Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh, het verschil is denk ik voornamelijk de rauwheid en waar het vandaan kwam. Destijds kwamen een hoop hiphoppers (en hun crews) uit de ghetto, hadden nauwelijks geld en hebben gewoon echt geknokt met hun teksten om er wat van te maken. Daardoor klonk het vaak hard/boos maar zat er daadwerkelijk kracht achter omdat veel dingen die zij verkondigde ook echt om hun heen gebeurde.
Destijds was het mtv, met dus de eerdergenoemde yo! mtv raps, die dergelijke artiesten aan de man bracht. Sinds dat tegenwoordig niet meer verkoopt worden we dus doodgegooid met artiesten als lil' wayne, usher, kanye west die eigenlijk bar weinig te vertellen hebben. Maargoed, ik voel me een beetje een oude zeikerd. Net zoals mijn oom die maar blijft praten over de goede ouwe tijd van status quo, stones etc. Ik vind het gewoon 'beter klinken' dan het nieuwe werk, ookal wil ik daar niet mee zeggen dat het beter is, het voelt gewoon beter :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
De la soul - Stakes is high
Jurrasic 5 - What's golden Lords of the underground - Chief Rocka KRS-1 - Mc's act like they don't know Waarvan lords trouwens een grote inspiratiebron was voor biggie, wat je ook wel kan terughoren. En uiteraard hoort gangstarr er ook bij. Laatst gewijzigd op 10-01-2009 om 22:01. |
![]() |
|
Smif n Wessun - Bucktown, Dah Shinin was mijn soundtrack in the 90s.
http://www.youtube.com/v/CwQSq5iZdpQ ... Verdomme.overal is youtube links plakken anders. |
![]() |
|
House Of Pain - Shamrocks And Shenanigans
Lordz of Brooklyn - Saturday night fever Deliquent Habits - Feel Good Onyx - Slam Snoop Dogg - Pump pump Blahzay Blahzay - Danger (Pt. 2) Non Phixion - Black Helicopters Jedi Mind Tricks - Blood in blood out Pharoah Monch - Simon Says Beastie Boys - Sure Shot Cypress Hill - Dr Greenthumb Die oude hiphop blijft gewoon vet ![]()
|
![]() |
wat een random topic, ik zie niet wat er zo specifiek 90's aan is -behalve dat ze in de jaren 90 zijn gemaakt blzzz- is het niet meer dan een random opsomrijtje met allerlei verschillende soorten
golden age eind jaren 80 begin jaren 90 hiphop (RED: liefst westcoast) souff central zonnig! - hype williams 1994-1999 flashy vid topic iemand? |
Advertentie |
|
![]() |
|
Funkdoobiest - The Funkiest
http://www.youtube.com/watch?v=LxlhD...eature=related The Funkdoobiest - Wopbabalubop Funkdoobiest - Bow Wow Wow ennu, Check The Rhyme The Beatnuts, Jeru the Damaja, Tha Alkaholiks, Lords of the Underground and Paris 22 feb in melkweg ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nogmaals, het maakt niet uit. Goede hiphop is goede hiphop. En qua westcoast ben ik wel erg tevreden met the game tegenwoordig. Ik moest even door LAX heenkomen maar die jongen kan het allemaal heel best. Game's pain is favoriet van het album, helaas is de kwaliteit van het geluid nogal beperkt: Citaat:
|
![]() |
|
sorry maar mijn computer wil op dit moment niet helemaal meerwerken. maar als je dit stukje koppieerd en plakt bij youtube krijg je het filmpje wat ik hier neer wou zetten. jullie zullen het wel niks vind als ik kijk naar jullie eerdere reactie`s op lil wayne. maar ik vind het wel lekker klinken
![]() dit even kopieren en plakken bij youtube 9MM OFFICIAL VIDEO [NOT SPEAKER] AKON DAVID BANNER Laatst gewijzigd op 21-02-2009 om 21:17. Reden: lukt niet he filmpje erop te zetten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waar ben jij een 'snob' in? Tigerly | 88 | 09-01-2016 23:07 | |
De Kantine |
#532 Bas is Tuig saai Laisve | 500 | 21-02-2009 13:06 | |
Muziek |
Dansavonden Baroeg in JUNI 2007 CO2 | 2 | 31-05-2007 11:36 | |