Advertentie | |
|
![]() |
|
Informatie uit deze post is nog aardig actueel, hierin staan al wat tips en voorbeelden waar je naar moet kijken.
|
een kast van 190? voor de koeling? niet echt nodig, koop gewoon een kast die van een A merk is en die er goed uitziet voor jou, en dan kijk je ook hoeveel fans hij heeft.
hier een leuk voorbeeldje misschien? Core I7 1TB Harde schijf 6GB RAM @ 1600Mhz 285GTX 1GB OverClock Mooie goede kast (al heb ik er geen ervaring mee je moet zelf misschien maar andere kijken, de Antec 900/1200?) 850W A-merk voeding net ietsje te duur eigenlijk ![]() ![]() EDIT: link fix
|
Verwijderd
|
Het liefste een lokale computerboer want, makkelijk ophalen
![]() Maar over het algemeen maakt het niet zoveel uit. Webshop is over het algemeen makkelijk lijkt me, omdat de webshop dan de parts bestelt neem ik aan? En bij een lokale computerboer zal ik het vast allemaal zelf moeten zoeken, en ik ben lui. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/wi...[192772]=1 Dan zetten ze het gewoon voor je in elkaar en sturen ze het naar je op. Je kunt ook daarmee naar een lokale computerboer gaan en vragen of die zoiets voor je in elkaar kan zetten.
|
In Rotterdam weet ik het niet, maar vlakbij (in Bergschenhoek) heb je Informatique, dat is een prima zaak die ook PC's op maat bouwen met 2 jaar garantie.
|
|