Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 11:30
Moonwalker_70
Moonwalker_70 is offline
Heb van de week voor het eerst dit gedaan en moet zeggen dat het voor mij wel leuk was. Mijn vriendin vond het iets minder, maar wilde het wel doen voor mij....

Wie doet dit nog meer en wat vinden jullie ervan?
Oud 31-01-2007, 11:32
Vip3r
Vip3r is offline
Stop je dan je hoofd in haar doos, of wat moet ik me erbij voorstellen?
Oud 31-01-2007, 11:38
Moonwalker_70
Moonwalker_70 is offline
hahaha..... nee niet helemaal...

Je n..kt de mond (soort deepthroath).... jij bepaalt hoe je het doet en hoe ver....
Oud 31-01-2007, 11:43
Verwijderd
Is het dan niet gewoon een overdreven vorm van pijpen ofzo?
Oud 31-01-2007, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 31-01-2007 @ 12:43 :
Is het dan niet gewoon een overdreven vorm van pijpen ofzo?
ja zoiets, zij houdt dr hoofd stil en hij neukt haar mond zeg maar.

Niet echt mijn ding, als hij een beetje mee beweegt vind ik het leuk, maar ik bepaal toch echt zelf hoe ver ie er in mag, anders ga ik bijten hoor.
Oud 31-01-2007, 11:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ave schreef op 31-01-2007 @ 12:46 :
ja zoiets, zij houdt dr hoofd stil en hij neukt haar mond zeg maar.

Niet echt mijn ding, als hij een beetje mee beweegt vind ik het leuk, maar ik bepaal toch echt zelf hoe ver ie er in mag, anders ga ik bijten hoor.
Alsof bijten erg is ;x.

En met m'n ex deed ik het wel ja, kan erg leuk zijn, maar je moet elkaar wel erg vertrouwen en niet te bang zijn dat je d'r pijn doet.
Oud 31-01-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-01-2007 @ 12:55 :
Alsof bijten erg is ;x.

En met m'n ex deed ik het wel ja, kan erg leuk zijn, maar je moet elkaar wel erg vertrouwen en niet te bang zijn dat je d'r pijn doet.
hard bijten schijnt niet erg prettig te zijn.

er is wel een verschil tussen dat hij mee beweegt of dat hij haar hoofd stil houdt en m er zo hard mogelijk in ramt. Iets er tussen in kan ook nog wel, maar wat NyteWolf zegt, daar is wel vertrouwen voor nodig.
Oud 31-01-2007, 12:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Moonwalker_70 schreef op 31-01-2007 @ 12:38 :
hahaha..... nee niet helemaal...

Je n..kt de mond (soort deepthroath).... jij bepaalt hoe je het doet en hoe ver....
Je n..kt de mond? Op welk Disneyforum denk jij te zitten, rekel? Het ding heet seksualiteit en het topic heet Face Fucking, dus die zelfcensuur lijkt me niet echt toepasselijk. Jezus.

Verder lijkt het me kut, sowieso zou ik geen seks willen waarvan de partner zegt het niet leuk te vinden maar het 'voor mij' te doen.
Oud 31-01-2007, 12:20
Moonwalker_70
Moonwalker_70 is offline
Geloof niet dat deze rekel had gezegt dat ze het niet leuk vond toch, Sapje ??

Ze vond het MINDER.

Maar bedankt voor je wijze woorden, zal deze topic tevens in het disney forum plaatsen
Oud 31-01-2007, 13:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ave schreef op 31-01-2007 @ 13:04 :
hard bijten schijnt niet erg prettig te zijn.

er is wel een verschil tussen dat hij mee beweegt of dat hij haar hoofd stil houdt en m er zo hard mogelijk in ramt. Iets er tussen in kan ook nog wel, maar wat NyteWolf zegt, daar is wel vertrouwen voor nodig.
Daarover verschillen ook de meningen .

Oh en bij m'n ex ging het flink hard af en toe hoor, maar ja, zij vond dat leuk ^_^.
Oud 31-01-2007, 13:36
Uice
Uice is offline
Citaat:
Moonwalker_70 schreef op 31-01-2007 @ 13:20 :
Geloof niet dat deze rekel had gezegt dat ze het niet leuk vond toch, Sapje ??

Ze vond het MINDER.
Je zei dat ze het voor jou deed. Je moet geen seks hebben puur voor de ander.
Oud 31-01-2007, 13:53
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Juice schreef op 31-01-2007 @ 13:13 :
Je n..kt de mond? Op welk Disneyforum denk jij te zitten, rekel? Het ding heet seksualiteit en het topic heet Face Fucking, dus die zelfcensuur lijkt me niet echt toepasselijk. Jezus.
Oud 31-01-2007, 14:28
juno
juno is offline
Wij noemen dat mondneuken, en we doen het wel eens ja. Ik vind het niet vervelend hoor. Wel makkelijk eigenlijk.
Oud 31-01-2007, 14:29
Moonwalker_70
Moonwalker_70 is offline
Hmm..... is de basis van een relatie niet het geven en nemen?

Ik vind ook niet altijd alles leuk, maar doe het toch voor haar.
Oud 31-01-2007, 14:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Moonwalker_70 schreef op 31-01-2007 @ 15:29 :

Joh, ga toch weg en leer vrouwen kennen. Met 'iets minder' wordt over het algemeen toch echt 'Fuck, jij bent gek' bedoelt. Als mijn partner iets doet puur voor mij, dan hoeft het van mij niet eens meer... weetje waarom? Omdat ik het (en velen anderen met mij) alleen maar leuk vind als we het beiden een grandioos idee vinden.

Ik heb er trouwens geen problemen mee, maar ik houd nog altijd de controle; Als mij iets niet aan staat is dat heel sneu voor zijn kleine vriend, maar mijn tanden doen nog altijd wonderen.
Oud 31-01-2007, 15:12
Nona
Nona is offline
Citaat:

Ja handig. Zo kweek je dus negatieve associaties met seks. Maak dat haar nog een paar keer wijs en haar volgende vriend (want een relatie op basis van jouw uitspraken kan nooit lang duren) komt je tevens in elkaar meppen vanwege de weinig respectvolle manier waarop jij met haar om bent gegaan. Tenminste, dat hoop ik. Want een meisje dat dit soort uitspraken voor waar aanneemt kan nooit stevig in haar schoenen staan en jij maakt daar misbruik van.

Verder hoef ik er zelf ook niets van te weten.
Oud 31-01-2007, 16:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, hoezo?
Oud 31-01-2007, 16:48
Moonwalker_70
Moonwalker_70 is offline
Dat een relatie veelal een kwestie van geven en nemen is om het tot een succes te maken is niets nieuws.

Dit is een uitspraak van jou HvJ gedaan op 09-01-2007. Geloof dat de topic was: Geven en nemen in je relatie?

Ben je het hier ineens niet meer mee eens??
Oud 31-01-2007, 16:56
Luki
Luki is offline
Pff my ex bitch zei altijd dat dat juist niet zo was ma dat zei ze alleen maar omdat ik moest geven en zij dan nàm.. Maja.. Zoals wel meer dingen kan ook deze uitspraak gewoon hàlf waar zijn Er zit een geven-nemen element in een relatie als je t mij vraagt.

-OT-, ja is wel chill, ma lijkt me minder voor die meisje.. Ma as ze het wil doen, knock yourself out!
Oud 31-01-2007, 17:01
Verwijderd
ex bitch
die meisje

Oud 31-01-2007, 17:02
Luki
Luki is offline
jupp.. Ik heb respect voor het vrouwelijke geslacht, behalve voor mijn exx bitch
Oud 31-01-2007, 19:01
Gwynethh
Gwynethh is offline
Is zeker geil en mijn vriendin vindt het leuk om te doen. Uiteraard niet TE diep en met een grijntje respect.
Oud 31-01-2007, 19:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Luki schreef op 31-01-2007 @ 18:02 :
jupp.. Ik heb respect voor het vrouwelijke geslacht, behalve voor mijn exx bitch
Grow up, gast. Je klinkt als een 14 jarige vmbo'er van het laagste niveau.

Ik heb het nog nooit gedaan en het lijkt me ook niets. Het klinkt veel te denigrerend en daar hou ik sowieso niet zo van.
Oud 31-01-2007, 19:19
Verwijderd
Nog nooit gedaan.. misschieni s het wel leuk, maar lijkt me toch wel denigrerend voor haar. Denk wel dat je erg goede afspraken moet maken over hoe diep en dat het niet te ruig is.
Oud 31-01-2007, 20:06
juno
juno is offline
Wat nou denigrerend? Gewoon opwindend. En het scheelt bij haar echt nekklachten hoor.
Oud 31-01-2007, 20:08
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 31-01-2007 @ 20:19 :
Nog nooit gedaan.. misschieni s het wel leuk, maar lijkt me toch wel denigrerend voor haar. Denk wel dat je erg goede afspraken moet maken over hoe diep en dat het niet te ruig is.
Zolang je er zo over praat is het niet jouw ding ;x.
Oud 31-01-2007, 20:27
Verwijderd
haha, nou ja, ik wil het best wel eens proberen..
denk alleen eerder dat mn vriendin er wat minder blij tegen aan kijkt. mij lijkt het wel leuk
Oud 31-01-2007, 20:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Moonwalker_70 schreef op 31-01-2007 @ 17:48 :
Dat een relatie veelal een kwestie van geven en nemen is om het tot een succes te maken is niets nieuws.

Dit is een uitspraak van jou HvJ gedaan op 09-01-2007. Geloof dat de topic was: Geven en nemen in je relatie?

Ben je het hier ineens niet meer mee eens??
Geloof mij nou maar, als ik zeg dat een relatie met opmerkingen zoals die van jou, NOOIT een succes zal worden.
Komt nog eens bij dat een relatie inderdaad veelal een kwestie van geven en nemen is, maar wel wanneer beide partijen hier (enthousiast) mee in stemmen. Voor mij persoonlijk zou 'minder' als reactie van mijn vriend op 1 van mijn ideen, al reden genoeg zijn om het nog eens te heroverwegen en erover te praten. Tot uitvoering brengen op dat moment? No way. Zelfs al zouden we een poging doen en ik merk op dat hij het alsnog 'iets minder' vindt, dan is het gewoon einde verhaal, hoe groot mijn pret ook moge zijn op dat moment (Hoewel ik geen pret kan hebben, als mijn vriend dat niet heeft).

edit: Af en toe eens iets proberen, ookal lijkt het je niet echt wat, lijkt mij persoonlijk geen enkel probleem. Maargoed zie bovenstaande... Zolang maar niet verwacht word dat je het probeert, dan zal het wel loslopen.

Laatst gewijzigd op 31-01-2007 om 20:41.
Oud 31-01-2007, 20:36
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-01-2007 @ 20:06 :
Grow up, gast. Je klinkt als een 14 jarige vmbo'er van het laagste niveau.

Ik heb het nog nooit gedaan en het lijkt me ook niets. Het klinkt veel te denigrerend en daar hou ik sowieso niet zo van.
Over denigrerend gesproken, in elk topic associeer jij een vmbo'er met iemand die dom is of de grammatica slecht beheerst. Ik zou zeggen; wordt zelf volwassen met die kortzichtigheid van je
Oud 31-01-2007, 20:39
juno
juno is offline
Ik heb ook niet bepaald een hoge pet op van de grammaticale vaardigheden van VMBO-ers.
Oud 31-01-2007, 20:45
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
juno schreef op 31-01-2007 @ 21:39 :
Ik heb ook niet bepaald een hoge pet op van de grammaticale vaardigheden van VMBO-ers.
Ik ook niet, maar in de meeste topics is het totaal niet relevant dit elke keer weer te herhalen. Bovendien is zij zelf zo dom te denken dat face fucking per definitie denigrerend is, of dit zo vermoedt, en zij als WO-er zou toch wel beter moeten weten.

Dus ontopic, ja geil, alleen niet nadat ik net heb gegeten
Oud 31-01-2007, 20:59
Luki
Luki is offline
Ja ik heb VMBO-k gedaan, en met mijn nederlands is niets mis. En net zoals ik mij uitdruk is 'face fucking' slechts een uitdrukking, en is het de aard ervan wat denigrerend zou zijn of niet, als we even wijsneuzerig gaan doen..

Citaat:
Start een clubje
Oud 31-01-2007, 21:03
Luki
Luki is offline
Bovendien, Chloe Siere je mag wel een VWO nerd zijn maar je mag er wel wezen meid
Oud 31-01-2007, 21:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 31-01-2007 @ 21:45 :
Ik ook niet, maar in de meeste topics is het totaal niet relevant dit elke keer weer te herhalen. Bovendien is zij zelf zo dom te denken dat face fucking per definitie denigrerend is, of dit zo vermoedt, en zij als WO-er zou toch wel beter moeten weten.
Haha. Ontzettende domme post.
Oud 31-01-2007, 21:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Luki schreef op 31-01-2007 @ 22:03 :
Bovendien, Chloe Siere je mag wel een VWO nerd zijn maar je mag er wel wezen meid
Oud 31-01-2007, 21:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Luki schreef op 31-01-2007 @ 22:03 :
Hahaha jezus.

Trouwens, VWO'ers zijn sowieso over het algemeen knapper.
Oud 31-01-2007, 21:21
Verwijderd
Boobs & Brains, wat wil je nog meer

Nee, maar wat heeft je opleiding daar nou uberhaupt mee te maken..
Ik geloof trouwens dat slecht spellen tegenwoordig van alle niveaus is, dus in dat opzicht
Oud 31-01-2007, 21:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja, en nu kappen we dus weer even met ouwehoeren over het opleidingsniveau en reageren we gewoon weer ontopic. Dankje!
Oud 01-02-2007, 01:22
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-01-2007 @ 12:55 :

kan erg leuk zijn, maar je moet elkaar wel erg vertrouwen en niet te bang zijn dat je d'r pijn doet.
Oud 01-02-2007, 12:39
Luki
Luki is offline
Hoezo niet bang zijn dat het haar pijn doet.. Is dat niet het geval dan?
Oud 01-02-2007, 12:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-01-2007 @ 22:09 :
Goed gemotiveerde post.

On-topic @ Luki: Nah, niet tot nauwelijks. En dat hoort er gewoon bij als je dit gaat/wil doen.
Oud 01-02-2007, 12:53
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik kijk nu al uit naar het topic waarin wordt gevraagd of mannen het fijn vinden om ge-facefuckt te worden door de vriendin met een voorbind dildo.

Face fucking lijkt me nogal zijn doel voorbij te schieten. Het is nogal populair op het internet volgens mij, maar dan heb je ook altijd mensen die het na gaan doen natuurlijk.
Oud 01-02-2007, 13:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Zelf zachtjes (mee)bewegen is ok, maar daar blijft het bij.
Oud 01-02-2007, 13:53
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-01-2007 @ 22:09 :
Ik ben wel benieuwd naar een inhoudelijk weerwoord.

OT: lijkt me net zo oncharmant als onprettig.
Oud 01-02-2007, 14:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Electriq schreef op 01-02-2007 @ 14:53 :
Ik ben wel benieuwd naar een inhoudelijk weerwoord.
OMG, echt waar? Ik zei niet dat ik vind dat face fucking per definitie denigrerend is. Ik zei dat het me denigrerend lijkt en dat is alles behalve een domme reactie. Dat is hoe ik denk dat ik het zou ervaren aangezien ik al snel dat gevoel ervaar. Verder zie ik niet in wat mijn opleidingsniveau met mijn houding tegenover face fucking te maken heeft. Lijkt me totaal irrelevant. Verder haalt ze er dingen bij die totaal niet met mijn eerdere opmerking te maken hebben en trekt ze conclusies die helemaal niet te trekken zijn uit mijn woorden.

Jullie vragen hier zelf om he?
Oud 01-02-2007, 14:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 01-02-2007 @ 13:43 :
Goed gemotiveerde post.
Botvier je frustratie jegens mij op iets anders alsjeblieft.
Oud 01-02-2007, 14:40
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-02-2007 @ 15:14 :
OMG, echt waar? Ik zei niet dat ik vind dat face fucking per definitie denigrerend is. Ik zei dat het me denigrerend lijkt en dat is alles behalve een domme reactie. Dat is hoe ik denk dat ik het zou ervaren aangezien ik al snel dat gevoel ervaar. Verder zie ik niet in wat mijn opleidingsniveau met mijn houding tegenover face fucking te maken heeft. Lijkt me totaal irrelevant. Verder haalt ze er dingen bij die totaal niet met mijn eerdere opmerking te maken hebben en trekt ze conclusies die helemaal niet te trekken zijn uit mijn woorden.

Jullie vragen hier zelf om he?
Beter hou je je tenen binnenboord. Je opmerking was gewoon denigrerend ten opzichte van VMBO'ers in het algemeen.
Oud 01-02-2007, 14:42
Verwijderd
Voel de liefde in dit topic
Oud 01-02-2007, 14:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Electriq schreef op 01-02-2007 @ 15:40 :
Beter hou je je tenen binnenboord. Je opmerking was gewoon denigrerend ten opzichte van VMBO'ers in het algemeen.
Ik zie geen verband met jouw eerdere opmerking en mijn reactie daarop en het bovenstaande.
Oud 01-02-2007, 14:45
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-02-2007 @ 15:45 :
Ik zie geen verband met jouw eerdere opmerking en mijn reactie daarop en het bovenstaande.
Dan hoef je me toch ook niet te quoten

Regels voor berichten