![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Weet je waar ik van baal? Dat er miljoenen euro's zijn uitgegeven om zo'n nepconferentie te organiseren, terwijl racisme er juist mee gepromote wordt, en we met dat geld veel armoede hadden kunnen oplossen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() het gaat er om dat alleen Israel en in iets mindere mate het westen kritiek krijgt en de rest niet. Terwijl juist aan die vele andere landen flink wat schort. Dat is een wezenlijk verschil met dat gemiep van jou hierboven.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() O en speciaal voor jou omdat je er zelf zo graag gebruikt van maakt: ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Jij of all people zou als aanbidder van Edward Said toch wel moeten inzien dat het mislukken van de top kwam door waar Said zelf in ernstige mate aan leed, en wat de tegenhanger is van wat hij zelf beschreef, namelijk occidentalisme, en de daaruit voortkomende dingen als racisme en het white man syndrome.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Het probleem is dat Iran in de organisatie van de conferentie zat (samen met nog meer gare staten overigens) en president Ahmadinejad graag meedeed met de opening om op het podium zijn eeuwig eentonig gezeik de wereld weer eens in te gooien. Wil jij als oprecht racismebestrijder jezelf te kakken zetten door het aanhoren van een tirade van een racistische gek die een islamitische wereldrevolutie nastreeft en die bovendien arabieren, bahai, homo's en anderen discrimineert in eigen land? Wil jij aan dat circus meedoen?
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Er stond een mooi artikel over deze farce in de Groene Amsterdammer van Xandra Schutte: Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-04-2009 om 15:12. |
![]() |
|||
Citaat:
De Palestijnen, die trouwens recentelijk weer een onschuldige burger ter dood veroordeelden omdat hij een stuk land verkocht zou hebben aan een Jood. Waarschijnlijk zal Israël erop staan dat de man wordt vrijgelaten, zoals ze bij voorgaande showprocessen door de Palestijnen ook deden, maar goed, geeft al wel aan hoe de regio in elkaar steekt. Citaat:
Iets dat natuurlijk niet alleen onbewijsbaar, maar zelfs aantoonbaar onwaar en daarmee vrij lachwekkend is.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Denk je dat Iran en andere landen waren blijven zitten als tijdens een openingsrede iemand volledig en alleen maar kritiek op Iran zou gaan uiten en bovendien aan zou sturen op alleen een veroordeling van Iran?
(En dan is Iran nog overigens 10000000 x erger dan Israel wat betreft schendingen, btw) Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt géén idee waar je het over hebt. Wees eens een Palestijn voor een paar weken die gewoon normaal probeert te zijn in plaats van een terrorist. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Los daarvan weet ik best dat de Hamas de zaken verknald voor de normale Palestijn, voor zover die nog bestaan. Waarom doe je net alsof ik me daar in zou moeten inleven terwijl ik me daar al van bewust ben?
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan me wel niet geloven, het is gewoon zo. Veel mensen hier op het forum hebben hem ontmoet. Hij is vertrokken uit Israël vanwege de manier waarop de Israëlische regering omgaat met de Palestijnse bevolking, hij trok het simpelweg niet meer. Uiteraard is hij zwaar tegen Hamas en jij weet ook donders goed dat bij mij Israël toch een stukje zwaarder weegt dan een stelletje sandniggers die keer op keer weer aanslagen plegen. Maar in dit geval heb je gewoon simpelweg geen gelijk. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En? Heeft het geholpen? Is de Israelische overheid zo geschrokken van zijn vertrek dat ze is begonnen met Palestijnen te beschermen tegen de Hamas? Wat een lulverhaal zeg, laat 'm zichzelf eens nakijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
En nee, Israel is in vele opzichten niet fantastisch, maar houdt dan een anti-Israel conferentie en geen anti-racisme conferentie - als je zonodig alleen Israel wilt aanvallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Sinds de herziening van de huwelijkswet in 2005 een conclusie waar weinig op af te dingen is lijkt me, en bovendien een prachtige metafoor om aan te geven waar ik naartoe wilde: Israël is gezien de omstandigheden een goede staat.
Laatst gewijzigd op 27-04-2009 om 07:08. Reden: Iedereen mag hier posten. Als er regels overtreden worden zal een FB hier tegen optreden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|