Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 19:37
Lizzza
Lizzza is offline
Hoi, ik vind mijzelf best lelijk, iig mijn gezicht, want ik heb een beetje een breed gezicht, waardoor mijn ogen best klein lijken, en mijn ogen staan ook redelijk ver uitelkaar, verder heb ik ook een hele platte neus (ik ben een beetje indonesisch daarom heb ik een beetje een plat bol gezicht) en ik heb sproeten

weet iem. make-up waarmee je je ogen groter laat lijken? en zijn jullie tevreden met je uiterlijk? zo nee, waarom niet?

xxLisa
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 20:57
Mobius
Mobius is offline
Pix.
Oud 04-04-2009, 22:40
arPos
arPos is offline
Citaat:
weet iem. make-up waarmee je je ogen groter laat lijken? en zijn jullie tevreden met je uiterlijk? zo nee, waarom niet?
xxLisa
ehm... mascara?

Ja ik ben wel tevreden met m'n afrokrullenbos en groene ogen...
en bedankt dat ik deze weer eens kan gebruiken:
Citaat:
JanDeVries schreef:
Schoonheid is natuurlijk een kwestie van smaak, maar persoonlijk vind ik weinig lelijker dan van die pubermeisjes die eruit zien als Ethiopische hongerbabies tijdens een lintwormepidemie.

Maar goed, wie ben ik.
Oud 04-04-2009, 23:37
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Hoi, ik vind mijzelf best lelijk, iig mijn gezicht, want ik heb een beetje een breed gezicht, waardoor mijn ogen best klein lijken, en mijn ogen staan ook redelijk ver uitelkaar, verder heb ik ook een hele platte neus (ik ben een beetje indonesisch daarom heb ik een beetje een plat bol gezicht) en ik heb sproeten

xxLisa
Probeer eens te kijken naar de dingen die je wel hebt. Als we allemaal alleen maar naar onze slechte kanten kijken. Dan is iedereen lelijk en binnen een mum van tijd depresief.

De grootste schoonheid zit niet in de perfecte neus of geen sproeten. Zelfs niet in tetten. Dat zit in wat je uitstraalt. Als je geloofd in jezelf dan ben je al aantrekkelijk.

Dus als je aantrekkelijker wil zijn moet je eens anders in spiegel kijken.
Oud 05-04-2009, 07:52
Hachina
Hachina is offline
je doet me denken aan just_wanna_jump met haar topic dat ze onzeker en lelijk is en model wilt worden.
Ik ben alleen onzeker over m'n lichaam..

maar laat eens een foto zien (das makkelijker om te zien)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 08:48
Mobius
Mobius is offline
^ Volgens mij ben jij dit gewoon allemaal.
Oud 05-04-2009, 10:56
marrel
marrel is offline
Ik zou je ook niet zo druk maken om je uiterlijk. Je ogen wat groter laten lijken kan wel met een beetje mascara. Weet niet hoe je ogen zijn maar bij mij ziet het er beter uit als ik m'n onderste wimperhaartjes niet helemaal doe (ook niet met oogpotlood) maar alleen de buitenste helft. Dan worden ze wat ronder. Verder moet je je vooral niet te druk maken en tevreden leren zijn met jezelf.
Oud 05-04-2009, 15:11
Spoonie
Spoonie is offline
youtube....-> japan, bigger eyes.

Jappen hebben overal een antwoord op

tadaaa:http://www.youtube.com/watch?v=tV-RpFTXE0Y
Oud 05-04-2009, 16:39
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
^ Volgens mij ben jij dit gewoon allemaal.
heb je het tegen mij?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 22:19
Verwijderd
Citaat:
youtube....-> japan, bigger eyes.

Jappen hebben overal een antwoord op

tadaaa:http://www.youtube.com/watch?v=tV-RpFTXE0Y
Tyfus zeg wat een werk Dat valt echt in de categorie 'heeft een hobby nodig'.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 14:59
lisat
lisat is offline
Als je kleine ogen hebt moet je Lichte, glans make-up gebruiken

[ van donkder worden je ogen kleiner ... je kunt het vergelijken met kleding, in zwarte kleding lijk je dunner dan in witte (lichte) kleding]
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 17:41
Lies.je
Lies.je is offline
.

Laatst gewijzigd op 07-04-2009 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 09:19
Kleintje!
Kleintje! is offline
-.-" waarom altijd zo moeilijk doen om mooi of lelijk tsja ik ga voor puur natuur maarja ik bn ook een jongen he
Oud 09-04-2009, 11:40
bramxp
bramxp is offline
zolang ales in verhouding(kleinen ogen, klein meisje / jongen )is ,is er toch niks ergs aan?
en sproeten zijn toch ook niet erg?

is het anwoord op al deze vragen ja dan ben ik Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lelijk

ooh ja en tevreden nee niet echt nogal last van pukkeltje (gehad) en een bepaald deel had van mij ook wel groter gemogen maar ja dat heeft ieder jongen volgens mij wel
Oud 11-04-2009, 09:25
Batser
Batser is offline
Soms word ik het echt zat dat mensen zichzelf lelijk gaan noemen. -_- Kijk toch is 3 keer meer in de spiegel en beoordeel dan pas of je lelijk bent of niet. Ieder is mooi op zijn eigen manier.
Oud 13-04-2009, 02:00
Thommos
Thommos is offline
Als je iemand de schuld wil geven van de onzekerheid bij mensen, dan moet je je beklag gaan doen bij de mode-, seks-, muziek- en filmindustrie. Zij geven ons een schoonheidsideaal op, waarvan wij allemaal nog zo gek zijn om daar allemaal aan te willen voldoen. Als ze zeggen dat vrouwen er zus en zo uit moeten zien, als "Ethiopische hongerbabies tijdens een lintwormepidemie", reken er dan maar op dat er hier 300 topics verschijnen over meiden die zichzelf te dik vinden en bang zijn niet aan het schoonheidsideaal te voldoen.
Wat denk je van die programma's als Made enz. op MTV? Het zijn wel altijd stereotype personages die in dat soort programma's zitten, en keer op keer benadrukken ze maar weer eens hoe we er allemaal wel niet uit horen te zien, en hoe n grote loser je bent als je ook maar n kilootje zwaarder, 10 cm korter, meer bedekt met sproeten bent, en dat je a-modieus bent omdat je n broek draagt die zóóó 2008 is, terwijl JIJ hem fijn vind zitten en je niks aan zo'n strakke reetveterbroek vind die dan weer 2009 is.

Zoals andere mensen al zeggen: laat je niet gekmaken. Als mensen tegen jou gaan zeggen dat ze je lelijk vinden, vinden ze zichzelf schijnbaar heel erg geweldig. Daar zijn mensen namelijk ook goed in: zichzelf met anderen vergelijken. Zolang je jezelf nog lelijk kúnt vinden, weet je één ding: je bent in ieder geval niet arrogant. Is in ieder geval al weer iets waar mensen niet op af zullen knappen.
Echte schoonheid zit van binnen, en in relaties merk je dat meer dan wanneer je (ongewilde) vrijgezel bent. Als je écht, écht, ECHT van iemand houdt, maakt dat ene pukkeltje, je lengte enzovoorts niet veel meer uit. Geniet van wie je bent, en bedenk je steeds als je in de spiegel kijkt, dat jij er ook wel wezen mag. Dat is vaak moeilijk te denken voor onzekere kindjes, maar net zoals Batser al zei: kijk eens 3 keer meer in de spiegel, lach eens vrolijk naar jezelf en schitter op je eigen manier. Als je dan blij bent met jezelf, dán ben je pas knap.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 22:55
anjali
anjali is offline
Citaat:

xxLisa
ik geloof dit allemaal niet meer. volgens mij zijn al die onzekere mensen dezelfde persoon
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 18:41
Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
ik geloof dit allemaal niet meer. volgens mij zijn al die onzekere mensen dezelfde persoon
Lol ¬¬ dan ben je wel erg dom.
De andere onzekere was een man..,en deze is een indonesische
en ik kom niet uit indonesische xD

@lizzza: plaats dan een pic
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 21:12
Balance
Balance is offline
Het zijn niet dezelfde personen, dus ontopic svp.
Oud 15-04-2009, 21:15
anjali
anjali is offline
Citaat:
Lol ¬¬ dan ben je wel erg dom.
De andere onzekere was een man..,en deze is een indonesische
en ik kom niet uit indonesische xD

@lizzza: plaats dan een pic
goed sorry dan. Ik begrijp het alleen niet. Elk mens ziet er anders uit. Ik heb nog nooit iemand lelijk gevonden. Hoe kan je nou weer bepalen wie mooi of lelijk is?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2009, 22:10
Iduna
Iduna is offline
Veel meiden vinden zichzelf te dik, maar dat zijn ze vaak niet en bovendien ziet de omgeving dat ook niet eens. Jij bent waarschijnlijk ook niet lelijk, maar je voelt je wel lelijk.
Een onzekere houding maakt je minder aantrekkelijk en moeilijker te benaderen. Probeer positiever over jezelf te worden, dan krijg je ook een leukere uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 00:24
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Wat denk je van die programma's als Made enz. op MTV? Het zijn wel altijd stereotype personages die in dat soort programma's zitten, en keer op keer benadrukken ze maar weer eens hoe we er allemaal wel niet uit horen te zien, en hoe n grote loser je bent als je ook maar n kilootje zwaarder, 10 cm korter, meer bedekt met sproeten bent, en dat je a-modieus bent omdat je n broek draagt die zóóó 2008 is, terwijl JIJ hem fijn vind zitten en je niks aan zo'n strakke reetveterbroek vind die dan weer 2009 is.
Heb je Made uberhaupt wel eens gezien? Ik vind dat juist een van de weinige programma's die op dit gebied positiviteit uitstraalt. Het laat zien dat, als je maar hard genoeg werkt, iedereen een hele hoop kan bereiken. Maar dan wel op een realistische manier.
Oud 16-04-2009, 14:44
fractuur
fractuur is offline
Sproeten zijn leuk.
Oud 17-04-2009, 23:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb je Made uberhaupt wel eens gezien? Ik vind dat juist een van de weinige programma's die op dit gebied positiviteit uitstraalt. Het laat zien dat, als je maar hard genoeg werkt, iedereen een hele hoop kan bereiken. Maar dan wel op een realistische manier.
En dat bereiken ze alleen maar door hun tanden te bleken, hun ogen te laten laseren, hun haar te blonderen en zichzelf te martelen door te leren hoe ze (bijv.) op hakken moeten lopen.
Want alleen als je er ZO uitziet vinden mensen je leuk en mag je zeker zijn van jezelf en kan je wat maken van je leven.

Maar anyway:

Lelijk is erg relatief. Standaard mooie mensen doen mij bijv. echt niets, omdat ik ze dodelijk saai vind. Mensen die gewoon zichzelf zijn en tevreden zijn met hun 'gebreken' vind ik veel aantrekkelijker. 'Foutjes' maken iemand juist menselijk en dat is cool. 13-in-een-dozijn barbiepoppen zijn lame.
Oud 18-04-2009, 19:54
prulletje
prulletje is offline
sorry maar ik denk dat het slechte zelfbeeld wat mensen tegenwoordig hebben meer aan de media is te wijten dan aan zichzelf.
ik heb het idee dat mensen de laatste tijd nooit meer mooi genoeg zijn. waarschijnlijk zou ik daar anders over denken als ik niet had geweten wat volgens de media "mooi" is.

ik denk niet dat er een persoon op de wereld is die werkelijk 100 procent tevreden over zichzelf is..
dat vind ik beschamelijk en jammer. maar ik denk dat je met make-up en kleding al redelijk tot een soort van een "schoonheid" kan komen, ik vind het alleen jammer dat alles zo moet lopen.
Oud 18-04-2009, 19:55
prulletje
prulletje is offline
ps: dit was tegen niemand in persoon bedoeld.
Oud 19-04-2009, 13:23
blablatje
blablatje is offline
Citaat:
En dat bereiken ze alleen maar door hun tanden te bleken, hun ogen te laten laseren, hun haar te blonderen en zichzelf te martelen door te leren hoe ze (bijv.) op hakken moeten lopen.
Want alleen als je er ZO uitziet vinden mensen je leuk en mag je zeker zijn van jezelf en kan je wat maken van je leven.
Er zijn inderdaad vrij veel afleveringen waarbij iemand prom queen of cheerleader of gewoon 'populair' wil worden en dat allemaal gebeurt. Maar andere thema´s zijn 'rapper', 'bokser', 'rockster', 'martial artist', 'basketballer', 'hiphopper', 'survivalist', 'ijsdanser', 'skateboarder', 'beatboxer', 'worstelaar', 'debater', 'mode-ontwerper', 'gezond', 'nerd', 'komiek', noem maar op, en in die afleveringen gebeuren dat soort dingen niet. Dus om nou over "alleen maar" te spreken is ook wat overdreven.

Ontopic: als je een Indonesische uitstraling hebt dan is een plat gezicht met kleine, breed uitstaande ogen vrij normaal en zegt het niets over of je verder mooi bent. Ik ben wel tevreden met mijn uiterlijk omdat mensen nooit schrikken als ze me zien.

Laatst gewijzigd op 19-04-2009 om 13:27. Reden: ik vond nog meer mooie voorbeelden en wilde een ontopic zin toevoegen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2009, 21:28
Balance
Balance is offline
De discussie over Made kan natuurlijk op F,TV&R gevoerd worden
Oud 22-04-2009, 20:48
a-mmber
a-mmber is offline
Citaat:

xxLisa
Heel makkelijk, zorg dat je GEEN oogpotlood opdoet. Als je een lichte kleur oogschaduw gebruikt en niet te veel lijken je ogen groter, probeer je wimpers te krullen (wimperkruller) en daarna met een of andere maximvolumeachtige mascara je wimpers mooi lang en vol te maken.
Verder is het hebben van sproeten een van de zeven schoonheden, hoor! ;D

Of ik tevreden ben met m'n eigen uiterlijk? Nee, totaal niet. Daarom probeer ik altijd zo zelfverzekerd mogelijk over te komen, een klein beetje uitstraling doet erg veel.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 20:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben alleen onzeker over mijn neus en mijn tieten maar de meeste mensen vinden mijn neus schattig en mijn tetten sexy dus dan ben ik ook wel weer blij. En ik vind mezelf weleens te dik maar mijn beste vriendin is een stuk dunner en dan vind ik toch weer dat ik een mooier figuur heb.
Je moet naar de positieve kanten kijken; je bent misschien lelijker dan 10% van de wereldbevolking, maar dus ook mooier dan die andere 90%.
en dat is maar vanuit een bepaald schoonheidsideaal.

ofzo

oh en sproeten zijn tof! Mijn vriendje en mijn kat krijgen sproetjes in de zomer en dat is zo schattig
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten