Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit in tegenstelling tot wilders figuren die lopen te muiten en stoken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die pvda'ers varen met elke wind mee en zijn zo hypocriet als de tering, de boel bij elkaar houden my ass..ze zien van gogh liever dood dan levend..
||
Citaat:
Als hij alleen maar staat voor het bestrijden van extreminisme, schenkt hij niet of nauwelijks aandacht aan de andere 'problemen' die er nu in Nederland zijn. Dan lopen we daar weer op vast na een tijdje als we nu met zijn allen massaal op Wilders gaan stemmen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij noemt dat met alle winden meewaaien, ik noem dat gewoon nadenken., |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En los hiervan, wat mij sowieso tever gaat is roepen dat mensen als Cohen en andere PvdA'ers 'Van Gogh liever dood dan levend' zouden zien. Mensen die dat zeggen, bewijzen daarmee dat ze het inlevingsvermogen hebben waar een autist zich nog voor zou schamen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is inderdaad vrij kansloos, maar ach, de rechtse kerk weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
klinkt gaaf.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk kun je een visie maar gedeeltelijk doorvoeren omdat je afhankelijk bent van anderen, maar daarin zie ik geen argument om er maar gelijk geen op na te houden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Minister-President: Geert Wilders. Vice-premier en Minister van Binnenlandse Zaken: Ayaan Hirsi Ali. Minister van Defensie: Mat Herben. Minister van Economische Zaken: Hilbrand Nawijn. Ja, dat MOET ik zien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik meen me te herinneren dat mw. Halsema in een andere politieke richting zit. Met Wilders als premier heb je meer kans dat hij een Shell-topman uitnodigt om Minister van Milieu (ofwel: Landbouw, Natuur en Visserij) te worden. |
![]() |
||
Citaat:
het is nog steeds hypocriet..En Wouter Bos had er nog steeds niks te zoeken..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
persoonlijk vind ik dat een domme vergelijking, dan kan ik de SP wel gaan vergelijken met de sovjetpartij in Rusland, en dan zeggen dat we met Stalin hebben gezien waar het toe zal leiden. Als je geen argumenten hebt, wees dan gewoon stil, bespaar ons verdraaide vergelijkingen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alleen is tegen fundamentalisme zijn niet hetzelfde als racistisch zijn, ook is niet uit te sluiten dat deze partij een ontwikkeling doormaakt. wat zeg ik, als ze in het parlement komen met veel zetels zullen ze wel meer dan een issue moeten behandelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tot slot post ik hierbij een link naar het Conservatief Manifest: http://www.burkestichting.nl/content...fletcrisis.pdf. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geert Wilders, oppositie leider of toekomstig premier? Kitten | 112 | 10-06-2009 08:15 | |
uva studenten klagen wilders aan Joostje | 215 | 05-03-2008 18:44 | |
Yildirim ontvangt doodsbedreigingen --> oorzaak Geert Wilders. Promillage | 132 | 31-08-2007 10:07 | |
Verkiezingsstunte(llende)n Love & Peace | 45 | 08-03-2006 09:37 | |
Kiezer verwelkomt Pastors in Den Haag Supreme Dutch | 49 | 14-11-2005 17:51 |