![]() |
|
Ik heb genoeg ideeen, maar het beste kan je toch even naar een arts gaan. Maar zoals eerder gezegd: het kan ook gewoon bloed zijn wat van uit je neusholte je keelholte in loopt. Maar dat moet de arts maar even uitzoeken.
|
Dank jullie
![]() Het is natuurlijk vrij logisch, maar ik schrok er behoorlijk van, vandaar een topic. Ik ben trouwens niet te lui geweest om de dokter te bellen. De eerste dag wou ik liever aankijken of het gebleven was, want als het 1 keer gebeurt hoef ik niet naar de dokter. Vandaag was ik helaas door mijn wekker heen geslapen, en na half 11 mag je geen afspraken meer maken. Dat is uiteindleijk toch nog gelukt, met veel moeite. Ik ging even bij het ziekenhuis (ik kwam er langs en op aandringen van mijn vriend) vragen of het tot maandag kon wachten, en zij zeiden dat ik ook nu onderzocht kon worden. Dus zo raar keken ze niet. Maar het was dan ook alleen een vraag of het slim was om te wachten. Ik heb overigens geen bloedneus gehad en ik ben niet verkouden. Maar we gaan het morgen, hopelijk, zien ![]()
|
De huisarts zei dat het waarschijnlijk niks was
![]() Toch goed dat ik naar de dokter ben gegaan, want ik heb vannacht vrij weinig geslapen omdat ik me toch wel zorgen maakte. En nu wachten tot maandag.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #25 TopDrop | 499 | 23-09-2007 21:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed ophoesten, spugen, etc. Doodle! | 21 | 30-01-2007 17:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloed hoesten. pollewop | 59 | 18-05-2005 21:03 | |
Lichaam & Gezondheid |