Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2009, 19:25
hardcore boy
hardcore boy is offline
ja de titel zegt het al wat nu ik bedoel ik heb er best moeite mee ik bedoel kom op ze zei het pas na 3maanden een daarvoor zij ze hetro te zijn dus heeft ze gelogen wat nu wat moet ik doen mijn gevoelens zijn niet verandert ofzo maar tog mijn manier van hoe ik over haar denk wel
Advertentie
Oud 03-02-2009, 19:38
Qimm
Qimm is offline
wat is het probleem?
Oud 03-02-2009, 20:23
miekmuis
miekmuis is offline
Stel je niet zo aan. Ze is niet ineens een ander persoon geworden. En gezien je reactie begrijp ik best dat ze het je niet meteen durfde te vertellen. Beetje meer open minded zou geen kwaad kunnen.
Oud 03-02-2009, 20:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat maakt het uit? Ze heeft voor jou gekozen en daar gaat het toch om?
Ze zal heus niet sneller vreemdgaan, wat sommige mensen nog schijnen te denken
Oud 03-02-2009, 20:51
Kitten
Kitten is offline
Biseksuele meisjes vallen op jongens EN meisjes. Dat betekend niet dat ze zowel een vriend EN een vriendin moeten hebben... ze is jouw vriendin,dus kiest ze nu voor jou.
Oud 03-02-2009, 21:04
Kivat
Kivat is offline
Dit is wel echt hard core nu.
Oud 03-02-2009, 22:57
arPos
arPos is offline
mja, what else is new...

gewoon van genieten zou ik zeggen, problemen geeft het pas als ze ook nog eens op je zus verliefd wordt
Oud 03-02-2009, 23:21
TheConfidant
TheConfidant is offline
Wat nu, zeg je? MVV
Oud 03-02-2009, 23:30
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
mja, what else is new...

gewoon van genieten zou ik zeggen, problemen geeft het pas als ze ook nog eens op je zus verliefd wordt
daar zat ik ook al aan te denken.
Oud 04-02-2009, 00:15
Verwijderd
Ik had het wel geweten. Niet zo'n punt van maken en er een goede vriendin ofzo bijzoeken. Plezier voor 3 zou ik zeggen.
Oud 04-02-2009, 06:38
Mobius
Mobius is offline
Aan je schrijfstijl te zien ben je een jaar of 14. Op die leeftijd is het hip om te zeggen dat je bi bent. Wacht een jaar of drie, dan zit er wat meer verstand in en houdt ze die onzin wel voor zich.

In de tussentijd, MVV, zoals de rest al zegt.
Oud 04-02-2009, 10:35
WolterB
WolterB is offline
dus?
Oud 04-02-2009, 12:02
Vlindertje
Vlindertje is offline
Heeft ze gezegd dat ze hetero was of ging je ervan uit dat ze dat was? Dat ze bi is, hoeft niets te veranderen aan jullie relatie. Ik kan goed begrijpen dat ze het niet meteen tegen iedereen durft te zeggen. Dat ze het tegen jou heeft gezegd, toont wel aan dat ze je vertrouwd. Heb je er al met haar over gesproken? Misschien is het goed voor jou om een beetje duidelijkheid te krijgen wat ze precies voelt, hoe ze erachter is gekomen en alles. Dat jouw vriendin bi is, hoeft in ieder geval niet te betekenen dat ze vreemd gaat of opeens niet meer op jou verliefd is. Gejuich voor een triootje is trouwens ook helemaal niet nodig. Bi-zijn staat niet gelijk aan triootjes hebben/doen.
Oud 04-02-2009, 14:46
Verwijderd
als je wat jaloers aangelegd bent lijkt het me wat minder.. maarrr... trio? party hard!
Oud 04-02-2009, 15:03
remy476
remy476 is offline
trio
Oud 04-02-2009, 17:04
Lorelei
Lorelei is offline
Korte samenvatting van dit topic:

1) Ze is verliefd op jou, dan doet het er niet toe of ze ook op vrouwen valt of niet.
2) Je lijkt nog jong te zijn, dan is zij dat vast ook, dan is het nog cool om bi te zijn.
3) Je stelt je aan.
4) Trio.

Zo, opgelost...

NEXT!
Oud 06-02-2009, 17:45
hardcore boy
hardcore boy is offline
nou bedankt voor jullie reacties kben nu in elk geval wat verder
Oud 07-02-2009, 21:19
Verwijderd
Citaat:
nou bedankt voor jullie reacties kben nu in elk geval wat verder
En hoe was het trio?
Oud 08-02-2009, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Wat maakt het uit? Ze heeft voor jou gekozen en daar gaat het toch om?
Ze zal heus niet sneller vreemdgaan, wat sommige mensen nog schijnen te denken
tuurlijk wel!
Oud 08-02-2009, 13:40
Verwijderd
Jezus waar is die goeie ouwe tijd?
Oud 09-02-2009, 01:00
arPos
arPos is offline
Citaat:
daar zat ik ook al aan te denken.
aan dat van die zus...

Oud 09-02-2009, 01:19
Verwijderd
Leer typen, dan waardeer je het vast meer.
Oud 09-02-2009, 01:32
Dakota
Dakota is offline
Citaat:
ja de titel zegt het al wat nu ik bedoel ik heb er best moeite mee ik bedoel kom op ze zei het pas na 3maanden een daarvoor zij ze hetro te zijn dus heeft ze gelogen wat nu wat moet ik doen mijn gevoelens zijn niet verandert ofzo maar tog mijn manier van hoe ik over haar denk wel
Maak het uit, als ze bi is gaat ze zeker vreemd omdat ze dat met jongens EN meisjes kan doen! Bespaar jezelf die pijn en ellende! Bovendien heeft ze ook nog eens gelogen! Wat een trut!

Het is overigens hetero. En je stelt je aan.
Oud 09-02-2009, 15:44
botervleug
botervleug is offline
Ik denk dat je maar eens moet gaan nadenken over wat precies vreemdgaan is en wat niet. Als zij met een meisje zoent of vrijt, is het dan vreemdgaan? (ik vind van wel)

Verder is ze niet veranderd, ze was altijd al bi.

oh, de kans op triootjes wordt groter.
Oud 09-02-2009, 20:28
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
wat is het probleem?
dit
Oud 10-02-2009, 02:22
blurred
blurred is offline
Kun je de volgende keer dat je iets post misschien hoofdletters en interpunctie gebruiken?
Oud 12-02-2009, 14:06
hardcore boy
hardcore boy is offline
Citaat:
Maak het uit, als ze bi is gaat ze zeker vreemd omdat ze dat met jongens EN meisjes kan doen! Bespaar jezelf die pijn en ellende! Bovendien heeft ze ook nog eens gelogen! Wat een trut!

Het is overigens hetero. En je stelt je aan.

he luister ik ga het niet uitmaken ik heb keihard gevochten voor mijn relatie samen met haar en dit kan ik ook nog wel aan ik maak het niet uit niet over dit echt niet als ze vreemd is gegaan is het een ander verhaal maar dat is ze niet ze heeft allen maar toe gegeven dat ze bi is verder niks dus nee ander advies graag
Oud 12-02-2009, 15:10
light fighter
light fighter is offline
wat is dan het probleem ze is bi sowhat ze heeft iets met jou nu. Geen enkel probleem lijkt me?
Oud 12-02-2009, 15:46
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
he luister ik ga het niet uitmaken ik heb keihard gevochten voor mijn relatie samen met haar en dit kan ik ook nog wel aan ik maak het niet uit niet over dit echt niet als ze vreemd is gegaan is het een ander verhaal maar dat is ze niet ze heeft allen maar toe gegeven dat ze bi is verder niks dus nee ander advies graag
Het hele topic staat er vol mee jongen.

Oh en http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...woord=sarcasme
Oud 13-02-2009, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Je kunt niet een probleem voorleggen en dan kieskeurig zijn over het advies. Maar ik denk dat de meeste mensen hier op een forumnerd/onlogische/moeilijke/onduidelijke manier willen zeggen dat je niet moet zeuren en dat het nog steeds een tof meisje is!

Dus fb's kom dit topic sluiten of verplaats het lekker naar onzin Want het gaat nergens over..

kusjes van kunst
Oud 14-02-2009, 18:37
Verwijderd
Trio uiteraard. Als iedereen dat zegt, zal iedereen wel een punt hebben...
Oud 14-02-2009, 19:29
arPos
arPos is offline
Als ze je nou vertelde dat ze a-seksueel was, dan heb je pas een probleem.
Oud 15-02-2009, 08:32
Verwijderd
Het is misschien moeilijk te accepteren, maar ze is nu verliefd op jou Of ze daarna op een jongen of meisje verliefd wordt heeft eignelijk weinig met jullie relatie te maken.
Oud 18-02-2009, 06:19
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Zo hardcore ben je dus niet, als je niet eens op een trio kan uitkomen. :')
Oud 18-02-2009, 09:58
Methuselah
Methuselah is offline
Wat nu? Lekkere trioooooooooos.
Oud 19-03-2009, 13:50
lisat
lisat is offline
wees blij dat ze eerlijk is .. kunnen julie lekker samen naar chichies kijken ..
Oud 19-03-2009, 16:34
Mobius
Mobius is offline
Niet kutten met die slechte ups.
Oud 19-03-2009, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Wat nu? Lekkere trioooooooooos.
Oud 04-04-2009, 18:40
bramxp
bramxp is offline
dat ze heeft verteld dat ze hetero was zal waarschijnlijk zijn geweest omdat ze je heel leuk vind en je niet kwijt wil.

en nu ze verteld dat ze bi is verteld je dat ze je vertrouwd en zich op haar gemak bij je voelt

enigst nadeel is dat de kans dat ze je bedriegt 2 x zo hoog als met hetero meid
maar de kans dat dat gebeurt is vrijwel NIL aangezien ze je dit verteld dus "relax
every thing wil be allright".

@lisat: nice one LOL
Oud 05-04-2009, 17:17
Wammus
Wammus is offline
Dit is een vrij nutteloze up dus ik gooi hem op slot.
Topic gesloten

Regels voor berichten