Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2011, 21:03
pubertje7
pubertje7 is offline
Hoi allemaal!

Ik zit nu in mijn eerste jaar van het hbo: media informatie communicatie amsterdam.
ik wou deze opleiding heel graag doen maar ik ben nu enorm aan de twijfel geslagen..
Het is namelijk minder creatief dan ik dacht, terwijl ik wel heel creatief ben en het nu een beetje zonde vind om daar niets mee te doen. Sommige zeggen dat afstudeerprofiel op mijn opleiding: redactie en mediaproductie heel creatief is, maar toch twijfel ik heel erg. Ik denk eraan om toch meer de media design kant op te gaan. Nu moet ik dus besluiten voor februari: stoppen of doorgaan. mijn vraag aan jullie dus:

-Is het normaal om zo te twijfelen aan de opleiding?
-Hebben jullie ook ervaringen met deze opleiding, of met de oppleiding communicatie en media design, utrecht, die ik op dit moment meer zie zitten
-of misschien ditzelfde meegemaakt? ik vind het namelijk wel moilijk om te stoppen aangezien ik echt lang mijn best heb gedaan om een studie te vinden, en dacht dat dit het helemaal was!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2011, 21:06
Yougie
Yougie is offline
Ik denk dat het redelijk normaal is om enige twijfels te hebben bij een opleiding, het is het eerste jaar toch wel beetje aftasten of het wel iets voor jou is. Als ik jou was zou ik het er sowieso met je SLB'er (studieloopbaanbegeleider/mentor) over hebben, hij kan je precies vertellen hoe de opleiding in elkaar steekt en hij kan je als de beste adviseren over welke keuze je moet nemen! Succes! :-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten