Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2009, 10:36
jufAK
jufAK is offline
Jongelui,
hier een berichtje van een docente. Net als ik, zullen vele van mijn collega's werkstukken steekproefsgewijs, dan wel bij twijfel googlen of domweg een regel intypen op scholieren.com
Gebruik werk van anderen niet hier voor het betere knip en plakwerk, zonde van jouw tijd en van die van de docent en je scoort er hooguit een onvodoende mee. Als je het wilt gebruiken, zet het dan verdorries op zijn minst in je eigen woorden.

Reden dat ik dit hier typ is dat ik nu kleine werkstukjes zit na te kijken en er achter kwam dat ik weer eens knip en plakwerk van anderen zit na te kijken.
Dit heet plagiaat.
In de onderbouw kom je er wellicht nog mee weg, maar in de bovenbouw en zeker in het vervolgonderwijs kan dit betere knip en plakwerk negatieve gevolgen voor je hebben.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

groet,
de juf.
Advertentie
Oud 31-05-2009, 12:03
Verwijderd
sorry
Oud 31-05-2009, 12:07
Verwijderd
je bent gewaarschuwd bartje!!!!11111
Oud 31-05-2009, 12:07
Verwijderd
Overigens, Petra, wil ik u er nog wel even op wijzen dat "knip en plakwerk" niet de juiste term is, dit moet "knip- en plakwerk" zijn. Verder is, voor zover ik weet, "verdorries" geen woord.

Succes met nakijken verder!

Laatst gewijzigd op 31-05-2009 om 12:18.
Oud 31-05-2009, 12:08
Verwijderd
Citaat:
je bent gewaarschuwd bartje!!!!11111
WIJ zijn gewaarschuwd. Want ik tel nu ineens voor twee.
Verwijderd
knippen en plakken doe je op de pabo
Verwijderd
Citaat:
WIJ zijn gewaarschuwd. Want ik tel nu ineens voor twee.
doe nou ff niet alsof je slim bent
Oud 31-05-2009, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Jongelui,
hier een berichtje van een docente. Net als ik, zullen vele van mijn collega's werkstukken steekproefsgewijs, dan wel bij twijfel googlen of domweg een regel intypen op scholieren.com
Gebruik werk van anderen niet hier voor het betere knip en plakwerk, zonde van jouw tijd en van die van de docent en je scoort er hooguit een onvodoende mee. Als je het wilt gebruiken, zet het dan verdorries op zijn minst in je eigen woorden.

Reden dat ik dit hier typ is dat ik nu kleine werkstukjes zit na te kijken en er achter kwam dat ik weer eens knip en plakwerk van anderen zit na te kijken.
Dit heet plagiaat.
In de onderbouw kom je er wellicht nog mee weg, maar in de bovenbouw en zeker in het vervolgonderwijs kan dit betere knip en plakwerk negatieve gevolgen voor je hebben.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

groet,
de juf.

Citaat:
ik ben zelf docent en ik reken niet af op spelfouten, maar ik ervaar het als reuze slordig dat leerlingen niet even spellingscontrole over het gemaakte werk heen halen of het nog eens rustig nalezen.
Schrijftaal is anders dan spreektaal en sommige fouten staan ook zo dom.

kom op meiden en jongens, even spellingscontrole er over heen en laat het even door een van je ouders nalezen.
groet,
de Juf
Volgende keer toch nog eerst papa of mama je berichtje door laten lezen voor je het post!
Oud 31-05-2009, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Volgende keer toch nog eerst papa of mama je berichtje door laten lezen voor je het post!
Oud 31-05-2009, 13:42
Sannah_x
Sannah_x is offline
Waar noemen ze een docente op de middelbare school in godsnaam nog juf..
Oud 31-05-2009, 17:40
Verwijderd
De discussiewaarde van dit topic is niet echt hoog. Ik sluit dit topic.
Het wel of niet knippen en plakken is de verantwoordelijkheid van de student zelf.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten