Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ga er maar vanuit dat je voor je verjaardag nog bericht krijgt van Azivo. Je oude polis komt dan immers ten einde, dus er moet iets gebeuren. Vaak stelt je verzekeraar voor om een polis, vergelijkbaar met wat je nu hebt, te nemen. Hiervoor hoef je dan weinig te doen.
Als ik het goed heb, staat het je met je achttiende verjaardag echter vrij om tussentijds van verzekeraar te wisselen: jij mag Azivo verlaten en ergens anders een verzekering nemen. (dit mag normaal gesproken alleen per 1 januari, maar je achttiende is een uitzonderingsmoment). Ook mag je bij Azivo natuurlijk een andere aanvullende verzekering nemen. Laat je - bij wie je dan ook terecht komt - goed informeren over de verschillende polissen en mogelijkheden. Echter: sommige verzekeraars schijnen nogal moeilijk te kunnen doen over het uitschrijven. Ze willen immers geen klant kwijt. Let dus goed op wat Azivo je vertelt, en wat de wettelijke mogelijkheden zijn. (Ik ken Azivo niet, dus die wil ik hier nergens van beschuldigen.) Toeslag moet je helemaal zelf aanvragen. Kijk op www.toeslagen.nl voor info en aanvraagdetails
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Reisverzekering vs zorgverzekering Fosca | 6 | 12-06-2013 09:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Collectieve Zorgverzekering Verwijderd | 6 | 22-02-2010 14:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
zorgverzekeringen Evolution | 2 | 21-01-2010 11:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Overstappen zorgverzekering Lyne | 9 | 30-11-2006 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Alternatieve geneesmiddelen + zorgverzekering Lorelei | 7 | 02-11-2006 14:35 | |
Werk, Geld & Recht |
De Nieuwe zorgverzekering. Hydrogen | 60 | 12-11-2005 00:28 |