Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2004, 01:05
Love & Peace
Love & Peace is offline
In de Telegraaf stond er dat Wilders eergisteren (1 dag na de moord op Van Gogh) heeft aangekondigt een nieuwe partij te beginnen.
Diezelfde meneer was de dag ervoor nog te geschokt voor een reactie
Vieze profiteur.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2004, 01:15
Nanaki
Nanaki is offline
Als het geen media-hetze wordt dan zie ik het positief in. Gewoon niet te veel aandacht geven, die slampamper.
Oud 06-11-2004, 05:07
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ik denk dat hij wel op veel stemmen kan rekenen. Zijn partij staat volgens hem met name in voor bestrijding van moslim extremisme en natuurlijk helpen die dreigingen ook om sympathie te kweken.
Oud 06-11-2004, 08:06
Verwijderd
Bah ik heb echt zo'n hekel aan lijkenpikkers
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 08:52
Quincy
Quincy is offline
Nou dan is die LPF Leider ook een lijkenpikker want die gaat over zes maanden zegt ie ook een nieuwe partij beginnen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 09:10
Cheops
Cheops is offline
en dan zijn wouter bos en job cohen ook lijkenpikkers.. die gingen ook op de dam zieltjes winnen terwijl ze wisten dat van gogh ze niet mocht...

maar dit was natuurlijk te verwachten, alleen hoop ik dat mensen weer inzien dat stemmen op hem ook geen zin heeft en dat weer een averechts effect heeft..
Oud 06-11-2004, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 06-11-2004 @ 10:10 :
en dan zijn wouter bos en job cohen ook lijkenpikkers.. die gingen ook op de dam zieltjes winnen terwijl ze wisten dat van gogh ze niet mocht...

maar dit was natuurlijk te verwachten, alleen hoop ik dat mensen weer inzien dat stemmen op hem ook geen zin heeft en dat weer een averechts effect heeft..
Volgens mij probeerden zij de bevolking bijelkaar te houden
Dit in tegenstelling tot wilders figuren die lopen te muiten en stoken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 09:41
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
makelville schreef op 06-11-2004 @ 10:14 :
Volgens mij probeerden zij de bevolking bijelkaar te houden
Dit in tegenstelling tot wilders figuren die lopen te muiten en stoken
je kan zeggen wat je wil, maar wilders staat wel oprecht achter zijn ideeen..

die pvda'ers varen met elke wind mee en zijn zo hypocriet als de tering, de boel bij elkaar houden my ass..ze zien van gogh liever dood dan levend..
Oud 06-11-2004, 09:49
LoeLoe
LoeLoe is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 06-11-2004 @ 06:07 :
Ik denk dat hij wel op veel stemmen kan rekenen. Zijn partij staat volgens hem met name in voor bestrijding van moslim extremisme en natuurlijk helpen die dreigingen ook om sympathie te kweken.
Wat heeft het dan voor zin om op hem te stemmen als hij verder totaal geen plannen heeft om andere dingen in Nederland te verbeteren? Denk aan de zorg of het onderwijs bijvoorbeeld.

Als hij alleen maar staat voor het bestrijden van extreminisme, schenkt hij niet of nauwelijks aandacht aan de andere 'problemen' die er nu in Nederland zijn.

Dan lopen we daar weer op vast na een tijdje als we nu met zijn allen massaal op Wilders gaan stemmen.
Oud 06-11-2004, 10:08
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Quincy schreef op 06-11-2004 @ 09:52 :
Nou dan is die LPF Leider ook een lijkenpikker want die gaat over zes maanden zegt ie ook een nieuwe partij beginnen.
Nawijn is toch niet de leider van de LPF? (zou eigeljk best kunnen tis zo'n zootje daar...)
Oud 06-11-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 06-11-2004 @ 10:41 :
je kan zeggen wat je wil, maar wilders staat wel oprecht achter zijn ideeen..

die pvda'ers varen met elke wind mee en zijn zo hypocriet als de tering, de boel bij elkaar houden my ass..ze zien van gogh liever dood dan levend..
De meeste PvdA'ers staan evengoed oprecht achter hun ideeën, alleen die brengen het genuanceerder en zien in dat je soms niet keihard aan een standpunt moet vasthouden maar een beetje moet toegeven.

Jij noemt dat met alle winden meewaaien, ik noem dat gewoon nadenken.,
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-11-2004 @ 11:11 :
De meeste PvdA'ers staan evengoed oprecht achter hun ideeën, alleen die brengen het genuanceerder en zien in dat je soms niet keihard aan een standpunt moet vasthouden maar een beetje moet toegeven.

Jij noemt dat met alle winden meewaaien, ik noem dat gewoon nadenken.,
Welke ideeën, het probleem van de pvda is dat ze geen visie hebben, met als gevolg dat ze alle kanten opkletsen. Ik vind het niet vreemd dat mensen dan denken dat ze nergens voor staan en met alle winden meewaaien.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 06-11-2004 @ 11:15 :
Welke ideeën, het probleem van de pvda is dat ze geen visie hebben, met als gevolg dat ze alle kanten opkletsen. Ik vind het niet vreemd dat mensen dan denken dat ze nergens voor staan en met alle winden meewaaien.
Ze hebben inderdaad niet zo'n sterke visie als SP of de Groep Wilders (die waarschijnlijk als er nu tussentijds verkiezingen gehouden zouden worden wel echt een grote groep zou worden ). Dat kun je inderdaad ervaren als hypocriet of met alle winden meewaaien, maar ik denk dat je daarmee toch veel PvdA'ers tekort doet. Het is altijd dom om niet over je eigen beslissingen en richting na te denken. Als je dat doet ben je net een soort Bush.

En los hiervan, wat mij sowieso tever gaat is roepen dat mensen als Cohen en andere PvdA'ers 'Van Gogh liever dood dan levend' zouden zien. Mensen die dat zeggen, bewijzen daarmee dat ze het inlevingsvermogen hebben waar een autist zich nog voor zou schamen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-11-2004 @ 11:20 :
Ze hebben inderdaad niet zo'n sterke visie als SP of de Groep Wilders (die waarschijnlijk als er nu tussentijds verkiezingen gehouden zouden worden wel echt een grote groep zou worden ). Dat kun je inderdaad ervaren als hypocriet of met alle winden meewaaien, maar ik denk dat je daarmee toch veel PvdA'ers tekort doet. Het is altijd dom om niet over je eigen beslissingen en richting na te denken. Als je dat doet ben je net een soort Bush.

En los hiervan, wat mij sowieso tever gaat is roepen dat mensen als Cohen en andere PvdA'ers 'Van Gogh liever dood dan levend' zouden zien. Mensen die dat zeggen, bewijzen daarmee dat ze het inlevingsvermogen hebben waar een autist zich nog voor zou schamen.
Daar moeten ze inderdaad eens over na gaan denken, kletsen naar alle kanten zonder inhoud is geen optie. Ze doen zichzelf vooral tekort met hun onduidelijkheid.

Dat is inderdaad vrij kansloos, maar ach, de rechtse kerk weer
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 10:59
Cheops
Cheops is offline
ok, dood dan levend is wat overdreven..(maar om dan meteen te schelden oogt ook niet van veel intelligentie, en ik ben absoluut niet rechts, maar dat terzijde)

maar wat ik wil zeggen is dat cohen absoluut geen vriend was van van gogh, hij was hem liever kwijt dan rijk(zo beter geformuleerd dan )..
Om dan op de dam te gaan staan samen met zijn fractieleider en te zeuren over vrijheids van meningsuiting en blablabla is natuurlijk hypocriet..elk blind schaap kan zien dat hij het alleen deed om zieltjes te winnen voor zijn partij, om er zonder kleerscheuren vanaf te komen..politiek correct geneuzel en lijkenpikkerij dus..
Oud 06-11-2004, 10:59
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-11-2004 @ 02:05 :
In de Telegraaf stond er dat Wilders eergisteren (1 dag na de moord op Van Gogh) heeft aangekondigt een nieuwe partij te beginnen.
Diezelfde meneer was de dag ervoor nog te geschokt voor een reactie
Vieze profiteur.
Het is al tijden bekend dat er iets stond te gebeuren met Wilders en Spruyt, onzin dus dat je over profiteurs spreekt.
Oud 06-11-2004, 11:03
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
LoeLoe schreef op 06-11-2004 @ 10:49 :
Wat heeft het dan voor zin om op hem te stemmen als hij verder totaal geen plannen heeft om andere dingen in Nederland te verbeteren? Denk aan de zorg of het onderwijs bijvoorbeeld.

Als hij alleen maar staat voor het bestrijden van extreminisme, schenkt hij niet of nauwelijks aandacht aan de andere 'problemen' die er nu in Nederland zijn.

Dan lopen we daar weer op vast na een tijdje als we nu met zijn allen massaal op Wilders gaan stemmen.
Hij heeft ook een aantal plannen uitgewerkt op justitieel gebied en infrastructuur dacht ik maar niet op alles zoals jij zegt maar ik ga er ook niet van uit dat hij met zijn partij een kamer meerderheid zal behalen dus die punten die bij hem niet aan bod komen kunnen bij een andere partij weer wel aan bod komen en zo kom je er als coalitie toch uit lijkt mij.
Oud 06-11-2004, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 06-11-2004 @ 11:59 :
(...)

maar wat ik wil zeggen is dat cohen absoluut geen vriend was van van gogh, hij was hem liever kwijt dan rijk(zo beter geformuleerd dan ).. Om dan op de dam te gaan staan samen met zijn fractieleider en te zeuren over vrijheids van meningsuiting en blablabla is natuurlijk hypocriet..elk blind schaap kan zien dat hij het alleen deed om zieltjes te winnen voor zijn partij, om er zonder kleerscheuren vanaf te komen..politiek correct geneuzel en lijkenpikkerij dus..
Doe toch niet zo dom, vent. Cohen is burgemeester van Amsterdam. Die moet gewoon een toespraak houden voor de inwoners van zijn stad, als er in die stad iets schokkends is gebeurd. Dat heeft niks met zieltjes winnen te maken. Als Cohen niet was komen opdagen was de hel pas echt losgebroken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 11:19
Machiavelli
Machiavelli is offline
Dat kan. Is er al een naam bekend?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 11:22
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 06-11-2004 @ 12:19 :
Spruytpartij,

klinkt gaaf.
Oud 06-11-2004, 11:26
Verwijderd
Groep Wilders op zeven zetels in peiling

Uitgegeven: 6 november 2004 09:39

AMSTERDAM - Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, haalde de eenmanspartij van voormalig VVD-Kamerlid Geert Wilders zeven zetels. Dat blijkt uit de politieke barometer van enquêtebureau Interview/NSS, vrijdagavond uitgezonden in televisieprogramma Nova. Wilders maakte donderdag bekend een nieuwe rechtse partij te beginnen met Bart-Jan Spruyt, voorman van de conservatieve Edmund Burke Stichting.

Tijdens dezelfde uitzending van Nova vrijdag maakte LPF-Kamerlid Hilbrand Nawijn bekend ook 'nieuwe politieke plannen' te hebben. Hij ontkent noch bevestigt dat hij een nieuwe politieke partij wil oprichten. Zijn eigen Lijst Pim Fortuyn zakte in de politieke barometer naar twee Kamerzetels. De LPF bezit er op dit moment acht.

De coalitiepartijen CDA, VVD en D66 hebben in totaal 57 Kamerzetels, waarmee er geen meerderheid zou zijn voor de regering.

-------------

Valt me nog best tegen eigenlijk, er stond me iets van bij dat Maurice de Hond en NIPO een tijdje terug ook een poll hadden gehouden, en dat daaruit kwam dat Wilders 20 resp. 13 zetels zou krijgen?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 11:29
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-11-2004 @ 12:26 :
Groep Wilders op zeven zetels in peiling

Uitgegeven: 6 november 2004 09:39

AMSTERDAM - Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, haalde de eenmanspartij van voormalig VVD-Kamerlid Geert Wilders zeven zetels. Dat blijkt uit de politieke barometer van enquêtebureau Interview/NSS, vrijdagavond uitgezonden in televisieprogramma Nova. Wilders maakte donderdag bekend een nieuwe rechtse partij te beginnen met Bart-Jan Spruyt, voorman van de conservatieve Edmund Burke Stichting.

Tijdens dezelfde uitzending van Nova vrijdag maakte LPF-Kamerlid Hilbrand Nawijn bekend ook 'nieuwe politieke plannen' te hebben. Hij ontkent noch bevestigt dat hij een nieuwe politieke partij wil oprichten. Zijn eigen Lijst Pim Fortuyn zakte in de politieke barometer naar twee Kamerzetels. De LPF bezit er op dit moment acht.

De coalitiepartijen CDA, VVD en D66 hebben in totaal 57 Kamerzetels, waarmee er geen meerderheid zou zijn voor de regering.

-------------

Valt me nog best tegen eigenlijk, er stond me iets van bij dat Maurice de Hond en NIPO een tijdje terug ook een poll hadden gehouden, en dat daaruit kwam dat Wilders 20 resp. 13 zetels zou krijgen?
Dat viel me ook op, groep wilders heeft in zijn eentje al hogere peilingen gehad.
Oud 06-11-2004, 11:30
Verwijderd
God, Allah of wie dan ook verhoede dat dit kabinet nu valt. Alles wat er nog ontbreekt is ook nog totale politieke chaos.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 11:31
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-11-2004 @ 12:30 :
God, Allah of wie dan ook verhoede dat dit kabinet nu valt. Alles wat er nog ontbreekt is ook nog totale politieke chaos.
Volgens mij is er toch wel grote kans dat Donner of Remkes moet opstappen.
Oud 06-11-2004, 11:49
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Straks breekt er een communistische revolutie uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2004, 12:00
matti
matti is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 06-11-2004 @ 11:32 :
Daar moeten ze inderdaad eens over na gaan denken, kletsen naar alle kanten zonder inhoud is geen optie. Ze doen zichzelf vooral tekort met hun onduidelijkheid.
Toch doet de Pvda het verkiezing na verkiezing het beter dan de SP . Je kunt ook wel een hele duidelijke visie hebben maar de praktijk wijst uit dat je die meestal toch maar gedeeltelijk kunt doorvoeren als je in het kabinet zit. Je moet altijd bereid zijn tot compromissen en per situatie kijken wat het beste voor nederland is (met natuurlijk de partij visie in je achterhoofd ). Een niet al te nadrukkelijke visie komt dan wel goed uit, anders zijn de kiezers misschien wel teleurgesteld als je uiteindelijk maar heel weinig van de nadrukkelijk gestelde visie terecht brengt. Daarnaast spreek je een breder publiek aan als je een niet al te nadrukkelijke visie hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
matti schreef op 06-11-2004 @ 13:00 :
Toch doet de Pvda het verkiezing na verkiezing het beter dan de SP . Je kunt ook wel een hele duidelijke visie hebben maar de praktijk wijst uit dat je die meestal toch maar gedeeltelijk kunt doorvoeren als je in het kabinet zit. Je moet altijd bereid zijn tot compromissen en per situatie kijken wat het beste voor nederland is (met natuurlijk de partij visie in je achterhoofd ). Een niet al te nadrukkelijke visie komt dan wel goed uit, anders zijn de kiezers misschien wel teleurgesteld als je uiteindelijk maar heel weinig van de nadrukkelijk gestelde visie terecht brengt. Daarnaast spreek je een breder publiek aan als je een niet al te nadrukkelijke visie hebt.
Toch is het zo dat de PvdA vooral stemmen trekt omdat de mensen het CDA niet mogen en de SP enGL te links vinden. PvdA profiteerd daar gewoon lekker van.
Natuurlijk kun je een visie maar gedeeltelijk doorvoeren omdat je afhankelijk bent van anderen, maar daarin zie ik geen argument om er maar gelijk geen op na te houden
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:39
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Tegenover deze nieuwe partij neem ik een afwachtende houding aan.

Hoogstwaarschijnlijk krijgt deze partij een sterk racistisch tintje. We hebben 60 jaar geleden kunnen zien waar zulke partijen toe kunnen leiden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:47
matti
matti is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 06-11-2004 @ 13:12 :
Toch is het zo dat de PvdA vooral stemmen trekt omdat de mensen het CDA niet mogen en de SP enGL te links vinden. PvdA profiteerd daar gewoon lekker van.
Natuurlijk kun je een visie maar gedeeltelijk doorvoeren omdat je afhankelijk bent van anderen, maar daarin zie ik geen argument om er maar gelijk geen op na te houden
stemmen zijn stemmen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 12:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Kabinet Geert-I:

Minister-President: Geert Wilders.
Vice-premier en Minister van Binnenlandse Zaken: Ayaan Hirsi Ali.
Minister van Defensie: Mat Herben.
Minister van Economische Zaken: Hilbrand Nawijn.

Ja, dat MOET ik zien.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 06-11-2004 @ 13:39 :
(...)

Hoogstwaarschijnlijk krijgt deze partij een sterk racistisch tintje. We hebben 60 jaar geleden kunnen zien waar zulke partijen toe kunnen leiden.
cue godwin
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:18
Raven
Raven is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 06-11-2004 @ 13:54 :
Kabinet Geert-I:

Minister-President: Geert Wilders.
Vice-premier en Minister van Binnenlandse Zaken: Ayaan Hirsi Ali.
Minister van Defensie: Mat Herben.
Minister van Economische Zaken: Hilbrand Nawijn.

Ja, dat MOET ik zien.
minister van milieu: Femke halsema
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Raven schreef op 06-11-2004 @ 14:18 :
minister van milieu: Femke halsema
Weinig kans als Geert Wilders premier is.

Ik meen me te herinneren dat mw. Halsema in een andere politieke richting zit. Met Wilders als premier heb je meer kans dat hij een Shell-topman uitnodigt om Minister van Milieu (ofwel: Landbouw, Natuur en Visserij) te worden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:38
Chrizzle
Chrizzle is offline
Ja maar, dat haaaaaaaar!

Dat zou toch genoeg reden moeten zijn voor elk weldenkend mens om niet op die man te stemmen. Ik stem voor een wijziging in de grondwet om zulke kapsels te verbieden.

Tegen de tijd dat de volgende verkiezingen eraan komen is iedereen hem alweer vergeten, hmmhmm.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 18:10
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-11-2004 @ 12:10 :
Doe toch niet zo dom, vent. Cohen is burgemeester van Amsterdam. Die moet gewoon een toespraak houden voor de inwoners van zijn stad, als er in die stad iets schokkends is gebeurd. Dat heeft niks met zieltjes winnen te maken. Als Cohen niet was komen opdagen was de hel pas echt losgebroken.
De hel losgebroken? dat zal wel meevallen..
het is nog steeds hypocriet..En Wouter Bos had er nog steeds niks te zoeken..
Oud 06-11-2004, 20:58
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 06-11-2004 @ 12:19 :
Nee, maar ik ben er wel
Oud 06-11-2004, 21:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Cheops schreef op 06-11-2004 @ 10:10 :
Politieke vijandigheid betekent niet dat je "tegenstander" geen laatste afscheid verdient. Als iemand in mijn naaste omgeving zou sterven, zelf al mocht ik hem of haar niet, zou ik toch ook een soort laatste eer bewijzen?
Oud 07-11-2004, 04:45
Jabotinsky
Jabotinsky is offline
Wilder for prez!
Oud 07-11-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 06-11-2004 @ 19:10 :
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, natuurlijk. Als iemand vermoord is mogen zijn politieke opponenten hem niet de laatste eer bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 06-11-2004 @ 13:39 :
wat is het toch simpel om elke politieke tegenstand onder het kopje "racistisch" te plaatsen en daarna al hun aanhangers voor racist uit te maken.

persoonlijk vind ik dat een domme vergelijking, dan kan ik de SP wel gaan vergelijken met de sovjetpartij in Rusland, en dan zeggen dat we met Stalin hebben gezien waar het toe zal leiden.

Als je geen argumenten hebt, wees dan gewoon stil, bespaar ons verdraaide vergelijkingen.
Oud 07-11-2004, 12:30
Verwijderd
Je kunt moeilijk ontkennen dat de Groep Wilders een 'one-issue' partij is. Het is zoals Van Agt vanmorgen zei een reactionaire partij met maar één doel, namelijk zich pal stellen tegen moslimfundamentalisme. Dat is een nobel doel, alleen niet in een gewone politieke partij op landelijk niveau.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:31
Joostje
Joostje is offline
kudo's voor v. agt
Oud 07-11-2004, 12:33
Verwijderd
Ja, Balkenende werd even goed geflamed
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:37
PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2004 @ 13:30 :
Je kunt moeilijk ontkennen dat de Groep Wilders een 'one-issue' partij is.
Wel nu, ik ontken het. Het feit dat Wilders nog geen partijprogramma heeft, wilt nog niet zeggen dat hij alleen een mening heeft ten aanzien van de multiculturele samenleving in het algemeen en de (politieke) Islam in het bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:39
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2004 @ 13:30 :
Je kunt moeilijk ontkennen dat de Groep Wilders een 'one-issue' partij is. Het is zoals Van Agt vanmorgen zei een reactionaire partij met maar één doel, namelijk zich pal stellen tegen moslimfundamentalisme. Dat is een nobel doel, alleen niet in een gewone politieke partij op landelijk niveau.
daar kan ik het onmogelijk niet mee eens zijn, behalve het landelijke stuk dan.

alleen is tegen fundamentalisme zijn niet hetzelfde als racistisch zijn, ook is niet uit te sluiten dat deze partij een ontwikkeling doormaakt.

wat zeg ik, als ze in het parlement komen met veel zetels zullen ze wel meer dan een issue moeten behandelen.
Oud 07-11-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 07-11-2004 @ 13:37 :
Wel nu, ik ontken het. Het feit dat Wilders nog geen partijprogramma heeft, wilt nog niet zeggen dat hij alleen een mening heeft ten aanzien van de multiculturele samenleving in het algemeen en de (politieke) Islam in het bijzonder.
Daar lijkt het tot nu toe wel op en ik vul liever niet zijn gedachten voor hem in. Als hij een alomvattend partijprogramma heeft opgesteld dan hoor ik dat graag. Tot die tijd blijft hij een one-issue partij.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:52
boer
boer is offline
volgens opiniepeilingen staat wilders op 17 zetels. Met andere woorden, er wonen heel veel domme mensenin nederland.
Oud 07-11-2004, 13:03
PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2004 @ 13:39 :
Daar lijkt het tot nu toe wel op en ik vul liever niet zijn gedachten voor hem in. Als hij een alomvattend partijprogramma heeft opgesteld dan hoor ik dat graag. Tot die tijd blijft hij een one-issue partij.
Geert Wilders zal samen met Bart Jan Spruyt een nieuwe politieke partij oprichten. Bart Jan Spruyt is voorzitter van de Edmund Burke Stichting. Deze stichting publiceerde eerder het Conservatief Manifest. Ik denk dat Wilders een partijprogramma zal schrijven waarin zowel het liberalisme als het conservatisme een basis vormen.

Tot slot post ik hierbij een link naar het Conservatief Manifest: http://www.burkestichting.nl/content...fletcrisis.pdf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten