Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2009, 10:55
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ik heb even een vraag aan jullie, ik weet namelijk echt niet meer wat ik moet doen..
Sorry voor het lange verhaal

Vanaf september vind ik een jongen op school al leuk, zó leuk dat ik er niet op af durf te stappen etc.. Máár ook heb ik vanaf het begin af aan getwijfeld of hij homo was, sowieso val ik altijd op de verkeerde jongens, homo's of players..
Toen heb ik het een tijdje afgekeken en proberen oogcontact te zoeken. Toen was bekend dat iemand hem leuk vond, maar niet wie, dus ik kon gewoon nog oogcontact met 'm zoeken. Net voor de vakantie is een vriendin van me op hem afgestapt om te vragen of hij het al wist wie het was.. en anders of hij het wilde weten..
Toen reageerde hij zó lomp dat ik dacht: oke! ik ga hem vergeten!
(ik zal even zeggen hoe het toen ging..)
Vriendin: Hey, weet je al wie het is?
Hij: Nee...
Vriendin: Wil je het weten?
Hij: Oh, maakt mij niet uit..
Vriendin: Nouja, graag of niet hoor..
En toen liep hij weg...
Toen zei iedereen dat ik hem uit m'n hoofd moest zetten.. Dat ging ik dus ook proberen en aangezien hij dus nog niet wist wie het was, was ik nog veilig zeg maar..
Dit heb ik een tijd geprobeerd, maar ik zie hem redelijk vaak op een dag, dezelfde pauzes enzo.
Tot eind november.. het lukte me niet en ik bleef hem zo leuk vinden..
Elke keer wat oogcontact proberen te zoeken, omdat ik dus erg twijfelde of dat hij homo was ben ik nooit op hem afgestapt..
Gisteren, de laatste dag voor de vakantie, is een vriendin van me naar hem toegelopen om te vragen of hij het nu wilde weten, omdat ik hem echt nog leuk vond, zo leuk dat ik niks durfde!
Ze hield hem en een vriend van hem aan toen ze weg wilde lopen..
Ik zal even het gesprek zetten zoals dat toen gegaan is..
Vriendin: Hey, weet je het nou al?
Hij: Nee nog niet
Vriendin: Wil je het weten? Want ze vind jou nog steeds leuk
Hij: Ehm ja..
Vriend van hem: Wie is het dan?
Vriendin: Nou, ik weet niet of ze wil dat ik het al zeg, maar ze zit daar ..
Vriend van hem: Ooh die met die tas?
Vriendin: Ja
Hij: Sorry, geen interesse
Vriend: Maar ze vind jou echt leuk!
Hij: Maar ze kent me niet eens..?
Vriendin: Nee, maar ze wil je graag beter leren kennen
Hij: Nee, sorry interesseert me niet
Vriendin: óke dan.
Toen liepen ze dus weg

2 uur daarna hadden we kerstborrel.. Ik dacht: ik laat niet merken dat ik er mee zit, dat vind ie dan alleen maar leuk..
Dus ik ging vrolijk verder. Hij stond aan een hangtafel waar je drinken kon halen.. Ook ik ging dus gewoon wat te drinken halen, omdat het anders alleen maar opvalt.
Ik wachtte daarna nog even op een vriendin, 3 meter van hem af.. en hij keek me hélemaal aan.. Ik wist echt even niet wat ik moest doen...
We zijn toen bij een groep gaan staan en heb hem niet de hele tijd in de gaten gehouden verder. Soms wel en zag ik dat hij echt met zijn gezicht naar mijn kant stond en keek.. Vriendinnen zeiden ook dat hij me aankeek. Maar ook toen durfde ik er niet op af te stappen omdat hij me soort van afgewezen had zeg maar..
Toen gingen ze.. wij gingen ook bijna, maar natuurlijk niet meteen na hun..
Na 10 minuten gingen we, we zagen ze nergens lopen dus ik dacht dat we 'veilig' bij de bushalte stonden..En ja hoor, ze waren nergens te bekennen. Ik was er uiteraard blij mee omdat het nogal een ongemakkelijke situatie zou zijn.
Maar na 5 minuten kwam hij en die vriend van hem aanlopen.. Ik wist niet waar ik moest kijken, opnieuw keek hij me helemaal aan. Bij de bushalte ging hij ook zo met zijn gezicht naar mij staan, wat ik opnieuw erg raar vond omdat hij zei dat hij geen interesse had en dan ga je, lijkt mij, zo ook niet hele tijd oogcontact zoeken.. In de bus zaten we per ongeluk(!) tegenover elkaar.. hij heeft in 4 maanden nog nooit zoveel gekeken als gisteren! Ik zat met een vriendin van me in die bus en zij zei ook: hij laat zijn blik de hele tijd hierop vallen..

Wat moet ik hier nu van denken? Ik hoor graag jullie mening. Zou hij nu constant zitten te kijken om te zien wie ik nu ben, om mij het moeilijk te maken óf zou hij zo 'stoer' gedaan hebben om te zeggen dat hij geen interesse had omdat die vriend erbij stond?

(P.S. Op het station stond ik met hem en een klasgenoot, we stonden 20 meter van elkaar af ofzo en toen de trein eraan kwam, moest ik naar mijn bus, maar iets voordat de trein erwas, kwamen ze voor mij staan, precies (!) voor mij..)..

Ik weet echt niet wat ik nu moet denken.. Ik ben in ieder geval blij dat het vakantie is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2009, 11:03
Volk
Volk is offline
Hmm... Ik zou ook helemaal geen interesse hebben in iemand die ik niet ken en die mijn blijkbaar niet eens aan durft te spreken maar wel iemand anders laat gaan zeggen dat ie me leuk vind (nogal basisschool). Maar nu heeft hij gehoord dat jij interesse hebt en dat maakt hem waarschijnlijk nieuwsgierig naar jou, of hij wil gewoon weten of dat wat jouw vriendin zei wel waar is. Dus dan kijkt hij wat meer. Misschien probeert hij wel een reactie uit te lokken. Want blijkbaar heb jij hem nooit echt iets laten merken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 11:07
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Dat zou inderdaad kunnen. En dat het basisschool is, I can't help it. Heb normaal totaal geen moeite om op iemand af te stappen, maar op zijn uiterlijk was ik gewoon meteen verliefd en het heeft veel te lang geduurd waardoor ik nu al helemaal niet meer durt...

Zou het nu betekenen dat hij misschien wel interesse heeft of dat hij echt homo is maar mij nu k*t probeert te doen tegen mij?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 11:34
Volk
Volk is offline
Tja, de enige manier om erachter te komen is het hem te vragen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 11:49
Arachnia
Arachnia is offline
Ik zou 't creepy vinden als iemand mij de hele tijd zou aanstaren.
Oud 19-12-2009, 12:03
Anoniem91
Anoniem91 is offline
@ Arachnia. Wat bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 12:17
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
@ Arachnia. Wat bedoel je?
Nou, wat ik opmaak uit je verhaal is dat hij de hele tijd naar je staarde, oogcontact zocht etc.
Ik zou dat echt creepy vinden.
Oud 19-12-2009, 12:18
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ja klopt, sinds dat hij nu weet dat ik het ben doet hij dat. Gisteren dus de hele middag.
School, buiten, bus en station. Daarom weet ik ook niet hoe ik hierover moet denken. Omdat hij reageerde dat hij geen interesse had..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 12:21
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Ja klopt, sinds dat hij nu weet dat ik het ben doet hij dat. Gisteren dus de hele middag.
School, buiten, bus en station. Daarom weet ik ook niet hoe ik hierover moet denken. Omdat hij reageerde dat hij geen interesse had..
Ik zou hem (haar in mijn geval) afwimpelen, puur door dat gestaar.
Ik krijg daar altijd de kriebels van.
Oud 19-12-2009, 12:24
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ja maar dat is dus het probleem, ik blijf hem zó knap vinden, al 4 maanden dus
Maarja ik wacht wel af hoe hij doet na de vakantie.. Misschien komt het nog goed..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 12:25
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Ja maar dat is dus het probleem, ik blijf hem zó knap vinden, al 4 maanden dus
Maarja ik wacht wel af hoe hij doet na de vakantie.. Misschien komt het nog goed..
Meh, can't judge a book by it's cover.
Maar dan wens ik je succes.
Oud 19-12-2009, 12:30
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Haha bedankt! Gewoon even afwachten en deze week lekker van alles doen om het / hem te vergeten! Komt goed!

Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 12:37
Verwijderd
Bedoel je staren op deze manier..?

(zie 00:40 en 01:03 bijv)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 12:43
DaaFigo
DaaFigo is offline
Gaat wel ver hé : - S
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 12:43
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ehm, nee!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 13:01
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Bedoel je staren op deze manier..?

[filmpje]

(zie 00:40 en 01:03 bijv)
What the ef!
Die ken ik.
Oud 19-12-2009, 14:16
Verwijderd
Ja, als je vriendin tegen hem gaat zeggen dat jij hem leuk vindt is het logisch dat hij geen interesse uit, hij denkt óf "WTF moet ik daar nou mee" óf "Wat een kinderachtig spelletje om mij uit te lokken".

Tip: ga zelf eens naar hem toe.

Als je dat niet durft heb ik een andere tip: zet hem uit je hoofd.

Want dat zijn toch je opties hoor. Je moet hem de kans geven om jou te leren kennen, of je moet accepteren dat het niets wordt. Niks doen en dan hopen dat hij op een dag ineens wakker wordt en denkt "he verrek ik ben verliefd op Anoniem91" heeft geen enkele zin.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 15:39
evil inside
evil inside is offline
ok, zorg gewoon dat je op een of andere manier in contact met em komt.
msn of hyves weet ik veel.
praat met hem en toon je interesse. kijk of hij ook interesse in jou toont.
daarna zien we wel verder.

btw hoezo denk je dat ie homo is eigenlijk?
niet iedere jongen is zomaar homo.

succes
Oud 19-12-2009, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je vriendin tegen hem gaat zeggen dat jij hem leuk vindt is het logisch dat hij geen interesse uit, hij denkt óf "WTF moet ik daar nou mee" óf "Wat een kinderachtig spelletje om mij uit te lokken".

Tip: ga zelf eens naar hem toe.

Als je dat niet durft heb ik een andere tip: zet hem uit je hoofd.

Want dat zijn toch je opties hoor. Je moet hem de kans geven om jou te leren kennen, of je moet accepteren dat het niets wordt. Niks doen en dan hopen dat hij op een dag ineens wakker wordt en denkt "he verrek ik ben verliefd op Anoniem91" heeft geen enkele zin.

I second this.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2009, 16:15
Changshan
Changshan is offline
Ik snap niet waarom meisjes maar blijven volhouden dat ze in álles voorlopen op jongens qua ontwikkeling, terwijl ik dit soort shit zo vaak meemaak. En dan bedoel ik dus meisjes die zonder reden, zonder zelfs gepraat te hebben, een jongen maandenlang leuk kunnen vinden. Zelfs als de kans heel groot is dat het een klootzak is.

Verder raad ik je aan om initiatief te nemen, met dat staren heb je iig een reden om hem aan te spreken. Initiatiefloosheid is in ieder geval niet aantrekkelijk, zoals hierboven aangegeven.

En ik zou me ook nog maar geen zorgen maken over evt. homoseksualiteit. Dat komt dan wel. Tenzij het echt een nicht is en je dat altijd al vanaf de overkant van het schoolplein hebt gezien...
Oud 19-12-2009, 20:16
omgwtfbbq=)
omgwtfbbq=) is offline
Vraag gewoon wat er nou zo bijzonder is? Je staart toch niet zomaar iemand constant aan?
Oud 19-12-2009, 20:47
voussavez?
voussavez? is offline
Gewoon vragen what de fucking deal is?!
Oud 20-12-2009, 07:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zoek hem op op hyves/facebook/msn en vraag of hij wat met je wil doen in de kerstvakantie. Dan zet je hem voor het blok om met jou alleen op stap te gaan en dan merk je vanzelf wel of hij echt interesse heeft of niet.

Tot nu toe was constant zijn vriend of iemand anders er bij. Dan snap ik ook wel dat hij stoer doet en niets laat merken.
Oud 20-12-2009, 11:54
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Nee, je staart idd niet zomaar iemand aan..
Maar het probleem is dat ik hem voor de herfstvakantie een berichtje via hyves heb gestuurd.. om t te laten weten.. maar daar reageerde hij niet op...
Daarna heb ik hem ook al uitgenodigd heb op hyves, maar hij accepteert niet.. (mijn hyves is prive, maar dan nog)..
Ik weet het echt niet.. Misschien kan ik ook beter wachten tot na de vakantie en dan wat tegen hem zeggen en afwachten wat zijn reactie is?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 14:21
Verwijderd
hyves en facebook? hou is oppppppp. zoals mijn opa zou zeggen, waar is de tijd gebleven zonder sms, hyves en facebook, de tijd waarin seks nog vies was en schaamhaar de trend, de tijd waarin je doodnerveus de huistelefoon belde en eerst haar vader kreeg, de tijd waarin je het moest doen als je haar in het vizier had....

met andere woorden; of je spreekt hem aan en leert hem daadwerkelijk kennen of je houdt op met deze toestand.. hoe kun je sowieso helemaal hoteldebotel zijn zonder een woord gewisseld te hebben.... drama
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2009, 19:36
serac
serac is offline
oei, zou kunnen wat iedereen zegt : probeer te contacten en hem uitdagen ;

kleine mogelijkheid : zou ie denken om te proberen om jou te versieren ? mssch merk je dat gauw genoeg als je op hem afstapt - niks mis mee \, wel wat moed voor nodig
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 21:41
Verwijderd
Omg, dit heb ik ook meegemaakt, toen ik in de brugklas zat
(Behalve dan dat homo stukje).

Vervolgens heb ik daar nog ongeveer een jaar last van gehad, want die jongen was een ontzettende eikel. Terwijl ik hem pas leuk ging vinden nadat hij mij eerst ging overladen met interesse/vragen.

Dat hij je aankijkt terwijl hij je eigenlijk dus al heeft afgewezen zegt niks hoor. Het kan wel zijn dat je zijn aandacht nu hebt en dat het daardoor de goede kant op gaat, maar het kan ook zijn dat hij je aanstaart op een irritante, lullige manier.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2009, 21:33
xgeer.
xgeer. is offline
Nou, als je wilt weten of hij homo is, zou ik ff naar zn hyves gaan en erachter proberen te komen hoe hij heet als je dat nog niet wist. Maar hij kent je niet, dus dan zou ik misschien ook wel gelijk zeggen interesseert me niet als het zo op het eerste gezicht zou zijn. Misschien is die jongen nog niet eens zo heel erg geinteresseert in meisjes, kan toch dat dat voor hem nu nog niet belangrijk is, als hij tenminste op meisjes valt xd
Maar natuurlijk kijkt hij je nu heel de tijd aan. Dat is toch heel normaal eigenlijk. Hij houdt je nu gewoon in de gaten, omdat hij weet dat jij hem leuk vind. Hij wil kijken of dat echt zo is. Hij wilt waarschijnlijk meer van je weten. Wie je bent enzovoort. Misschien als hij weet wie je bent en hoe je doet dat hij ej ook leuk gaat vinden.
Probeer gewoon meer contact te zoeken als je denkt dat alles goed zit
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 00:00
Sade
Sade is offline
Misschien moet je je gewoon wat minder als een stalker gedragen, van je roze wolkje af komen en je concentreren op normale jongens in je directe omgeving.
Oud 23-12-2009, 21:58
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Hmm... Ik zou ook helemaal geen interesse hebben in iemand die ik niet ken en die mijn blijkbaar niet eens aan durft te spreken maar wel iemand anders laat gaan zeggen dat ie me leuk vind (nogal basisschool). Maar nu heeft hij gehoord dat jij interesse hebt en dat maakt hem waarschijnlijk nieuwsgierig naar jou, of hij wil gewoon weten of dat wat jouw vriendin zei wel waar is. Dus dan kijkt hij wat meer. Misschien probeert hij wel een reactie uit te lokken. Want blijkbaar heb jij hem nooit echt iets laten merken.
+1
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten