![]() |
||
Citaat:
De grootste schoonheid zit niet in de perfecte neus of geen sproeten. Zelfs niet in tetten. Dat zit in wat je uitstraalt. Als je geloofd in jezelf dan ben je al aantrekkelijk. Dus als je aantrekkelijker wil zijn moet je eens anders in spiegel kijken.
|
Ik zou je ook niet zo druk maken om je uiterlijk. Je ogen wat groter laten lijken kan wel met een beetje mascara. Weet niet hoe je ogen zijn maar bij mij ziet het er beter uit als ik m'n onderste wimperhaartjes niet helemaal doe (ook niet met oogpotlood) maar alleen de buitenste helft. Dan worden ze wat ronder. Verder moet je je vooral niet te druk maken en tevreden leren zijn met jezelf.
|
youtube....-> japan, bigger eyes.
Jappen hebben overal een antwoord op ![]() tadaaa:http://www.youtube.com/watch?v=tV-RpFTXE0Y
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zolang ales in verhouding(kleinen ogen, klein meisje / jongen )is ,is er toch niks ergs aan?
en sproeten zijn toch ook niet erg? is het anwoord op al deze vragen ja dan ben ik Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lelijk ooh ja en tevreden nee niet echt nogal last van pukkeltje (gehad) en een bepaald deel had van mij ook wel groter gemogen maar ja dat heeft ieder jongen volgens mij wel
|
Als je iemand de schuld wil geven van de onzekerheid bij mensen, dan moet je je beklag gaan doen bij de mode-, seks-, muziek- en filmindustrie. Zij geven ons een schoonheidsideaal op, waarvan wij allemaal nog zo gek zijn om daar allemaal aan te willen voldoen. Als ze zeggen dat vrouwen er zus en zo uit moeten zien, als "Ethiopische hongerbabies tijdens een lintwormepidemie", reken er dan maar op dat er hier 300 topics verschijnen over meiden die zichzelf te dik vinden en bang zijn niet aan het schoonheidsideaal te voldoen.
Wat denk je van die programma's als Made enz. op MTV? Het zijn wel altijd stereotype personages die in dat soort programma's zitten, en keer op keer benadrukken ze maar weer eens hoe we er allemaal wel niet uit horen te zien, en hoe n grote loser je bent als je ook maar n kilootje zwaarder, 10 cm korter, meer bedekt met sproeten bent, en dat je a-modieus bent omdat je n broek draagt die zóóó 2008 is, terwijl JIJ hem fijn vind zitten en je niks aan zo'n strakke reetveterbroek vind die dan weer 2009 is. Zoals andere mensen al zeggen: laat je niet gekmaken. Als mensen tegen jou gaan zeggen dat ze je lelijk vinden, vinden ze zichzelf schijnbaar heel erg geweldig. Daar zijn mensen namelijk ook goed in: zichzelf met anderen vergelijken. Zolang je jezelf nog lelijk kúnt vinden, weet je één ding: je bent in ieder geval niet arrogant. Is in ieder geval al weer iets waar mensen niet op af zullen knappen. Echte schoonheid zit van binnen, en in relaties merk je dat meer dan wanneer je (ongewilde) vrijgezel bent. Als je écht, écht, ECHT van iemand houdt, maakt dat ene pukkeltje, je lengte enzovoorts niet veel meer uit. Geniet van wie je bent, en bedenk je steeds als je in de spiegel kijkt, dat jij er ook wel wezen mag. Dat is vaak moeilijk te denken voor onzekere kindjes, maar net zoals Batser al zei: kijk eens 3 keer meer in de spiegel, lach eens vrolijk naar jezelf en schitter op je eigen manier. Als je dan blij bent met jezelf, dán ben je pas knap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Veel meiden vinden zichzelf te dik, maar dat zijn ze vaak niet en bovendien ziet de omgeving dat ook niet eens. Jij bent waarschijnlijk ook niet lelijk, maar je voelt je wel lelijk.
Een onzekere houding maakt je minder aantrekkelijk en moeilijker te benaderen. Probeer positiever over jezelf te worden, dan krijg je ook een leukere uitstraling. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Want alleen als je er ZO uitziet vinden mensen je leuk en mag je zeker zijn van jezelf en kan je wat maken van je leven. ![]() Maar anyway: Lelijk is erg relatief. Standaard mooie mensen doen mij bijv. echt niets, omdat ik ze dodelijk saai vind. Mensen die gewoon zichzelf zijn en tevreden zijn met hun 'gebreken' vind ik veel aantrekkelijker. 'Foutjes' maken iemand juist menselijk en dat is cool. 13-in-een-dozijn barbiepoppen zijn lame.
|
sorry maar ik denk dat het slechte zelfbeeld wat mensen tegenwoordig hebben meer aan de media is te wijten dan aan zichzelf.
ik heb het idee dat mensen de laatste tijd nooit meer mooi genoeg zijn. waarschijnlijk zou ik daar anders over denken als ik niet had geweten wat volgens de media "mooi" is. ik denk niet dat er een persoon op de wereld is die werkelijk 100 procent tevreden over zichzelf is.. dat vind ik beschamelijk en jammer. maar ik denk dat je met make-up en kleding al redelijk tot een soort van een "schoonheid" kan komen, ik vind het alleen jammer dat alles zo moet lopen.
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: als je een Indonesische uitstraling hebt dan is een plat gezicht met kleine, breed uitstaande ogen vrij normaal en zegt het niets over of je verder mooi bent. Ik ben wel tevreden met mijn uiterlijk omdat mensen nooit schrikken als ze me zien. Laatst gewijzigd op 19-04-2009 om 13:27. Reden: ik vond nog meer mooie voorbeelden en wilde een ontopic zin toevoegen. |
![]() |
||
Citaat:
Verder is het hebben van sproeten een van de zeven schoonheden, hoor! ;D Of ik tevreden ben met m'n eigen uiterlijk? Nee, totaal niet. Daarom probeer ik altijd zo zelfverzekerd mogelijk over te komen, een klein beetje uitstraling doet erg veel. ![]() Succes! |
![]() |
|
Ik ben alleen onzeker over mijn neus en mijn tieten maar de meeste mensen vinden mijn neus schattig en mijn tetten sexy dus dan ben ik ook wel weer blij. En ik vind mezelf weleens te dik maar mijn beste vriendin is een stuk dunner en dan vind ik toch weer dat ik een mooier figuur heb.
Je moet naar de positieve kanten kijken; je bent misschien lelijker dan 10% van de wereldbevolking, maar dus ook mooier dan die andere 90%. en dat is maar vanuit een bepaald schoonheidsideaal. ofzo oh en sproeten zijn tof! Mijn vriendje en mijn kat krijgen sproetjes in de zomer en dat is zo schattig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben lelijk Luka... | 11 | 30-12-2016 14:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
lelijk gezicht danielDTC97 | 6 | 10-02-2015 21:00 | |
De Kantine |
Wat vind je lelijk? Uice | 76 | 10-03-2011 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ouders maken hun kinderen liefst zo lelijk mogelijk Verwijderd | 34 | 16-11-2005 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Lelijk gedicht? Verwijderd | 28 | 15-09-2005 15:01 | |
Psychologie |
Waarom vinden bijna alle vrouwen zichzelf lelijk? Rabbi Daniel | 63 | 21-11-2002 12:53 |