Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2009, 10:45
Anoniem.
Anoniem. is offline
heee,
ik heb me hier net aangemeld. want, ik zit met een groot probleem.
Ik heb een paar keer gelogen op school wat eigelijk helemaal niet mijn bedoeling was, maar ik kon er niet mee stoppen. nou had ik allemaal dingen vertelt enzo aan mensen dat is de school door gegaan. en nou weet iedereen dat ik heb gelogen. Zelfs tegen mijn 2 beste vriendinnen heb ik gelogen!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik weet niet hoe ik van dat liegen af moet komen! kan iemand mij helpen om van dat liegen af te komen? Ik zit er namelijk echt mee! Ik heb nu dus grote problemen en ruzie met 1 van me beste vriendinnen. Maar het is zo raar dat als je 1x hebt gelogen doe je het onbewust steeds vaker en vaker. Ik weet niet meer wat ik met mezelf en het liegen moet doen.
Als iemand mij kan helpen graag! Ik ben diegene echt zwaar dankbaar!

Groetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2009, 15:48
x-Nameless
x-Nameless is offline
Waar heb je precies over gelogen? en waar heb je dan ruzie over met je beste vriendin?
Je kan beter vertellen dat het leugens waren en zeggen waarom je heb gelogen want misschien snappen hun je wel, als je het eerlijk toegeeft zal de kans dat je nog een keer gaat liegen veel kleiner zijn. ik weet nie of je hier iets aan hebt maargoed. x
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 16:25
Verwijderd
zoals x-Nameless zegt: je moet gwn es een x goed prate met degene waartege je allemaal heb geloge.
ze zijn boos op je omda ze je zo vertrouwde, nu moet jij ervoor zorge da je hun vertrouwe weer wint.
k wee zkr da als je iets hebt geloge da je dan een zwaar gevoel hebt, en nie lkkr in je vel zit tog?
dus doe er maar snel iets aan hoor, k ken iem. die zo erg loog, da hij er egt ziek van werd, geestelijk en lichamelijk.
Maybe ben je bang en lieg je daarom? (k wee je situatie nie zo goed)
maar hoe dan ook zet 'm op, en probeer eerlijk te zijn!
Het komt vast allemaal goed!

xx.

Laatst gewijzigd op 18-04-2009 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 17:05
Anoniem.
Anoniem. is offline
Okee, Bedankt! Ik denk inderdaad dat het maar het beste is om te zeggen dat ik heb gelogen tegen haar!
En van die kinderen op school trek ik me gewoon niks aan. Want, die doen altijd zo. Ghehe.:$

x.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Okee, Bedankt! Ik denk inderdaad dat het maar het beste is om te zeggen dat ik heb gelogen tegen haar!
En van die kinderen op school trek ik me gewoon niks aan. Want, die doen altijd zo. Ghehe.:$

x.
klopt die doen altijd zo
Met citaat reageren
Oud 20-04-2009, 22:28
m!ke
m!ke is offline
3rLiJkHeId dUrT 4lTiJd hEt lAnGsT
Reageren

Regels voor berichten