Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Dan denk ik aan kansarme aandachttrekkende lelijke idioten met low self esteem die naar TMF-rock luisteren en graag optrekken met net zulke kansarme lui, terwijl ze zich allemaal heel bijzonder vinden. Verplicht naar een heropvoedingskamp ermee. 3. Dan denk ik aan sjonnies, anita's, lonsdale, stuitermuziek en xtc. De gemiddelde gabber heeft het intellect van een zwakbegaafd schaap. 4. Ja, ik zit in mijn eigen jeugdcultuur en niemand anders zit bij de club, zo blijft het lekker elitair en kan ik mezelf de hele dag gaaf voelen, omdat ik zo boven de rest verheven ben. 5. Dat vind ik een goeie zaak, want hokjesdenken heerst en het maakt het beledigen van andere lui een stuk eenvoudiger. ![]() Voordat mensen met commentaar komen: JA, ik vind mezelf heel gaaf, cool, stoer, elitair en sexy. Bovendien heb ik een grote piemel, dus dan mag dat.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij gothic: Bedoel je wannabe gothic of daadwerkelijk gothic? Wannabe gothic daar kots ik van, zeker als ze er ook nog bij schreeuwen dat ze alto en zichzelf zijn. Echt gothic vind ik een interessante religie, moet ik me nog maar eens een keertje in verdiepen. De kleding vind ik vrij stoer. Bij gabber, denk ik aan hardcore en longsdale (hoe schrijf je dat?). niet meteen discriminatie, al vind ik trainingspakken en die kapsels niet staan. Kisten met witte veters zijn verschrikkelijk. Als ze op de discriminatie tour zitten moeten ze oprotten. Ik was vroeger een walto, nu tot de conclusie gekomen dat ik zowel geen alto als walto ben. Ik heb het wel eens gevraagd en het antwoorde was een vrije vogel. Vul het zelf maar in, volgens mij heb ik geen vast stijl. Al vertik ik het jurken, rokjes en dat soort ongein te dragen. Ik vind het vrij irri dat iedereen in een hokje moet, maar de meerderheid maakt het er naar. Als je je als doos kleed en voornamelijk GEDRAAGD, dan vind ik dat je niet moet zeiken. Door vooroordelen in het verkeerde hokje geplaatst te worden vind ik vrij kut, maar ze doen maar. Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 13:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik probeer al 'n kwartier uit te vogelen of 't nu een man, vrouw of hermafrodiet is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet er idd het fijne niet bepaald van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jeugdculturen gezocht voor PWS jeugdculturen | 3 | 20-10-2011 13:16 | |
De Kantine |
De Definitie Van De Alto Ari | 103 | 20-01-2007 13:07 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete jeugdcultuur RockFaiirY | 11 | 19-06-2006 13:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taalverloedering Porcelain | 143 | 26-06-2005 16:03 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[Geschiedenis] Werkstuk over onderwerp tussen 1900-2000 Barcawinner | 10 | 26-04-2004 17:49 | |
Lifestyle |
Allochtone jongeren, welke jeugdcultuur? Anti-Schaap | 36 | 27-04-2003 14:46 |