![]() |
|
Verwijderd
|
Deze japanse site heeft allemaal spelletjes om je brein te testen, welke leeftijd krijg je bij welk spelletje?
http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html Bij deze kreeg ik eerste keer 22 bij 7 van de tien; overige plusminus 10 keren kreeg ik 20, bij eerste helft 7 uit tien en tweede helft 8 uit tien. Mooi. ![]() Volgens mij struikel ik telkens bij 9 of 8 cijfers. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
38
![]() edit; tweede keer was 't gelukkig 23. Deze is ook leuk, trouwens: http://flashfabrica.com/f_learning/brain3/brain03.html Laatst gewijzigd op 06-04-2009 om 12:31. |
![]() |
||
tussen de 22 en 26
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Die cijfertjes gaan te snel, daar kom ik niet onder de 33
![]() Bij kleurtjes/rekenen kom ik op 22 en die kleurenpiramide doet niet aan leeftijd, maar die lukte mij in 128 seconden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dierproeven op criminelen lindaxxxies | 500 | 17-06-2004 18:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Drugs & Alcohol |
Post hier uw tripverslagen. Isa | 66 | 21-08-2002 13:18 |