyves gaan en erachter proberen te komen hoe hij heet als je dat nog niet wist. Maar hij kent je niet, dus dan zou ik misschien ook wel gelijk zeggen interesseert me niet als het zo op het eerste gezicht zou zijn. Misschien is die jongen nog niet eens zo heel erg geinteresseert in meisjes, kan toch dat dat voor hem nu nog niet belangrijk is, als hij tenminste op meisjes valt xd
Maar natuurlijk kijkt hij je nu heel de tijd aan. Dat is toch heel normaal eigenlijk. Hij houdt je nu gewoon in de gaten, omdat hij weet dat jij hem leuk vind. Hij wil kijken of dat echt zo is. Hij wilt waarschijnlijk meer van je weten. Wie je bent enzovoort. Misschien als hij weet wie je bent en hoe je doet dat hij ej ook leuk gaat vinden. Probeer gewoon meer contact te zoeken als je denkt dat alles goed zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |