Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2009, 16:42
Doomaiter
Doomaiter is offline
Hey allemaal,

Ik zit nu in me examen jaar en zit natuurlijk met veel druk te zoeken naar een vervolg studie, Ik heb nu al 2 scholen bezocht waarbij ik geïnteresseerd was in "commerciële economie". Nu lijkt me de opleiding wel wat maar ik ben bang dat het teveel rond het zaken leven draait en minder om eigen inbreng. Ik zoek een studie met het middenpunt je eigen creativiteit, maar dan niet in de richting van schilderen ofzo, want daar ben ik vreselijk slecht in, maar meer in de richting van het schrijven van een script voor een serie of een label producer ofzo. ( ik weet dat dat heel ver uit elkaar ligt )

Hebben jullie misschien een idee naar welke scholen ik zou moeten kijken?

Alvast bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2009, 19:14
sicilion
sicilion is offline
Kijk is op http://www.hku.nl, site van de hoge school voor de kunsten in utrecht. Daar hebben ze naast 'creatieve' opleidingen ook dingen als management in de creatieve sector etc. Misschien zie je daar wel iets leuks tussen.

Ik vind dat je eigenlijk in bijna alle studies creativiteit zoals jij die bedoelt wel kwijt kunt. Misschien iets minder is exacte studies, maar ook als je economie gaat studeren krijg je altijd wel problemen voor je kiezen waar je met een creatieve oplossing moet komen.

Bedenk welke vakken/bezigheden jouw liggen en hoe je die op een creatieve manier zou kunnen inzetten.

(Die studies die je aangeeft zijn echt extreem verschillend, ik vind ook heel veel leuk wat kiezen moeilijk maakt, maar op een gegeven moment moet je toch. )
Oud 29-04-2009, 15:05
Doomaiter
Doomaiter is offline
Hey,

Ik wil je graag even bedanken voor je reactie. Ik vond op de website al gelijk iets wat me leuk leek, dus hartstikke bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten